Autonomā braukšana bez vadītāja iesaistes, visticamāk, ir transporta nākotne – tāla, bet tik un tā nākotne. Lielbritānijas transporta departaments ieskicējis plānus, ka mašīnas ar automātisko joslas saglabāšanas sistēmu var uzskatīt par autonomām mašīnām. Tas nelielā ātrumā ļautu lietot mašīnu, noņemot rokas no stūres.
Lai šādi noteikumu grozījumi tiktu pieņemti, tik un tā jāgūst apstiprinājums, ka ārējie faktori neietekmē mašīnas spēju braukt pašai. Ja viss izdosies, jau līdz gada beigām mašīnas ar šādu sistēmu varētu pārvietoties pa Lielbritānijas ceļiem autonomi, tiesa, ātrumā līdz 37 jūdzēm stundā (60km/h).
Kā norāda departamenta pārstāvji, šāda atļauja teorētiski varētu samazināt satiksmes negadījumu skaitu, jo mazos ātrumos avārijas 85 procentos gadījumu izraisa cilvēka kļūda. Šobrīd turpinās noteikumu grozījumu apspriešana, kuru plānots noslēgt maija beigās.
Varbūt GB to var atļauties, tur nesnieg sniegs, kas neitralizē pašbraukšanai domātos sensorus.
Tas nekadi neiet kopaa ar DVLA noteikumiem par droshiibu. Tie kas ir kartojusi teorijas testu, gan studejusi DVLA macibu izsniegto gramatu, tad tas ir pretruna ar celu satiksmes noteikumiem.