Reklāma

“Mercedes” uz laiku upurē E-klases ražošanas apjomus, lai pietaupītu procesorus citiem modeļiem

Jaunākie raksti

Fintech uzņēmums “Wise” (“TransferWise”) plāno kļūt par publisku kompāniju

Finanšu tehnoloģiju uzņēmums "Wise", kas agrāk bija pazīstams kā "TransferWise", nācis klajā ar paziņojumu, ka vēlas kļūt par publisku...

“Facebook” sākot ar 22. jūniju piedāvās publicēt arī podkāstus

Podkāsti jeb aplādes, jeb raidieraksti - kā katram tos labāk patīk saukt, īpaši pandēmijas laikā guvuši popularitāti klausītāju vidū....

“Canon” savos Ķīnas birojos izmanto kameras, kas ļauj ienākt tikai smaidīgiem darbiniekiem

Ir tāds teiciens, ka smaids rada smaidu, un šķiet, ka tehnoloģiju uzņēmums "Canon" tam ir pieķēries pārāk cieši. Kompānija...

“SpaceX” raķešu sistēmas “Starship” pirmais orbitālais lidojums tiks atlikts

Lai arī sākotnēji "SpaceX" savas "Starship" raķešu sistēmas, kurā ietilpst kosmosa kuģis “Starship” (upper stage) un pirmā posma raķete...

“Spotify” piesaka karu “Apple Podcasts” – iegādājas AI uzņēmumu “Podz”

Tieši pirms pāris dienām, 15. jūnijā, "Apple" oficiāli izlaida savu podkāstu abonēšanas platformu, sastādot nopietnu konkurenci "Spotify". "Spotify", jūtot,...

Autoražošana jau ilgstoši atrodas krīzes stadijā, faktiski visiem pasaules autoražotājiem cīnoties ar pusvadītāju deficītu un no tā izrietošo procesoru trūkumu. Vācu autoražotājs “Mercedes” pieņēmis lēmumu uz laiku iepauzēt E-klases ražošanu rūpnīcā Zindelfingenē. Vācu mediji ziņo, ka E-klases ražošana apturēta jau pagājušās nedēļas sākumā, bet to plānots atsākt līdz šīs nedēļas beigām.

Lēmums uz laiku apturēt E-klases ražošanu pieņemts ne jau tāpēc, ka “Mercedes” būtu pilnībā izbeigušies procesori. Ražotājs tos plāno izmantot trīs citos modeļos, kas tiek ražoti Zindelfingenē – S-klasei, “Maybach” S-klasei un jaunajam elektriskajam flagmanim “EQS”.

No biznesa viedokļa šāds lēmums ir itin saprotams – uz “EQS” tiek liktas milzīgas cerības un ražošanas aizkavēšanās var radīt nepatīkamas sekas. Arī S-klases ražošanas turpināšana ir saprotama, jo tas ir populārs modelis, kurš “Mercedes” ienes lielu peļņu. Visticamāk, ievērojami lielāku nekā E-klase.

“Mercedes” gan nav tik liels procesoru deficīts kā citiem autoražotājiem, kompānijai spējot nodrošināt relatīvi normālus ražošanas apjomus saviem galvenajiem modeļiem, taču šis gadījums apliecina, ka arī “Mercedes” nākas sadzīvot ar atsevišķiem traucējumiem.

AvotsCarBuzz
Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma