Reklāma

“Ducati” vadītājs skaidro, kāpēc ražotājs šobrīd nevēlas radīt elektrisko motociklu

Jaunākie raksti

Dizaina nozīme e-veikala izveidē un biežāk pieļautās kļūdas

Kopā ar mājaslapu izstrādes platformu “Mozello” esam jau labi pastrādājuši, iepazīstinot ar veiksmīgas e-komercijas pamatiem, kā arī mēģinājuši saprast,...

Apple Pay bezkontakta norēķini no šodienas pieejami arī Luminor klientiem

Luminor banka no šodienas saviem klientiem piedāvā norēķinus ar Apple Pay – drošu norēķinu veidu ar iPhone un Apple Watch,...

Tesla plāno arī Norvēģijā “Supercharger” uzlādi piedāvāt konkurentu elektroauto

Elektroauto ražotājs Tesla plāno paplašināt šogad aizsākto pilotprogrammu, kas paredz piedāvāt uzlādi "Supercharger" punktos jebkura ražotāja elektriskajai mašīnai. Kā...

Donalda Trampa sociālo mediju kompānija paziņo, ka piesaistījusi 1 miljardu dolāru

Oktobra otrajā pusē rakstījām par to, ka Donalds Tramps pēc neveiksmes ar savu blogu radījis jaunu sociālo mediju "TRUTH...

Rīgas pašvaldība atbalstīs “SimpleCharge” elektroauto uzlādes staciju testēšanu Ķīpsalā

Noslēdzoties projektu konkursam, Rīgas valstspilsētas pašvaldības programmas “Atbalsts tehnoloģiju uzstādīšanai Viedpilsētas tehnoloģiju pilotteritorijās” līdzfinansējumu inovatīvu tehnoloģiju uzstādīšanai un izmēģināšanai...

Itāļu motociklu ražotājs “Ducati” vēl pirms pāris gadiem bija apņēmies dažu gadu laikā piedāvāt elektrisko motociklu. Neskatoties uz to, ka elektriskie motocikli iekaro arvien lielāku tirgus daļu, “Ducati” vadītāji pagaidām nevēlas steigties ar elektriska moča ražošanu un cer uz sintētisko degvielu attīstību.

Uzņēmuma valdes locekle Frančeska Milisija pastāstījusi, ka elektrisks motocikls īsti nesaskan ar “Ducati” filozofiju. “Ņemot vērā motociklus, kādus ražojam šobrīd, uzskatām, ka elektrisks mocis negarantēs tās pašas sajūtas, baudu, nobraucamo attālumu, svaru un citas lietas, ko sagaida “Ducati” īpašnieki. Mēs cieši sekojam līdzi citiem iespējamajiem bezizmešu pārvietošanās veidiem, piemēram, sintētiskajām degvielām. Citi zīmoli, piemēram “Porsche”, ar to nodarbojas, tāpēc arī mēs vidējā termiņā ceram uz tām.”

“Ducati” vadītājs Klaudio Domenikalli skaidrojis, ka ražotāja lēmumam pagaidām nevirzīties uz priekšu ar elektrisku motociklu izstrādi ir praktiski apsvērumi – baterijas. “Mēs uzmanīgi sekojam līdzi tehnoloģiju attīstībai, vērtējot, kad baterijās būs iespējams uzkrāt gana daudz enerģijas, lai tas elektrisku motociklu padarītu izdevīgu. Mūsdienu litija jonu baterijas sniedz labu sniegumu, tomēr tās tik un tā nespēj uzkrāt gana daudz enerģijas, lai pilnvērtīga izmēra motocikls sasniegtu līdzvērtīgu veiktspēju esošajiem motocikliem. Tas, savukārt, nozīmē, ka nepieciešami kompromisi starp autonomiju un svaru,” skaidro Domenikalli.
“Ducati” ar šādiem apgalvojumiem, iespējams, šauj paši sev kājā, jo citi motociklu ražotāji, piemēram, “Harley-Davidson”, ir izveidojuši savu elektrisko motociklu līniju – “LiveWire”. Domenikalli gan nav pilnīgi pret elektriskajiem motocikliem “Ducati” piedāvājumā. “Ja uz brīdi atmetam svara un enerģijas uzkrāšanas apsvērumus, elektriskais motors pats par sevi ir ļoti sportisks, ļaujot radīt motociklu, kura gaitas īpašības atbildīs mūsu zīmola vērtībām, proti, maksimālajam sniegumam un sportiskumam. Svarīgākais būs lēmums par brīdi, kad to ieviest tirdzniecībā,” stāsta Domenikalli.
Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 komentārs
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Jānis Pastars
18.05.2021 08:50

Pareizi dara. Ja daži jampampiņi izdomā braukt ar gludekli, tad visiem pārējiem nav pakaļ jālec.

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: