“Rimac” pēc vairāk nekā trīs gadu darba pie sava elektriskā superauto “Conept Two”, beidzot prezentējuši tās ražošanas versiju ar nosaukumu “Nevera”. Mašīna no konceptauto saglabā četrus elektriskos motorus, kas kopā sniedz 1914 zirgspēku jaudu, tomēr veiktas ievērojamas pārmaiņas auto virsbūvei, uzlabojot aerodinamiku.
Mašīna aprīkota ar 120kW bateriju, kas WLTP ciklā ar vienu uzlādi ļaušot nobraukt apmēram 550 kilometrus, savukārt uzlādi iespējams veikt pat ar 500kW jaudu, taču šādu iekārtu vēl nāksies pameklēt. Ja tas izdosies, tad bateriju no 0 līdz 80 procentiem būs iespējams uzlādēt vien 19 minūšu laikā.
Auto būs aprīkots ar sistēmu, kas nosaukta par “Driver Coach” – izmantojot 13 kameras, 12 ultraskaņas sensorus un sešus radarus, mašīna sniegs audiovizuālu pamācības, to lietojot noteiktās sacīkšu trasēs. Salonā “Nevera” aprīkota ar trim galvenajiem ekrāniem, taču daļa funkciju joprojām būs lietojamas, izmantojot fiziski nospiežamas pogas. Tāpat mašīnai komplektā nāk arī viedtālruņa lietotne, kurā būs pieejama informācija no visām jūsu vizītēm trasē.
Ņemot vērā mašīnas milzīgo jaudu, arī tās paātrinājums ir fantastiski ātrs – līdz 100km/h mašīna spēšot paātrināties 1,85 sekundēs, savukārt 400 metru jeb ceturtdaļjūdzes dragreisa veikšanai vajadzēs 8,6 sekundes. Tāpat kā ar citām šāda veida mašīnām, arī šī auto gadījumā galvenā problēma būs tādu iegūt – pat, ja varat atļauties samaksāt 2 miljonu eiro prasīto cenu, “Nevera” tiks saražota vien 150 eksemplāros, tāpēc būs vajadzīga arī zināma veiksme, lai kļūtu par šī elektriskā superauto īpašnieku.
Kāds ir svars?
Svars – 2150kg.
Vakardien carwow youtube kanālā bija video, kur arī uzstādīja 8.62 laiku, 1/4 jūdzē.
Tāpēc arī jautāju par svaru, lai saprastu, vai tas ir tikai “taisnbraucis” vai “līkumbraucis”! :D
To, ka elektriskie taisnā gabalā viegli pieveic benzīna varenauto, mēs jau zinām. Nurburgringā jau cits stāts.