Elektroauto ražotājs “Tesla” šajā ceturksnī saskaras ar ļoti patīkamu problēmu – pieprasījums pēc kompānijas ražotajām mašīnām ir tik liels, ka divus mēnešus līdz ceturkšņa beigām izpārdotas visas pieejamās mašīnas, kuras iespējams saražot šajā ceturksnī.
Uzņēmuma vadītājs Īlons Masks konferences zvanā par 1. ceturkšņa ienākumiem jau izteicās, ka pircēju skatījums par elektroauto strauji mainās un “Tesla” saskaras ar lielāko pieprasījumu tās vēsturē.
“Model S” un “Model X” atjaunināto versiju ražošana dažadu iemeslu dēļ saskārusies ar kavējumiem, tāpēc izskaidrojams relatīvi mazāks pieejamo auto skaits 2. ceturksnī. Tikmēr “Model 3” un “Model Y” ražošanas līnijas darbojas ar pilnu jaudu, taču arī šie auto ir pilnībā izpārdoti. “Tesla” uzdevums tagad būs šos pasūtītos auto tik tiešām arī saražot un piegādāt līdz ceturkšņa beigām. Tiek prognozēts, ka šajā trīs mēnešu nogrieznī ražotājs piegādās vairāk nekā 180 tūkstošus mašīnu.
Te jums atbilde, raudātājiem par lielajām e-auto cenām. Kāmēr pērk, tikmēr tā arī būs.
Vieta pētniecībai – dažādu e-auto piegādes laiki.
pērk, neskatoties uz cenu un shortcuts in production by electrical tape to patch cracked plastic brackets and housings
nu, tur ir jābūt milzīgam optimistam un ev entuziastam
Vispār jau tieši premium klases auto tirgus šobrīd piedzīvo izaugsmi un te nav runa tikai par Tesla.
Nu piemēram opel mokka 1.2 benzīns, pasūtijums pagājušo nedēļ, sola piegādāt augusta beigās, septembra sākumā… reāls auto, reāli cipari
Painteresējies, kad varētu dabūt e-Mokku?
Nezinu par elektrisko! Es nosaucu reālu laiku, kad jau ir iemaksāta pirmā iemaksa un nodod datus rūpnīcai par gatavošanu nevis menedžera sapņus…
4 mēnešu gaidīšana – stipri individualizēta vai standartkomplektācija?
pagaidām ar Tesla nav bijis publisks aplauziens. Redzēs, kā būs pēc aķu resursa beigām, kas notiks ar servisiem, atlikušo vērtību un remontu izmaksām. 2-3 gadus vēl rullēs – tad sāks parādīties reālā situācija, t.sk. ar elektroenerģijas pieejamību un jaudām. Ja nebūvē jaunas elektrostacijas, poligonus ar paneļiem vai vēja ģeneratoriem, tad ev-auto jēgas ilgtermiņā nav. Nav šobrīd arī šādu politiski iniciētu projektu. Pagaidām marketings tik cik strādā
Par laimi viss uzskaitītais elektroautomobilim ir lieliskā kārtībā un pēc pārsimts tūkstošu nobraukšanas varēs redzēt tā priekšrocības – akumulatora ietilpība samazinājusies par 5% un citu problēmu un izmaksu faktiski nav.
Šeit arī man šķiet būs interesanti vērot, kā cenas īpaši nekritīsies elektroauto otreizējā tirgū. LV man šķiet ir pieraduši pirkt nojātos luksusa dīzeļus no DE, un tad glauni vizināties uz servisu. Elektroauto attiecīgi vērtība varētu turēties ilgāk. Arī iespējams, ka īpašnieki negribēs tik ātri šķirties no saviem auto, jo atšķirībā no ICE neiestājas ražotāja paredzētais dzinēja resurss, kad auto uzturēt vairāk nav finansiāli izdevīgi.
Mūsu klimats un ceļu uzturētāji parūpēsies par ar tehnisko apskati nesavietojamas rūsas iestāšanos elektroauto pēc “iekšdedzes dzinēja resursa” laika ;)
Jā, mūsu specifika ar sāli dara savu. Attiecīgi varbūt kārtīgā pretrūsas apstrādē ieguldīties būs vērts :)
kā tā – ev kas maksā ne lēti, pašam būs vēl jāpielej ar buvanolu kā tāds žigulis?)) ražotāji to var izdarīt labāk un lētāk rūpnīcā, bet redz, kas par āķi – viņus tas neinteresē, jo auto ir jābūt straujam, ar mīkstu paneli kuru izmēģinājumos paspaida kursors, ar lielu planšeti – bet jākalpo ne ilgāk kā plānoto sabrukšanas periodu.
un bundža ir tikai puse bēdas, elektrība ir zinātne par kontaktiem – kad tie sāks oksidēties, tur būs citas lietas par ko zūdīties.
Ev noteikti rūsēs tāpat kā visas citas šobrīd pārdošanā esošās mašīnas. Atšķirībā no ICE, EV cerams būs ilgāks mūžs, tāpēc attiecīgi ir vērts ieguldīties pretrūsas apstrādē. Tā kā pie mums ceļus kaisa ar sāli visi auto pēc 10 gadiem ir ar rūsas problēmām.
LOL. Pēc 10 gadiem lietoto auto tirgū būs elektroauto ar nokautām baterijām un ierobežotu/dārgu iespēju nomainīt bateriju nākamajam īpašniekam. Un pa pilnam vēl lietojamu bateriju no auto, kam virsbūve norūsējusi līdz TA 2-niekam.
Ir kādi dati, kas parāda, ka ir “nokautas” baterijas EV pēc 10 gadiem? Cik es esmu lasījis tā degradācija nav nemaz tik liela. Noteikti nekas tāds, kas neļautu turpināt mierīgi izmantot auto tālāk.
es saprotu, ka teslas netaisīs ar normālu virsbūvi….pārējie jau varētu uztaisīt pa īstam zaļo ev, kas kalpos 20 gadus, lai ik pēc 5 gadiem nebūtu jāmaina auto….tu tam tici?
Diemžēl tik lielas problēmas ar rūsu ir tikai mūsu platuma grādos, kur ļoti izplatīts kaisīt ielas ar sāli. Redzot cik daudz pie mums pērk jaunos auto, diez vai kāds ražotājs te ies baigi iespringt uz super labu pretrūsas apstrādi. Tesla Model S kā reiz ir gandrīz visa no alumīnija. Es gan nedomāju, ka lietoto cenas tam nokritīsies tuvākajā laikā.
Interesanti cik paprasīs par auto, kas garantēti nerūsēs kaut vai 15 gadus. Parastajam braucējam tā cena nebūs paceļama.