Reklāma

“Volkswagen ID.4” pieveic 1000 jūdžu bezceļu sacīkstes Meksikā

Jaunākie raksti

QNAP TS-253D-4G NAS iespēju apskats

QNAP mums laipni sarūpējis uz testu TS-253D NAS tipa tīkla atmiņu, lai mēs varētu iepazīties ar ierīces iespēju klāstu....

Saruna ar Mārtiņu Bērziņu par Citadeles pieredzi fintech risinājumu radīšanā

Bieži vien uzņēmumi, kā arī finanšu iestādes dažādu iemeslu dēļ izvēlas savus risinājumus radīt nevis paši no A līdz...

Riga TechGirls piedāvā bezmaksas dizaina programmēšanas darbnīcas skolniecēm

Lai veicinātu skolas laikā meiteņu lielāku interesi par iespējām tehnoloģiju jomā, Riga TechGirls, sadarbībā ar Zviedrijas vēstniecību Latvijā 7.,...

Pētījums: pārsteidzošs elektroauto lietotāju daudzums atgriežas pie iekšdedzes dzinējiem

Kalifornijā, kas ir viens no lielākajiem elektroauto tirgiem pasaulē, veiktais pētījums parādījis, ka nemaz tik skaisti viss nav šai...

Izsolē iespējams iegādāties vienu biļeti “Blue Origin” kosmosa kuģī; ceļojums notiks jau šovasar

Maija sākumā jau ziņojām, ka Džefa Bezosa vadītā kosmosa kompānija "Blue Origin" drīzumā uzsāks biļešu tirdzniecību ceļojumam kosmosa kuģī...

“Volkswagen ID.4” elektriskais krosovers sekmīgi pievarējis 1000 jūdžu bezceļu sacīkstes, kas norisinājās Kalifornijas pussalā Meksikas galējos ziemeļrietumos.

Auto bija veiktas atsevišķas izmaiņas – tas izmantoja standarta elektrisko motoru un 82 kWh bateriju, taču tam bija bezceļu apstākļiem pielāgota balstiekārta un arī izmainīts salons sacīkšu vajadzībām. “ID.4” kļuva par pirmo elektroauto, kurš piedalījies šajā pasākumā un tas bija viens no 64 auto (startēja 90), kas tika līdz finišam.

Neskatoties uz sarežģīto apvidu, “ID.4” cieta vien kosmētiskus bojājumus, apskādējot mašīnas virsbūvi. Tehniski auto tika galā ar sacensībām bez problēmām. Lielākoties braukšana notika “B” režīmā, kas palielina rekuperācijas apjomu, atlaižot gāzes pedāli. Tāpat auto izmantoja standarta saķeres kontroli.

Lielāko sacīkšu daļu veica profesionāls autosportists Tanners Fausts, ātrumposmu garumam variējot no 50 līdz pat 260 kilometriem, tāpēc izaicinājums bija auto uzlāde. Tas tika risināts, izmantojot pārvietojamu, ar biodegvielu darbināmu ģeneratoru un 50kW lādētāju. Īsos posmos auto tika vilkts aiz pavadošās mašīnas, tādējādi ar rekuperāciju kaut nedaudz palielinot nobraucamā attāluma atlikumu.

Starp citu, maija beigās mēs plānojam veikt Volkswagen ID.4 1000km elektroauto testu.

Reklāma

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
2 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Ansis

“Īsos posmos auto tika vilkts aiz pavadošās mašīnas…” šis gan skan jocīgi, izraisot pārdomas vai maz mašīna pati veica distanci :) Galvā bilde, kur ID.4 velk range-extender aka pikaps ar dīzeļģeneratoru.

Oriģinālā gan ir teikts ka dažos pārbraucienos starp posmiem ID.4 vilkts tika ar ieslēgtām reģeneratīvajām bremzēm.

Kartupelis3

arī Long Way UP seriālā gan moči gan Riviani tika šādi valkāti. Elektriskajam skeitbordam ar man ir nācies līdzīgi darboties. Šķiet atrast uz ceļa kādu kas bišķi pavelk ir reālāk kā bagažniekā vadād ģenerātoru un tad vairākas stundas lādēt..šobrīd šķiet komiski, bet ar laigu gan jau pieradīsim pie šīs jaunās realitātes :)

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: