Reklāma

“Volkswagen” plāno izstrādāt paši savus procesorus

Jaunākie raksti

Mini Cooper SE ALL4 Countryman – elektrifikācijas izgāšanās?

Mini Countryman ir britu mēģinājums trāpīt krosoveru segmentā, bet mēģinot arī nepazaudēt pašu brenda šarmu. Šeit gan man ir...

TikTok ļaus jauniešiem veidot CV video formā

Lietotne TikTok testē jaunu funkcionalitāti, kas ļautu ar īso video palīdzību pieteikties darbā, lai nebūtu jāveido tikai izklaidējoša satura...

Volkswagen autonomie taksometri gaidāmi jau 2025. gadā

Volkswagen paziņojis par plāniem jau 2025. gadā piedāvāt ID.Buzz mikroautobusus aprīkot ar SAE Level 4 pašbraukšanas iespējām, lai tie...

MSI MPG Z590 Gaming Carbon WiFi sistēmplates apskats

MSI izstrādātās Intel Z590 čipseta sērijas sistēmplates veidotas tā, lai no jaunajiem šodien oficiāli izlaistajiem 11. paaudzes Intel Core...

Atsaucoties uz kaitējumu videi, “Tesla” automašīnu apmaksai vairs nepieņems “Bitcoin”

Lai arī sākotnēji šķita, ka "Tesla" ar Īlonu Masku priekšgalā pauž nepārprotamu atbalstu kriptovalūtām, īpaši "Dogecoin" un "Bitcoin", izskatās,...

“Volkswagen” koncerna vadītājs Herberts Dīzs intervijā vācu medijam Handelsblatt pastāstījis, ka koncerns apsver iespēju pats izstrādāt nepieciešamos procesorus un programmatūru, lai nākotnē darbinātu autonomos transportlīdzekļus.

“Ņemot vērā ļoti augstās prasības, kādas šobrīd pastāv attiecībā uz mašīnām, uzskatām, ka, lai sasniegtu optimālo sniegumu, gan programmatūrai, gan tehnoloģijām jāiet roku rokā,” skaidro vācu autokoncerna vadītājs.

Līdz šim “Volkswagen” nebija plānojuši ražot paši savus procesorus, bet iespēju robežās vēlējās, lai koncernam piederētu patenti. Autoražotājam tas gan nesniegtu nekādu pārākumu pret konkurentiem vismaz tuvākajā nākotnē, autoražošanai un citām nozarēm joprojām cīnoties ar ieilgušo pusvadītāju deficītu pasaulē.

Reklāma

21 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
21 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Krotow

Un sava jauna pusvadītāju ražošanas rūpnīca biezovāģim arī būs? Bez tās viņi var sapņot arī turpmāk.

Deivs

Protams būs!
Turklāt izskatās, ka mūsdienās arī “jebkurš” var uzražot labākus procesorus par intel..

Elektriķis

Tu te bļausties par “biezovāģi”, bet parādi vēl vienu ražotāju, (Škoda un Seat neskatās) kurš ražo tik lētu e-auto. Daciai būs, bet ne tik ļoti lētāks. Cita starpā carwow.de var atrast ID.4 par 27,4 t EUR.

Vārds*

Lai arī te ir liels Teslas heiteru pulciņš, bet tāpat atļaušos atgādināt, ka Mod3 Vācijā var nopirkt pa 40k €

Līdzīgu parametru id3 būs dārgāks. Un kamon beibī – taht’s Tesla :)

Screen Shot 2021-05-05 at 09.47.25.png
Kristaps Skutelis

Kāpēc uzreiz heiteri, ja akli nedzied slavas dziesmas par šo zīmolu? Visiem savi plusi un trūkumi, arī Teslai.

Elektriķis

Ja tad, kad bija jāizvēlas starp Renault ZOE un Tesla S, būtu nopērkama Tesla 3, būtu iepircis Tesla 3, neskatoties uz servisa neesamību. Arī tagad, izbaudot VW gļukus, esmu apsvēris šo iespēju, bet tas, ka nevaru aizbraukt uz servisu, atvēsina galvu.

Rudolfs

Tas jau ir ar ierēķināto valdības atlaidi, ne?

Elektriķis

Ja godīgi, neiedziļinājos…tas bija Autobild virsrakstos, iegāju carwow.de un pārliecinājos ka tur ir tādi cipari. Varbūt izpēti – ir vai nav valdības atlaide.

Rudolfs

Ir tā cena ar subsīdijām. Nav jau nekādas maģiskās cenas atšķirības auto pie mums vai citur Eiropā.

Elektriķis

Ehhh…atvainojos par spamu….

Elektriķis

Tomēr pats ielīdu vēlreiz carwow.de. Šie saka ka regulārā cena ID.3 Pure ir 36kEUR (tā ir cena bez atvieglojumiem, ko var redzēt volkwagen.de), bet carwow cena esot 27kEUR. Šķiet ka tomēr valdības atlaide nav cenā. Kas ir zīmīgi, carwow nevar atrast e-up, tas laikam deficīts.

Rudolfs

Es arī intereses pēc iegāju apskatīties, kā tā atlaide tur veidojas. Skaidri redzams, ka visas dižās atlaides veidojas no subsīdijām.

Capture.PNG
Elektriķis

Jāatzīst ka esi labāks interneta pētnieks, man tādu bildi neizdevās iegūt. Skatījos vācu valodā…

Krotow

Uzsvars bija uz to ka Volkswagen nosaukums jau sen ir oksimorons. Vienkāršais mirstīgais jaunu viņu auto atļauties nevar. Vēl jo vairāk elektrisko.

ID.4 cena 27,4 k€ bija ar Vācijas valdības subsīdijām. Uz Vācijas nerezidentiem, t.sk. Latvijas iedzīvotājiem tas neattiecas. Tāpat fakts ka auto pa 27 k€ vienkāršais Latvijas mirstīgais atļauties nevar.

Elektriķis

Pilna Rīga ar nemirstīgajiem :)
Tu taču saproti, ka mēs tagad dzīvojam kaptālismā, kāda jēga vaimanāt, pērc cita kantora auto, vai arī dodies ar akordeonu un dziesmām uz Volfsburgu :)

Rudolfs

VW Up var taču atļauties mierīgi. Man šķiet problēma, ka cilvēki vienkārši skatās uz lieliem krosoveriem un čīkst, ka baigi dārgs.

Rudolfs

Heh, iegāju vw.lv un tur vien arī problēmas sakne. Nekas mazāks par T-Cross vispār nav piedāvājumā. Izskatās esam tomēr pārāk bagāta valsts, lai pie mums vispār piedāvātu tos lētos auto.

Krotow

Up der blondīnēm braukšanai uz teātri. Man kā vienīgais auto tas diemžēl ir par mazu. Īpaši aizmugurē, ja jāaizved vēl 2-3 līdzbraucēji un kaut kas mazliet lielāks par lielveikala pārtikas maisu. Golf/Focus u.tml. izmērs ir ļoti Ok. Un šim izmēram kāreiz nekā jēdzīga elektriska arī nav. Krosoverus negribu. Mazākajos bagāžnieka var teikt, nav nemaz. Lielākie ir bezjēdzīgi lieli un dārgi visos punktos.

Rudolfs

Nu tas jau vairs nav “tautas” vāģis. Tas ir liels auto specifiskām vajadzībām.

Elektriķis

Pēc apraksta atbilst ID.3. Bet, ja salīdzina ar oriģinālo vaboli, tad tas ir milzenis. “Tautas” standarti mainās…

Deivs

Nu gan labi laiki pienākuši. Polo nav mazāks par žiguli, savukārt ir lielāks par kādreizējo vaboli.
Varbūt netērē tik daudz naudas datorspēlēm un kursors.lv komentāru sadaļā, tad nebūs jāčīkst. :)

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: