Reklāma

BITE: pirmo Latvijas hokeja izlases spēļu skatījumi sit rekordus; vairāk skatīta spēle pret Kazahstānu

Jaunākie raksti

Jauno Harley-Davidson elektrisko moci pilnībā iztirgo 18 minūšu laikā

Motociklu ražotāja Harley-Davidson elektriskais apakšzīmols LiveWire nesen prezentēja otro elektriskā motocikla modeli, kas ir mazāks un lētāks nekā pirmais...

“Dyson” izstrādā robotus, kas veiks mājsaimniecības darbus

Elektronikas ražotājs "Dyson", kas vislabāk pazīstams ar saviem matu veidotājiem un putekļu sūcējiem, paziņojis par plāniem tuvāko gadu laikā...

Amazfit T-Rex 2 viedpulkstenis piedāvās vēl ilgāku darbības laiku ar vienu uzlādi

Amazfit izziņojis otrās paaudzes T-Rex 2 viedpulksteni, kas saņēmis augstākas izšķirtspējas ekrānu un vairāk nekā 150 dažādus sporta veidus....

Arī Kanāda liedz izmantot Huawei un ZTE 5G tehnoloģijas

Kanāda pievienojusies tām valstīm, kas izvēlas liegt Huawei 5G tehnoloģiju izmantošanu. Arī šajā gadījumā tiek runāts par nacionālo drošību,...

Logitech izziņo divu izmēru MX Mechanical tastatūras

Kā jau norāda nosaukums, Logitech izziņojis divas mehāniskās tastatūras, kas saņēmušas MX Mechanical nosaukumu. Logitech MX Mechanical tastatūras pieejamas...

Latvijas hokeja valstsvienības spēle pret Kazahstānas hokeja izlasi ir bijusi skatītāka nekā spēle pret Kanādas hokeja izlasi, liecina IKT un mobilo sakaru pakalpojumu sniedzēja BITE, kā arī videosatura platformas “Go3” apkopotie operatīvie dati. Spēli pret Kanādu skatījās 38.5% unikālo “Go3” lietotāju, pret Itāliju – 36.68%, bet pret Kazahstānu – 39.71% unikālo platformas lietotāju, tādējādi pārspējot līdz šim platformas populārāko sporta notikumu, Maira Brieža boksa maču skatīšanās statistiku.

Pērnās nedēļas nogalē un vakardien, sākoties IIHF Pasaules Čempionātam Hokejā 2021, Latvijas hokeja izlase aizvadīja pirmās trīs spēles, stājoties pretim Kanādas, Kazahstānas un Itālijas valstsvienībām. Analizējot ierīces un platformas, kuras BITES klienti izmantojuši, lai skatītos visas spēles, visbiežāk tie bijuši televizori ar “Smart TV” funkciju. Otrajā vietā ierindojas datori, kur hokejs skatīts, izmantojot interneta pārlūku, bet trešajā – mobilās ierīces (viedtālruņi, planšetdatori) ar “Android” operētājsistēmu. Tikmēr ceturtajā vietā ierindojas ierīces, kurām pieslēgti “Go3” straumētāji ar “Android” operētājsistēmu. Piektajā un sestajā vietā attiecīgi ir televizori ar “Android” operētājsistēmu un mobilās ierīces (viedtālruņi, planšetdatori) ar “iOS” operētājsistēmu.

“Aplūkojot datus, redzams, ka Latvijas iedzīvotāji, būdami kaismīgi hokeja fani, ir noilgojušies pēc šāda mēroga notikumiem tieši sporta pasaulē. Turklāt priecē, ka skatītāju interese par katru spēli ir ļoti augsta, arī darba dienās. Salīdzinājumam – aizvadītās pirmās trīs Latvijas hokeja valstsvienības spēles “Go3” unikālo lietotāju vidū ir bijušas divas reizes populārākas par Eirovīziju, kas norisinājās teju vienlaikus,” saka Una Ahuna – Ozola, BITE Korporatīvo un sabiedrisko attiecību vadītāja.

Viņa papildina, ka Latvijas hokeja izlases spēļu laikā pret Kanādu, Itāliju un Kazahstānu, augot straumētā video satura apjomam no dažādām ierīcēm, palielinājies arī mobilo datu patēriņš BITES tīklā, salīdzinot ar ikdienas rādītājiem. Proti, spēļu laikā pret Kanādu un Kazahstānu tas palielinājies par aptuveni 17.6%, bet pret Itāliju – par aptuveni 12%.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma