Reklāma

“Honda” oficiāli prezentē jaunās paaudzes “Civic”

Jaunākie raksti

QNAP TS-253D-4G NAS iespēju apskats

QNAP mums laipni sarūpējis uz testu TS-253D NAS tipa tīkla atmiņu, lai mēs varētu iepazīties ar ierīces iespēju klāstu....

Saruna ar Mārtiņu Bērziņu par Citadeles pieredzi fintech risinājumu radīšanā

Bieži vien uzņēmumi, kā arī finanšu iestādes dažādu iemeslu dēļ izvēlas savus risinājumus radīt nevis paši no A līdz...

Riga TechGirls piedāvā bezmaksas dizaina programmēšanas darbnīcas skolniecēm

Lai veicinātu skolas laikā meiteņu lielāku interesi par iespējām tehnoloģiju jomā, Riga TechGirls, sadarbībā ar Zviedrijas vēstniecību Latvijā 7.,...

Pētījums: pārsteidzošs elektroauto lietotāju daudzums atgriežas pie iekšdedzes dzinējiem

Kalifornijā, kas ir viens no lielākajiem elektroauto tirgiem pasaulē, veiktais pētījums parādījis, ka nemaz tik skaisti viss nav šai...

Izsolē iespējams iegādāties vienu biļeti “Blue Origin” kosmosa kuģī; ceļojums notiks jau šovasar

Maija sākumā jau ziņojām, ka Džefa Bezosa vadītā kosmosa kompānija "Blue Origin" drīzumā uzsāks biļešu tirdzniecību ceļojumam kosmosa kuģī...

“Honda” oficiāli publicējusi attēlus ar jaunās jeb 11. paaudzes “Civic” modeli. Pagājušā gada beigās autoražotājs apzināti kurināja ažiotāžu, publicējot tumšus attēlus ar jauno mašīnu, bet nu mēs to esam ieraudzījuši dienasgaismā.

Jaunā “Civic” dizains šoreiz veidots krietni mērenāks un mierīgāks – auto vairs nav tik daudz līniju un dažādu izliekumu. Pretstatā mūsdienu tendencēm, auto ir mazāks radiatora režģis. Tāpat mašīna aprīkota ar šaurākiem, horizontāli izstieptiem LED lukturiem. Auto arī kļuvis maķenīt lielāks – garenbāze palielinājusies par 3,5 centimetriem.

Arī auto salons veidots itin nosvērtā stilā – standartaprīkojumā auto būs aprīkots ar 7 collu skārienjūtīgo multimediju ekrānu, savukārt dārgākās komplektācijās pieejams 9 collu ekrāns. Standartkomplektācijā iekļauta arī bezvadu savienojamība ar Apple CarPlay un Android Auto. Par papildus samaksu varam iegūt 10,2 collu ekrānu instrumentu panelī, bezvadu lādēšanas paneli un “Bose” audio sistēmu ar 12 skaļruņiem.

Zem motora pārsega atradīsim 2,0 litru atmosfērisko benzīna motoru ar 158 zirgspēku jaudu. Pieejams arī 1,5 litru turbo benzīna dzinējs ar 180 zirgspēkiem. Visas versijas izmanto CVT transmisiju. “Honda” sola arī uzlabotas gaitas īpašības, pateicoties stingrākai virsbūvei, iepriekš minētajam garenbāzes pieaugumam, kā arī uzlabotai balstiekārtai.

Līdz šim “Honda” demonstrējusi tikai jauno “Civic” sedanu, taču zināms, ka arī hečbeka virsbūve nav nekur aiz kalniem – iepriekš vairākkārt publicēti spiegu attēli ar jauno “Civic” hečbeku, kuru, visticamāk, ieraudzīsim gana drīz.

Reklāma

4 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
4 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Skābene

Hondai kaut kādas galējības. Vai nu Ultra futūristisks dizains, vai gaužām ikdienišķs un neizteiksmīgs. :)

Opis

Tieši tā arī nodomāju. Iepriekšējās paaudzes modernākas par šo.

Ciba

Škrobe ka CVT, jo Hondām štepselēt pa ātrumiem bija tīri feini, bet ir normāls bāzes dzinējs, kas nav vairs aizmugurē- aizmugures bamperis bez ventilācijas caurumiem :D

LAN

Honda ar visu CVT “štepselē pa robiem”.:
https://apnews.com/article/8eb7ff81071c404e908532656b6fbcd1
Atliek tik piepirkt Logitech G Driving Force Shifter.

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: