Reklāma

“Instagram” tagad piedāvā padziļinātāku statistiku par lietotāju radīto saturu

Jaunākie raksti

“General Motors” rekomendē “Chevy Bolt” elektroauto novietot 15 metru attālumā no citām mašīnām

"General Motors" koncerna paspārnē esošā "Chevrolet" zīmola elektroauto "Bolt" mediju virsrakstos pēdējā laikā nonācis ne to labāko iemeslu dēļ...

Latviešu radītais e-velo amfībija–kemperis “Z-TRITON” piesaista 150 000 eiro un dosies sevi parādīt Eiropai

Nevarētu teikt, ka latvietim trūkst inovatīva un radoša domāšana. Patiesībā inovācijas un unikāli risinājumi atrodami itin bieži. Viens no...

Nodarbinātības valsts aģentūra darba meklētājiem un nodarbinātajiem apmaksās tiešsaistes apmācības

Nodarbinātības valsts aģentūra (NVA) uzsākusi jaunu mācību pilotprojektu "Nākotnes prasmju iniciatīva". Tā ir iespēja gan darba meklētājiem, gan nodarbinātajiem...

Fitbit jaunā viedpulksteņu iespēja cīnīsies pret krākšanu

Google paspārnē esošais Fitbit uzsācis cīņu pret mūžam svarīgo tēmu - krākšanu. Protams, tas jau nebūtu Fitbit, ja viss...

Dizaina veidošanas serviss Canva sasniedz 40 miljardu dolāru vērtību

Uzņēmums un digitālais serviss Canva piesaistījis jaunas 200 miljonu dolāru lielas investīcijas, tādējādi sasniedzot 40 miljardu dolāru vērtību, kas...

Statistika vienmēr ir laba lieta, jo redzētie dati ļauj izvērtēt, kā spert nākamo soli. Šo domu var attiecināt uz daudz ko, arī uz “Instagram” pievienoto saturu. Statistikas dati influenseriem ir kritiski svarīgs aspekts piedāvātā satura radīšanā, un tagad “Instagram” sniegs vēl padziļinātākas analītikas iespējas. Tās biznesa un aktīvu satura veidotāju kontiem dos plašāku ieskatu par to, kā veicies ar “Live video” un īso video “Reels” nodošanu sekotājiem.

Attiecībā uz “Reels” paplašinātās statistikas iespējas lietotājiem ļaus redzēt to, cik reižu konkrētais video atskaņots, cik daudz “patīk” reakcijas saņemtas, komentāru skaitu. Tāpat būs iespēja apskatīties, cik reižu konkrētais video ir kopīgots un cik lietotāju kontu izdevies sasniegt. Savukārt, kas attiecas uz “Live video”, lietotājiem būs iespēja redzēt datus par saņemto komentāru skaitu, cik reižu tas kopīgots, sasniegto lietotāju un vienlaicīgo skatītāju skaitu.

Avots: Instagram

Līdztekus tam “Instagram” atjaunojis sadaļu “Account Insights” (ieskats lietotāja kontā), sniedzot arī šeit vairāk noderīgas informācijas. Piemēram, iespēju apskatīties, ar kādu saturu sasniegts lielākais sekotāju skaits. Tas ļaus izvērtēt, kāds saturs lietotājiem patīk un kāds – ne īpaši. Bez tā visa veiktas arī citas parastam ikdienas lietotājam mazāk jūtamas, taču aktīvam satura veidotājam redzamākas izmaiņas.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma