Reklāma

“Instagram” tagad piedāvā padziļinātāku statistiku par lietotāju radīto saturu

Jaunākie raksti

Hyundai Kona N – Konans cīnītājs

Lai arī kādi būtu Hyundai automobiļi, es šo ražotāju cienu kaut vai par eksperimentēšanu. Eksperimenti ar modeļiem, dizainu, dzinējiem....

Spānija ierobežos influenseru iespējas reklamēt kriptovalūtas

Viena no jomām, ko influenceri arvien biežāk mēdz popularizēt, ir kriptovalūtas. Šāda prakse daļā pasaules valstu saņēmusi krietnu devu...

RTU izstrādā digitālu risinājumu savlaicīgai plūdu prognozēšanai Ogres upē

Šīs ziemas mainīgo laika apstākļu dēļ Ogres upē neierasti agri paaugstinājās ūdens līmenis un izveidojās ledus sastrēgumi. Upes monitorēšanai...

Apple iPhone 13 modeļiem vairs nav pieejama trokšņu slāpēšana zvanu laikā

Trokšņu slāpēšana zvanu laikā Apple ekosistēmā tika piedāvāta jau 2013. gadā, reizē ar iOS 7 versiju, tomēr saņemta oficiāla...

Jaunā “Fiat Panda” tēmēs uz “pieejamākā elektroauto” statusu

Stellantis koncerna sastāvā ietilpstošā Fiat zīmola vadītājs Olivers Fransuā izteicies, ka jaunās paaudzes "Fiat Panda" ir pavisam netālu un...

Statistika vienmēr ir laba lieta, jo redzētie dati ļauj izvērtēt, kā spert nākamo soli. Šo domu var attiecināt uz daudz ko, arī uz “Instagram” pievienoto saturu. Statistikas dati influenseriem ir kritiski svarīgs aspekts piedāvātā satura radīšanā, un tagad “Instagram” sniegs vēl padziļinātākas analītikas iespējas. Tās biznesa un aktīvu satura veidotāju kontiem dos plašāku ieskatu par to, kā veicies ar “Live video” un īso video “Reels” nodošanu sekotājiem.

Attiecībā uz “Reels” paplašinātās statistikas iespējas lietotājiem ļaus redzēt to, cik reižu konkrētais video atskaņots, cik daudz “patīk” reakcijas saņemtas, komentāru skaitu. Tāpat būs iespēja apskatīties, cik reižu konkrētais video ir kopīgots un cik lietotāju kontu izdevies sasniegt. Savukārt, kas attiecas uz “Live video”, lietotājiem būs iespēja redzēt datus par saņemto komentāru skaitu, cik reižu tas kopīgots, sasniegto lietotāju un vienlaicīgo skatītāju skaitu.

Avots: Instagram

Līdztekus tam “Instagram” atjaunojis sadaļu “Account Insights” (ieskats lietotāja kontā), sniedzot arī šeit vairāk noderīgas informācijas. Piemēram, iespēju apskatīties, ar kādu saturu sasniegts lielākais sekotāju skaits. Tas ļaus izvērtēt, kāds saturs lietotājiem patīk un kāds – ne īpaši. Bez tā visa veiktas arī citas parastam ikdienas lietotājam mazāk jūtamas, taču aktīvam satura veidotājam redzamākas izmaiņas.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: