Web Analytics
More
    Reklāma

    “Twitter” izlaiž jaunu pakalpojumu, kas informēs par laikapstākļiem

    Jaunākie raksti

    Pēdējā laikā “Twitter” nerimstoši strādā pie jaunām funkcijām un papildina esošās. Viena no pašām svaigākajām, ko uzņēmums gatavo un ko izmēģināt var jau pirmie lietotāji, ir laika ziņu serviss “Tomorrow”. Sākotnēji tas darbosies 15 Ziemeļamerikas pilsētās, kā arī Dominikānas Republikā.

    Pakalpojuma ietvaros klimata žurnālists Ēriks Holthauss (Eric Holthaus) un 18 vietējie metrologi izstrādās bezmaksas un apmaksātu satura pakalpojumu kombinācijas. Pašreiz nav precīzi zināms, kas tieši no “Tomorrow” servisa būs pieejams par brīvu, taču skaidrāka bilde ir par maksas versiju. Pakalpojuma abonements lietotājam maksās 10 ASV dolāru mēnesī. Tajā būs iekļauta iespēja uzdot neierobežotu jautājumu skaitu meteorologiem ar garantētu atbildi. Tāpat lietotājs saņems iknedēļas jaunumu apkopojumu, agro piekļuvi podkāstiem, ilgtermiņa prognozes un citu ar laikapstākļiem saistītu saturu.

    Reklāma

    Produkta viceprezidents Maiks Parks (Mike Park) uzsver, ka laika ziņu serviss esot “ideāli piemērots” “Twitter”, jo liela daļa lietotāju izmanto platformu, lai sekotu līdzi dabas katastrofām – viesuļvētrām, plūdiem utml. Šī funkcija arī varētu palīdzēt gadījumā, ja valstī atbildīgie meteo dienesti bremzē ar jaunāko laika ziņu publicēšanu “Twitter”.

    Pagaidām nav zināms, kad laika ziņu pakalpojums “Tomorrow” varētu kļūt pieejams globāli.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma