Statistika vienmēr ir laba lieta, jo redzētie dati ļauj izvērtēt, kā spert nākamo soli. Šo domu var attiecināt uz daudz ko, arī uz “Instagram” pievienoto saturu. Statistikas dati influenseriem ir kritiski svarīgs aspekts piedāvātā satura radīšanā, un tagad “Instagram” sniegs vēl padziļinātākas analītikas iespējas. Tās biznesa un aktīvu satura veidotāju kontiem dos plašāku ieskatu par to, kā veicies ar “Live video” un īso video “Reels” nodošanu sekotājiem.
Attiecībā uz “Reels” paplašinātās statistikas iespējas lietotājiem ļaus redzēt to, cik reižu konkrētais video atskaņots, cik daudz “patīk” reakcijas saņemtas, komentāru skaitu. Tāpat būs iespēja apskatīties, cik reižu konkrētais video ir kopīgots un cik lietotāju kontu izdevies sasniegt. Savukārt, kas attiecas uz “Live video”, lietotājiem būs iespēja redzēt datus par saņemto komentāru skaitu, cik reižu tas kopīgots, sasniegto lietotāju un vienlaicīgo skatītāju skaitu.
Līdztekus tam “Instagram” atjaunojis sadaļu “Account Insights” (ieskats lietotāja kontā), sniedzot arī šeit vairāk noderīgas informācijas. Piemēram, iespēju apskatīties, ar kādu saturu sasniegts lielākais sekotāju skaits. Tas ļaus izvērtēt, kāds saturs lietotājiem patīk un kāds – ne īpaši. Bez tā visa veiktas arī citas parastam ikdienas lietotājam mazāk jūtamas, taču aktīvam satura veidotājam redzamākas izmaiņas.