Reklāma

TikTok ļaus jauniešiem veidot CV video formā

Jaunākie raksti

Fintech uzņēmums “Wise” (“TransferWise”) plāno kļūt par publisku kompāniju

Finanšu tehnoloģiju uzņēmums "Wise", kas agrāk bija pazīstams kā "TransferWise", nācis klajā ar paziņojumu, ka vēlas kļūt par publisku...

“Facebook” sākot ar 22. jūniju piedāvās publicēt arī podkāstus

Podkāsti jeb aplādes, jeb raidieraksti - kā katram tos labāk patīk saukt, īpaši pandēmijas laikā guvuši popularitāti klausītāju vidū....

“Canon” savos Ķīnas birojos izmanto kameras, kas ļauj ienākt tikai smaidīgiem darbiniekiem

Ir tāds teiciens, ka smaids rada smaidu, un šķiet, ka tehnoloģiju uzņēmums "Canon" tam ir pieķēries pārāk cieši. Kompānija...

“SpaceX” raķešu sistēmas “Starship” pirmais orbitālais lidojums tiks atlikts

Lai arī sākotnēji "SpaceX" savas "Starship" raķešu sistēmas, kurā ietilpst kosmosa kuģis “Starship” (upper stage) un pirmā posma raķete...

“Spotify” piesaka karu “Apple Podcasts” – iegādājas AI uzņēmumu “Podz”

Tieši pirms pāris dienām, 15. jūnijā, "Apple" oficiāli izlaida savu podkāstu abonēšanas platformu, sastādot nopietnu konkurenci "Spotify". "Spotify", jūtot,...

Lietotne TikTok testē jaunu funkcionalitāti, kas ļautu ar īso video palīdzību pieteikties darbā, lai nebūtu jāveido tikai izklaidējoša satura video, bet izmantot to kaut kam nopietnākam.

Jaunās iespējas mērķis ir sadarboties ar uzņēmumiem un dažādiem zīmoliem, lai TikTok lietotāji savu darba pieteikumu varētu iesniegt video formātā nevis ierastos rakstiskos CV un motivācijas vēstules. Pati funkcionalitāte nebūs iebūvēta tieši lietotnē, bet tā varētu būt atsevišķa mājaslapa, kurā ar lietotnes palīdzību varēs pievienot kādu īsu video reklāmu par sevi, savām prasmēm un esošo pieredzi. Šis noteikti ir veids, kā potenciāli savest kopā tā dēvēto Generation Z paaudzi ar potenciālajiem darba devējiem, sekojot līdzi mūsdienu tendencēm.

Nevarētu teikt, ka ideja pati par sevi ir jauna, jo iepriekš ir dzirdēts par līdzīgiem piegājieniem, tomēr tie īsti nav iedzīvojušies. Man prātā ir serviss 1 Minute Resume, kas savulaik tika apskatīts universitātē, bet šobrīd to vairs neizdevās atrast. Tomēr galvenais ir ideja, ka īsā video cilvēkam ir iespēja sevi prezentēt, lai pārliecinātu darba devēju. TikTok mēģinās piedāvāt kaut ko līdzīgu, un šeit veiksmes faktors varētu būt platformas lielā popularitāte un lietotā skaits. Jāatzīmē gan, ka der piedomāt pie divu profilu izveides, no kuriem viens būs aktīvais ar ierasto saturu, bet otrs krietni profesionālāks, lai darba devējs par potenciālo darbinieku neuzzina par daudz.

AvotsAxios
Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 Comment
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments

CV video formā varētu būt optimāli vecākajai profesijai

Reklāma
Reklāma
Reklāma