Reklāma

“Facebook” testē funkciju, kas mudinās tevi izlasīt rakstus, pirms dalies ar tiem

Jaunākie raksti

Dizaina nozīme e-veikala izveidē un biežāk pieļautās kļūdas

Kopā ar mājaslapu izstrādes platformu “Mozello” esam jau labi pastrādājuši, iepazīstinot ar veiksmīgas e-komercijas pamatiem, kā arī mēģinājuši saprast,...

Apple Pay bezkontakta norēķini no šodienas pieejami arī Luminor klientiem

Luminor banka no šodienas saviem klientiem piedāvā norēķinus ar Apple Pay – drošu norēķinu veidu ar iPhone un Apple Watch,...

Tesla plāno arī Norvēģijā “Supercharger” uzlādi piedāvāt konkurentu elektroauto

Elektroauto ražotājs Tesla plāno paplašināt šogad aizsākto pilotprogrammu, kas paredz piedāvāt uzlādi "Supercharger" punktos jebkura ražotāja elektriskajai mašīnai. Kā...

Donalda Trampa sociālo mediju kompānija paziņo, ka piesaistījusi 1 miljardu dolāru

Oktobra otrajā pusē rakstījām par to, ka Donalds Tramps pēc neveiksmes ar savu blogu radījis jaunu sociālo mediju "TRUTH...

Rīgas pašvaldība atbalstīs “SimpleCharge” elektroauto uzlādes staciju testēšanu Ķīpsalā

Noslēdzoties projektu konkursam, Rīgas valstspilsētas pašvaldības programmas “Atbalsts tehnoloģiju uzstādīšanai Viedpilsētas tehnoloģiju pilotteritorijās” līdzfinansējumu inovatīvu tehnoloģiju uzstādīšanai un izmēģināšanai...

Iespējams, ne reizi vien sanācis kopīgot kādu ierakstu “Facebook”, izlasot vien tā virsrakstu, ne pašu saturu. Taču bieži vien nosaukums var atspoguļot pavisam ko citu, kas ir rakstā, vai arī saturs beigu beigās galīgi neatbilst taviem uzskatiem. Ar mērķi mudināt lietotājus vispirms izlasīt rakstus un tikai pēc tam ar tiem dalīties tālāk, “Facebook” uzsāk testēt jaunu paziņojumu funkciju. Tā varētu sekmēt dezinformācijas apkarošanu, ar ko kompānija cīnās jau labu laiku.

Paziņojums, kāds redzams “Twitter” ierakstā augstāk, jautās, vai tiešām vēlies kopīgot ierakstu, ko neesi ne atvēris, ne izlasījis. Šāds uznirstošais logs mudinās lietotājus konkrēto rakstu izlasīt, taču būs iespēja arī vienkārši nospiest pogu “Continue Sharing” un kopīgot ierakstu tāpat.

Pašreiz jaunā iespēja atrodas testa fāzē, un to var izmēģināt 6% “Android” lietotāju visā pasaulē.

AvotsVerge
Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: