Reklāma

“Twitter” izlaiž jaunu pakalpojumu, kas informēs par laikapstākļiem

Jaunākie raksti

Microsoft izziņo, ka klasiskā Office 2021 versija būs pieejama sākot no 5. oktobra

Jau februāra sākumā Microsoft informēja, ka jaunākā Microsoft Office 2021 versija būs pieejama vēlāk šī gada laika, un pēc...

Apple iPhone 13 Pro modeļa grafiskā apstrādes jauda būs par 55% labāka nekā iPhone 12 Pro

Šajā nedēļā Apple beidzot izziņoja atjaunotus četrus iPhone 13 modeļus. Kaut arī tie vēl nav oficiāli nonākuši pie gala...

Xiaomi Eiropai izziņo Pad 5 planšetdatoru par €349

Xiaomi Pad 5 planšetdators būs pieejams pircējiem Eiropā, tā cena būs no 349 eiro. Xiaomi Pad 5 būs 11...

AGON PRO e-sporta monitoru klāstu papildina divi jauni modeļi

AGON by AOC nesen laidis klajā jaunu produktu kategoriju visprasīgākajiem un konkurētspējīgākajiem spēlētājiem un esportistiem: AGON PRO. Tagad klāstu papildina divi...

“General Motors” rekomendē “Chevy Bolt” elektroauto novietot 15 metru attālumā no citām mašīnām

"General Motors" koncerna paspārnē esošā "Chevrolet" zīmola elektroauto "Bolt" mediju virsrakstos pēdējā laikā nonācis ne to labāko iemeslu dēļ...

Pēdējā laikā “Twitter” nerimstoši strādā pie jaunām funkcijām un papildina esošās. Viena no pašām svaigākajām, ko uzņēmums gatavo un ko izmēģināt var jau pirmie lietotāji, ir laika ziņu serviss “Tomorrow”. Sākotnēji tas darbosies 15 Ziemeļamerikas pilsētās, kā arī Dominikānas Republikā.

Pakalpojuma ietvaros klimata žurnālists Ēriks Holthauss (Eric Holthaus) un 18 vietējie metrologi izstrādās bezmaksas un apmaksātu satura pakalpojumu kombinācijas. Pašreiz nav precīzi zināms, kas tieši no “Tomorrow” servisa būs pieejams par brīvu, taču skaidrāka bilde ir par maksas versiju. Pakalpojuma abonements lietotājam maksās 10 ASV dolāru mēnesī. Tajā būs iekļauta iespēja uzdot neierobežotu jautājumu skaitu meteorologiem ar garantētu atbildi. Tāpat lietotājs saņems iknedēļas jaunumu apkopojumu, agro piekļuvi podkāstiem, ilgtermiņa prognozes un citu ar laikapstākļiem saistītu saturu.

Produkta viceprezidents Maiks Parks (Mike Park) uzsver, ka laika ziņu serviss esot “ideāli piemērots” “Twitter”, jo liela daļa lietotāju izmanto platformu, lai sekotu līdzi dabas katastrofām – viesuļvētrām, plūdiem utml. Šī funkcija arī varētu palīdzēt gadījumā, ja valstī atbildīgie meteo dienesti bremzē ar jaunāko laika ziņu publicēšanu “Twitter”.

Pagaidām nav zināms, kad laika ziņu pakalpojums “Tomorrow” varētu kļūt pieejams globāli.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma