Web Analytics
More
    Reklāma

    “Volkswagen” plāno izstrādāt paši savus procesorus

    Jaunākie raksti

    “Volkswagen” koncerna vadītājs Herberts Dīzs intervijā vācu medijam Handelsblatt pastāstījis, ka koncerns apsver iespēju pats izstrādāt nepieciešamos procesorus un programmatūru, lai nākotnē darbinātu autonomos transportlīdzekļus.

    “Ņemot vērā ļoti augstās prasības, kādas šobrīd pastāv attiecībā uz mašīnām, uzskatām, ka, lai sasniegtu optimālo sniegumu, gan programmatūrai, gan tehnoloģijām jāiet roku rokā,” skaidro vācu autokoncerna vadītājs.

    Reklāma

    Līdz šim “Volkswagen” nebija plānojuši ražot paši savus procesorus, bet iespēju robežās vēlējās, lai koncernam piederētu patenti. Autoražotājam tas gan nesniegtu nekādu pārākumu pret konkurentiem vismaz tuvākajā nākotnē, autoražošanai un citām nozarēm joprojām cīnoties ar ieilgušo pusvadītāju deficītu pasaulē.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    21 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Krotow
    04.05.2021 13:51

    Un sava jauna pusvadītāju ražošanas rūpnīca biezovāģim arī būs? Bez tās viņi var sapņot arī turpmāk.

    Deivs
    05.05.2021 08:48
    Reply to  Krotow

    Protams būs!
    Turklāt izskatās, ka mūsdienās arī “jebkurš” var uzražot labākus procesorus par intel..

    Elektriķis
    05.05.2021 08:55
    Reply to  Krotow

    Tu te bļausties par “biezovāģi”, bet parādi vēl vienu ražotāju, (Škoda un Seat neskatās) kurš ražo tik lētu e-auto. Daciai būs, bet ne tik ļoti lētāks. Cita starpā carwow.de var atrast ID.4 par 27,4 t EUR.

    Vārds*
    05.05.2021 09:48
    Reply to  Elektriķis

    Lai arī te ir liels Teslas heiteru pulciņš, bet tāpat atļaušos atgādināt, ka Mod3 Vācijā var nopirkt pa 40k €

    Līdzīgu parametru id3 būs dārgāks. Un kamon beibī – taht’s Tesla :)

    Screen Shot 2021-05-05 at 09.47.25.png
    Kursors.lv
    05.05.2021 10:10
    Reply to  Vārds*

    Kāpēc uzreiz heiteri, ja akli nedzied slavas dziesmas par šo zīmolu? Visiem savi plusi un trūkumi, arī Teslai.

    Elektriķis
    05.05.2021 12:14
    Reply to  Vārds*

    Ja tad, kad bija jāizvēlas starp Renault ZOE un Tesla S, būtu nopērkama Tesla 3, būtu iepircis Tesla 3, neskatoties uz servisa neesamību. Arī tagad, izbaudot VW gļukus, esmu apsvēris šo iespēju, bet tas, ka nevaru aizbraukt uz servisu, atvēsina galvu.

    Rudolfs
    05.05.2021 09:50
    Reply to  Elektriķis

    Tas jau ir ar ierēķināto valdības atlaidi, ne?

    Elektriķis
    05.05.2021 12:17
    Reply to  Rudolfs

    Ja godīgi, neiedziļinājos…tas bija Autobild virsrakstos, iegāju carwow.de un pārliecinājos ka tur ir tādi cipari. Varbūt izpēti – ir vai nav valdības atlaide.

    Rudolfs
    05.05.2021 14:51
    Reply to  Elektriķis

    Ir tā cena ar subsīdijām. Nav jau nekādas maģiskās cenas atšķirības auto pie mums vai citur Eiropā.

    Elektriķis
    05.05.2021 14:58
    Reply to  Rudolfs

    Ehhh…atvainojos par spamu….

    Elektriķis
    05.05.2021 16:57
    Reply to  Rudolfs

    Tomēr pats ielīdu vēlreiz carwow.de. Šie saka ka regulārā cena ID.3 Pure ir 36kEUR (tā ir cena bez atvieglojumiem, ko var redzēt volkwagen.de), bet carwow cena esot 27kEUR. Šķiet ka tomēr valdības atlaide nav cenā. Kas ir zīmīgi, carwow nevar atrast e-up, tas laikam deficīts.

    Rudolfs
    05.05.2021 18:29
    Reply to  Elektriķis

    Es arī intereses pēc iegāju apskatīties, kā tā atlaide tur veidojas. Skaidri redzams, ka visas dižās atlaides veidojas no subsīdijām.

    Capture.PNG
    Elektriķis
    05.05.2021 18:47
    Reply to  Rudolfs

    Jāatzīst ka esi labāks interneta pētnieks, man tādu bildi neizdevās iegūt. Skatījos vācu valodā…

    Krotow
    05.05.2021 12:29
    Reply to  Elektriķis

    Uzsvars bija uz to ka Volkswagen nosaukums jau sen ir oksimorons. Vienkāršais mirstīgais jaunu viņu auto atļauties nevar. Vēl jo vairāk elektrisko.

    ID.4 cena 27,4 k€ bija ar Vācijas valdības subsīdijām. Uz Vācijas nerezidentiem, t.sk. Latvijas iedzīvotājiem tas neattiecas. Tāpat fakts ka auto pa 27 k€ vienkāršais Latvijas mirstīgais atļauties nevar.

    Last edited 2 years ago by Krotow
    Elektriķis
    05.05.2021 13:19
    Reply to  Krotow

    Pilna Rīga ar nemirstīgajiem :)
    Tu taču saproti, ka mēs tagad dzīvojam kaptālismā, kāda jēga vaimanāt, pērc cita kantora auto, vai arī dodies ar akordeonu un dziesmām uz Volfsburgu :)

    Rudolfs
    05.05.2021 14:55
    Reply to  Krotow

    VW Up var taču atļauties mierīgi. Man šķiet problēma, ka cilvēki vienkārši skatās uz lieliem krosoveriem un čīkst, ka baigi dārgs.

    Rudolfs
    05.05.2021 14:57
    Reply to  Rudolfs

    Heh, iegāju vw.lv un tur vien arī problēmas sakne. Nekas mazāks par T-Cross vispār nav piedāvājumā. Izskatās esam tomēr pārāk bagāta valsts, lai pie mums vispār piedāvātu tos lētos auto.

    Krotow
    05.05.2021 18:42
    Reply to  Rudolfs

    Up der blondīnēm braukšanai uz teātri. Man kā vienīgais auto tas diemžēl ir par mazu. Īpaši aizmugurē, ja jāaizved vēl 2-3 līdzbraucēji un kaut kas mazliet lielāks par lielveikala pārtikas maisu. Golf/Focus u.tml. izmērs ir ļoti Ok. Un šim izmēram kāreiz nekā jēdzīga elektriska arī nav. Krosoverus negribu. Mazākajos bagāžnieka var teikt, nav nemaz. Lielākie ir bezjēdzīgi lieli un dārgi visos punktos.

    Last edited 2 years ago by Krotow
    Rudolfs
    05.05.2021 20:56
    Reply to  Krotow

    Nu tas jau vairs nav “tautas” vāģis. Tas ir liels auto specifiskām vajadzībām.

    Elektriķis
    05.05.2021 21:03
    Reply to  Rudolfs

    Pēc apraksta atbilst ID.3. Bet, ja salīdzina ar oriģinālo vaboli, tad tas ir milzenis. “Tautas” standarti mainās…

    Deivs
    05.05.2021 21:26
    Reply to  Krotow

    Nu gan labi laiki pienākuši. Polo nav mazāks par žiguli, savukārt ir lielāks par kādreizējo vaboli.
    Varbūt netērē tik daudz naudas datorspēlēm un kursors.lv komentāru sadaļā, tad nebūs jāčīkst. :)

    Reklāma