Reklāma

“Twitter” izlaiž jaunu pakalpojumu, kas informēs par laikapstākļiem

Jaunākie raksti

Fintech uzņēmums “Wise” (“TransferWise”) plāno kļūt par publisku kompāniju

Finanšu tehnoloģiju uzņēmums "Wise", kas agrāk bija pazīstams kā "TransferWise", nācis klajā ar paziņojumu, ka vēlas kļūt par publisku...

“Facebook” sākot ar 22. jūniju piedāvās publicēt arī podkāstus

Podkāsti jeb aplādes, jeb raidieraksti - kā katram tos labāk patīk saukt, īpaši pandēmijas laikā guvuši popularitāti klausītāju vidū....

“Canon” savos Ķīnas birojos izmanto kameras, kas ļauj ienākt tikai smaidīgiem darbiniekiem

Ir tāds teiciens, ka smaids rada smaidu, un šķiet, ka tehnoloģiju uzņēmums "Canon" tam ir pieķēries pārāk cieši. Kompānija...

“SpaceX” raķešu sistēmas “Starship” pirmais orbitālais lidojums tiks atlikts

Lai arī sākotnēji "SpaceX" savas "Starship" raķešu sistēmas, kurā ietilpst kosmosa kuģis “Starship” (upper stage) un pirmā posma raķete...

“Spotify” piesaka karu “Apple Podcasts” – iegādājas AI uzņēmumu “Podz”

Tieši pirms pāris dienām, 15. jūnijā, "Apple" oficiāli izlaida savu podkāstu abonēšanas platformu, sastādot nopietnu konkurenci "Spotify". "Spotify", jūtot,...

Pēdējā laikā “Twitter” nerimstoši strādā pie jaunām funkcijām un papildina esošās. Viena no pašām svaigākajām, ko uzņēmums gatavo un ko izmēģināt var jau pirmie lietotāji, ir laika ziņu serviss “Tomorrow”. Sākotnēji tas darbosies 15 Ziemeļamerikas pilsētās, kā arī Dominikānas Republikā.

Pakalpojuma ietvaros klimata žurnālists Ēriks Holthauss (Eric Holthaus) un 18 vietējie metrologi izstrādās bezmaksas un apmaksātu satura pakalpojumu kombinācijas. Pašreiz nav precīzi zināms, kas tieši no “Tomorrow” servisa būs pieejams par brīvu, taču skaidrāka bilde ir par maksas versiju. Pakalpojuma abonements lietotājam maksās 10 ASV dolāru mēnesī. Tajā būs iekļauta iespēja uzdot neierobežotu jautājumu skaitu meteorologiem ar garantētu atbildi. Tāpat lietotājs saņems iknedēļas jaunumu apkopojumu, agro piekļuvi podkāstiem, ilgtermiņa prognozes un citu ar laikapstākļiem saistītu saturu.

Produkta viceprezidents Maiks Parks (Mike Park) uzsver, ka laika ziņu serviss esot “ideāli piemērots” “Twitter”, jo liela daļa lietotāju izmanto platformu, lai sekotu līdzi dabas katastrofām – viesuļvētrām, plūdiem utml. Šī funkcija arī varētu palīdzēt gadījumā, ja valstī atbildīgie meteo dienesti bremzē ar jaunāko laika ziņu publicēšanu “Twitter”.

Pagaidām nav zināms, kad laika ziņu pakalpojums “Tomorrow” varētu kļūt pieejams globāli.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma