Web Analytics
More
    Reklāma

    “Facebook” testē funkciju, kas mudinās tevi izlasīt rakstus, pirms dalies ar tiem

    Jaunākie raksti

    Iespējams, ne reizi vien sanācis kopīgot kādu ierakstu “Facebook”, izlasot vien tā virsrakstu, ne pašu saturu. Taču bieži vien nosaukums var atspoguļot pavisam ko citu, kas ir rakstā, vai arī saturs beigu beigās galīgi neatbilst taviem uzskatiem. Ar mērķi mudināt lietotājus vispirms izlasīt rakstus un tikai pēc tam ar tiem dalīties tālāk, “Facebook” uzsāk testēt jaunu paziņojumu funkciju. Tā varētu sekmēt dezinformācijas apkarošanu, ar ko kompānija cīnās jau labu laiku.

    Paziņojums, kāds redzams “Twitter” ierakstā augstāk, jautās, vai tiešām vēlies kopīgot ierakstu, ko neesi ne atvēris, ne izlasījis. Šāds uznirstošais logs mudinās lietotājus konkrēto rakstu izlasīt, taču būs iespēja arī vienkārši nospiest pogu “Continue Sharing” un kopīgot ierakstu tāpat.

    Pašreiz jaunā iespēja atrodas testa fāzē, un to var izmēģināt 6% “Android” lietotāju visā pasaulē.

    AvotsVerge
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma