Web Analytics
More
    Reklāma

    “Ducati” vadītājs skaidro, kāpēc ražotājs šobrīd nevēlas radīt elektrisko motociklu

    Jaunākie raksti

    Itāļu motociklu ražotājs “Ducati” vēl pirms pāris gadiem bija apņēmies dažu gadu laikā piedāvāt elektrisko motociklu. Neskatoties uz to, ka elektriskie motocikli iekaro arvien lielāku tirgus daļu, “Ducati” vadītāji pagaidām nevēlas steigties ar elektriska moča ražošanu un cer uz sintētisko degvielu attīstību.

    Uzņēmuma valdes locekle Frančeska Milisija pastāstījusi, ka elektrisks motocikls īsti nesaskan ar “Ducati” filozofiju. “Ņemot vērā motociklus, kādus ražojam šobrīd, uzskatām, ka elektrisks mocis negarantēs tās pašas sajūtas, baudu, nobraucamo attālumu, svaru un citas lietas, ko sagaida “Ducati” īpašnieki. Mēs cieši sekojam līdzi citiem iespējamajiem bezizmešu pārvietošanās veidiem, piemēram, sintētiskajām degvielām. Citi zīmoli, piemēram “Porsche”, ar to nodarbojas, tāpēc arī mēs vidējā termiņā ceram uz tām.”

    Reklāma

    “Ducati” vadītājs Klaudio Domenikalli skaidrojis, ka ražotāja lēmumam pagaidām nevirzīties uz priekšu ar elektrisku motociklu izstrādi ir praktiski apsvērumi – baterijas. “Mēs uzmanīgi sekojam līdzi tehnoloģiju attīstībai, vērtējot, kad baterijās būs iespējams uzkrāt gana daudz enerģijas, lai tas elektrisku motociklu padarītu izdevīgu. Mūsdienu litija jonu baterijas sniedz labu sniegumu, tomēr tās tik un tā nespēj uzkrāt gana daudz enerģijas, lai pilnvērtīga izmēra motocikls sasniegtu līdzvērtīgu veiktspēju esošajiem motocikliem. Tas, savukārt, nozīmē, ka nepieciešami kompromisi starp autonomiju un svaru,” skaidro Domenikalli.
    “Ducati” ar šādiem apgalvojumiem, iespējams, šauj paši sev kājā, jo citi motociklu ražotāji, piemēram, “Harley-Davidson”, ir izveidojuši savu elektrisko motociklu līniju – “LiveWire”. Domenikalli gan nav pilnīgi pret elektriskajiem motocikliem “Ducati” piedāvājumā. “Ja uz brīdi atmetam svara un enerģijas uzkrāšanas apsvērumus, elektriskais motors pats par sevi ir ļoti sportisks, ļaujot radīt motociklu, kura gaitas īpašības atbildīs mūsu zīmola vērtībām, proti, maksimālajam sniegumam un sportiskumam. Svarīgākais būs lēmums par brīdi, kad to ieviest tirdzniecībā,” stāsta Domenikalli.
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Jānis Pastars
    18.05.2021 08:50

    Pareizi dara. Ja daži jampampiņi izdomā braukt ar gludekli, tad visiem pārējiem nav pakaļ jālec.

    Reklāma