Web Analytics
More
    Reklāma

    “Ford” izziņo jaunas elektroauto platformas un attīstības plānus cietvielu baterijām

    Jaunākie raksti

    “Ford” izziņojis divas pilnīgi jaunas un īpaši elektroauto radītas platformas, vienlaikus apņemoties uzlabot dažādas savietojamības iespējas un palielināt investīcijas savu elektroauto attīstībai.

    Autoražotājs cer, ka 2030. gadā apmēram 40 procenti no visā pasaulē pārdotajiem “Ford” būs pilnībā elektriski. Izziņota arī jauna “Ford+” stratēģija, kas paredz palielināt investīcijas elektroauto attīstībā, līdz 2025. gadam plānojot ieguldīt apmēram 30 miljardus dolāru. Finansējumu paredzēts izlietot elektroauto platformu radīšanai, kā arī dažādu bateriju tehnoloģiju izstrādei, cenšoties samazināt ražošanas izmaksas un ietekmi uz apkārtējo vidi.

    Plānots izveidot divas jaunas, īpaši elektroauto paredzētas platformas ar aizmugurējo vai pilnpiedziņu, kuras tiks izmantotas plašam modeļu klāstam gan komerctransporta sektorā, gan arī citos “Ford” populārākajos modeļos. Tomēr “Ford” turpinās lietot “Volkswagen” izstrādāto MEB platformu, ražojot vidēja izmēra automašīnas, ņemot vērā, ka šī platforma sevi līdz šim sekmīgi apliecinājusi. Autoražotājs norāda, ka jaunās platformas drastiski samazinās ražošanas izmaksas, plānojot, ka apmēram 80 procentus detaļu varēs izmantot visās ražotajās mašīnās.

    Galvenais paziņojums gan bija par plāniem attīstīt jaunu “IonBattery” programmu, kuras rezultātā radītās baterijas tiks pielietotas komerctransportā. Tiek cerēts, ka jau līdz šīs desmitgades beigām ražošanā tiks ieviestas cietvielu (solid-state) baterijas, kas nodrošinās lielu nobraucamo attālumu un zemākas izmaksas.

    AvotsAutocar
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma