Reklāma

“Ducati” vadītājs skaidro, kāpēc ražotājs šobrīd nevēlas radīt elektrisko motociklu

Jaunākie raksti

Fintech uzņēmums “Wise” (“TransferWise”) plāno kļūt par publisku kompāniju

Finanšu tehnoloģiju uzņēmums "Wise", kas agrāk bija pazīstams kā "TransferWise", nācis klajā ar paziņojumu, ka vēlas kļūt par publisku...

“Facebook” sākot ar 22. jūniju piedāvās publicēt arī podkāstus

Podkāsti jeb aplādes, jeb raidieraksti - kā katram tos labāk patīk saukt, īpaši pandēmijas laikā guvuši popularitāti klausītāju vidū....

“Canon” savos Ķīnas birojos izmanto kameras, kas ļauj ienākt tikai smaidīgiem darbiniekiem

Ir tāds teiciens, ka smaids rada smaidu, un šķiet, ka tehnoloģiju uzņēmums "Canon" tam ir pieķēries pārāk cieši. Kompānija...

“SpaceX” raķešu sistēmas “Starship” pirmais orbitālais lidojums tiks atlikts

Lai arī sākotnēji "SpaceX" savas "Starship" raķešu sistēmas, kurā ietilpst kosmosa kuģis “Starship” (upper stage) un pirmā posma raķete...

“Spotify” piesaka karu “Apple Podcasts” – iegādājas AI uzņēmumu “Podz”

Tieši pirms pāris dienām, 15. jūnijā, "Apple" oficiāli izlaida savu podkāstu abonēšanas platformu, sastādot nopietnu konkurenci "Spotify". "Spotify", jūtot,...

Itāļu motociklu ražotājs “Ducati” vēl pirms pāris gadiem bija apņēmies dažu gadu laikā piedāvāt elektrisko motociklu. Neskatoties uz to, ka elektriskie motocikli iekaro arvien lielāku tirgus daļu, “Ducati” vadītāji pagaidām nevēlas steigties ar elektriska moča ražošanu un cer uz sintētisko degvielu attīstību.

Uzņēmuma valdes locekle Frančeska Milisija pastāstījusi, ka elektrisks motocikls īsti nesaskan ar “Ducati” filozofiju. “Ņemot vērā motociklus, kādus ražojam šobrīd, uzskatām, ka elektrisks mocis negarantēs tās pašas sajūtas, baudu, nobraucamo attālumu, svaru un citas lietas, ko sagaida “Ducati” īpašnieki. Mēs cieši sekojam līdzi citiem iespējamajiem bezizmešu pārvietošanās veidiem, piemēram, sintētiskajām degvielām. Citi zīmoli, piemēram “Porsche”, ar to nodarbojas, tāpēc arī mēs vidējā termiņā ceram uz tām.”

“Ducati” vadītājs Klaudio Domenikalli skaidrojis, ka ražotāja lēmumam pagaidām nevirzīties uz priekšu ar elektrisku motociklu izstrādi ir praktiski apsvērumi – baterijas. “Mēs uzmanīgi sekojam līdzi tehnoloģiju attīstībai, vērtējot, kad baterijās būs iespējams uzkrāt gana daudz enerģijas, lai tas elektrisku motociklu padarītu izdevīgu. Mūsdienu litija jonu baterijas sniedz labu sniegumu, tomēr tās tik un tā nespēj uzkrāt gana daudz enerģijas, lai pilnvērtīga izmēra motocikls sasniegtu līdzvērtīgu veiktspēju esošajiem motocikliem. Tas, savukārt, nozīmē, ka nepieciešami kompromisi starp autonomiju un svaru,” skaidro Domenikalli.
“Ducati” ar šādiem apgalvojumiem, iespējams, šauj paši sev kājā, jo citi motociklu ražotāji, piemēram, “Harley-Davidson”, ir izveidojuši savu elektrisko motociklu līniju – “LiveWire”. Domenikalli gan nav pilnīgi pret elektriskajiem motocikliem “Ducati” piedāvājumā. “Ja uz brīdi atmetam svara un enerģijas uzkrāšanas apsvērumus, elektriskais motors pats par sevi ir ļoti sportisks, ļaujot radīt motociklu, kura gaitas īpašības atbildīs mūsu zīmola vērtībām, proti, maksimālajam sniegumam un sportiskumam. Svarīgākais būs lēmums par brīdi, kad to ieviest tirdzniecībā,” stāsta Domenikalli.
Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 Comment
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments

Pareizi dara. Ja daži jampampiņi izdomā braukt ar gludekli, tad visiem pārējiem nav pakaļ jālec.

Reklāma
Reklāma
Reklāma