Reklāma

TikTok ļaus jauniešiem veidot CV video formā

Jaunākie raksti

Dizaina nozīme e-veikala izveidē un biežāk pieļautās kļūdas

Kopā ar mājaslapu izstrādes platformu “Mozello” esam jau labi pastrādājuši, iepazīstinot ar veiksmīgas e-komercijas pamatiem, kā arī mēģinājuši saprast,...

Apple Pay bezkontakta norēķini no šodienas pieejami arī Luminor klientiem

Luminor banka no šodienas saviem klientiem piedāvā norēķinus ar Apple Pay – drošu norēķinu veidu ar iPhone un Apple Watch,...

Tesla plāno arī Norvēģijā “Supercharger” uzlādi piedāvāt konkurentu elektroauto

Elektroauto ražotājs Tesla plāno paplašināt šogad aizsākto pilotprogrammu, kas paredz piedāvāt uzlādi "Supercharger" punktos jebkura ražotāja elektriskajai mašīnai. Kā...

Donalda Trampa sociālo mediju kompānija paziņo, ka piesaistījusi 1 miljardu dolāru

Oktobra otrajā pusē rakstījām par to, ka Donalds Tramps pēc neveiksmes ar savu blogu radījis jaunu sociālo mediju "TRUTH...

Rīgas pašvaldība atbalstīs “SimpleCharge” elektroauto uzlādes staciju testēšanu Ķīpsalā

Noslēdzoties projektu konkursam, Rīgas valstspilsētas pašvaldības programmas “Atbalsts tehnoloģiju uzstādīšanai Viedpilsētas tehnoloģiju pilotteritorijās” līdzfinansējumu inovatīvu tehnoloģiju uzstādīšanai un izmēģināšanai...

Lietotne TikTok testē jaunu funkcionalitāti, kas ļautu ar īso video palīdzību pieteikties darbā, lai nebūtu jāveido tikai izklaidējoša satura video, bet izmantot to kaut kam nopietnākam.

Jaunās iespējas mērķis ir sadarboties ar uzņēmumiem un dažādiem zīmoliem, lai TikTok lietotāji savu darba pieteikumu varētu iesniegt video formātā nevis ierastos rakstiskos CV un motivācijas vēstules. Pati funkcionalitāte nebūs iebūvēta tieši lietotnē, bet tā varētu būt atsevišķa mājaslapa, kurā ar lietotnes palīdzību varēs pievienot kādu īsu video reklāmu par sevi, savām prasmēm un esošo pieredzi. Šis noteikti ir veids, kā potenciāli savest kopā tā dēvēto Generation Z paaudzi ar potenciālajiem darba devējiem, sekojot līdzi mūsdienu tendencēm.

Nevarētu teikt, ka ideja pati par sevi ir jauna, jo iepriekš ir dzirdēts par līdzīgiem piegājieniem, tomēr tie īsti nav iedzīvojušies. Man prātā ir serviss 1 Minute Resume, kas savulaik tika apskatīts universitātē, bet šobrīd to vairs neizdevās atrast. Tomēr galvenais ir ideja, ka īsā video cilvēkam ir iespēja sevi prezentēt, lai pārliecinātu darba devēju. TikTok mēģinās piedāvāt kaut ko līdzīgu, un šeit veiksmes faktors varētu būt platformas lielā popularitāte un lietotā skaits. Jāatzīmē gan, ka der piedomāt pie divu profilu izveides, no kuriem viens būs aktīvais ar ierasto saturu, bet otrs krietni profesionālāks, lai darba devējs par potenciālo darbinieku neuzzina par daudz.

AvotsAxios
Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 komentārs
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
no name
14.05.2021 19:52

CV video formā varētu būt optimāli vecākajai profesijai

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: