Volkswagen prezentējis jaunu jaudīgo elektrisko automobiļu modifikāciju GTX, kas seko GTI un GTE modeļu sērijām. Pirmais GTX modifikācijas automobilis ir ID.4 GTX. Tā divi elektromotori – viens uz priekšējās, bet otrs uz aizmugurējās ass – kopumā spēj sniegt 220 kW (299 ZS) jaudu, kā arī nodrošina visu riteņu piedziņu. Akumulators uzglabā līdz 77 kWh enerģijas (neto), kas reālos braukšanas apstākļos var nodrošināt nobraukumu līdz 480 kilometriem (WLTP ciklā). Ar maksimālo uzlādes jaudu 125 kW automobiļa akumulatoru iespējams uzlādēt vien 30 minūtēs, lai veiktu vēl 300 km distanci. ID.4 GTX pasūtījumiem Baltijā būs pieejams maija otrajā pusē.
Ilgtspējīgs, taču sportisks
Abreviatūra GTX tiks izmantota, lai apzīmētu katru ID. produktu līnijas sportiskāko, jaudīgāko modeli. Ilgtspēja un sportiskums viens otru neizslēdz, bet gan nevainojami papildina. ID.4 GTX sekos arī citi ID. sērijas elektroauto jaudīgās modifikācijas modeļi.
Sportiska braukšana ar vienu pedāļa spiedienu
Inteliģentā piedziņas pārvaldes sistēma rada ideālu līdzsvaru starp maksimālu efektivitāti un jaudīgu veiktspēju. ID.4 GTX no 0 līdz 100 km/h paātrinās 6,2 sekundēs, bet tā maksimālais ātrums ir 180 km/h.
Praktiskie aspekti
ID.4 GTX ir daudzpusīgs visos aspektos, pateicoties plašajam interjeram, lielajam bagāžas nodalījumam un maksimālajam piekabes svaram līdz 1 200 kilogramiem.
Dizains jaunam laikmetam
ID.4 GTX eksterjers izdveš spēku, bet tā plūstošā virsbūve nodrošina ļoti labu aerodinamiku. Ekskluzīvas dizaina detaļas rada sportisku, taču elegantu izskatu. Jaunais modelis būs pieejams vairākās izsmalcinātās krāsās, bet ID.4 GTX galvenā krāsa būs sarkanā (Metallic Kings Red), gluži kā citām Volkswagen zīmola sportiskajām modifikācijām.
Jauna apgaismojuma tehnoloģija
Standarta aprīkojumā pieejamie IQ. LIGHT LED priekšējie lukturi ir inteliģenti kontrolējamas tālās gaismas, kas palielina komfortu un drošību, braucot tumsā. LED gaismas gaisa ieplūdes restē pastiprina apgaismojumu tumsā. Aizmugurē arī atrodas inovatīvie 3D LED lukturu klasteri, kas sveic autovadītāju ar gaismu šovu, kad auto tiek atslēgts.
Plaša vieta pasažieriem
ID.4 GTX interjers piedāvā tikpat daudz vietas, cik klasē lielākais SUV. Par to jāpateicas garajai 2,77 metru riteņu garenbāzei.
Moderna vadība
Skārienjutīgais ekrāns līdz pat 12 collu izmērā, dabiskās balss vadība ar tiešsaistes savienojumu un inteliģentā sistēma ID. Light, kas vizuāli komunicē ar vadītāju un palīdz braukšanas procesā, kā arī navigācijas izmantošanā, ir iekļauta standarta aprīkojumā, tāpat kā daudzfunkciju stūre ar skārienjutīgu vadību. Automobilis papildu komplektācijā pieejams arī ar inovatīvu paplašinātās realitātes displeju, kas saplūst ar realitāti – piemēram, navigācijas sistēmas pagrieziena bultas parādās autovadītāja redzes laukā aptuveni 10 metrus priekšā automobilim.
Jauna programmatūras platforma
ID.4 GTX programmatūra un iekārtas ir balstītas uz pilnīgi jaunu arhitektūru. Volkswagen ID. automobiļu īpašniekiem nodrošinās tiešsaistes jeb over-the-air atjauninājumus reizi trīs mēnešos. Papildus programmatūras veiktspējas optimizēšanai šie atjauninājumi var arī ietvert jaunas funkcijas un pielāgošanas iespējas. Tādējādi klients spēs regulāri attālināti lejupielādēt atjauninājumus pēc automašīnas iegādes bez nepieciešamības doties pie dīlera.
Ilgtspējīgas elektriskās mobilitātes ekosistēma
Klienti, kuri izvēlēsies ID.4 GTX, saņems automobili, kura ražošana bijusi oglekļa emisiju ziņā neitrāla un kas nodots ar oglekļa emisiju neitrālu bilanci. Un, ja tas tiks lādēts, izmantojot ilgtspējīgi iegūtu elektroenerģiju, tas turpinās būt oglekļa neitrāls arī uz ceļiem.
Pavērsiena punkts elektrifikācijas ofensīvā
ID.4 modelis Latvijā pieejams kopš marta beigām un starp klientiem guvis lielu interesi. ID. sērijas modeļi ir stratēģisks pagrieziena punkts Volkswagen grupas elektriskās mobilitātes kampaņā. Pat pērn grupai izdevās vairāk nekā trīskāršot pilnībā elektrisku modeļu pārdošanas apjomu, un uzņēmums plāno vēlākais līdz 2025. gadam kļūt par elektriskās mobilitātes līderi. Tā plāni nākamajos piecos gados ietver aptuveni 46 miljardu eiro investīcijas elektriskajā mobilitātē un flotes hibridizācijā, lai Eiropā piedāvāto pilnībā elektrisko automobiļu īpatsvars līdz 2030. gadam pieaugtu līdz pat 60%.
Varen sportisks auto, kurš līdz 100km/h ieskrienas lēnāk par Toyota Rav4 Plug-in Hybrid! :)
Labs mārketinga mēģinājums iedot papildus 100zs un atņemt 200km nobraucamās distances parastajam ID4.
Skatoties uz šo ar veselo saprātu, varētu piekrist. Piedevām te ir viens āķis – aizmugures piedziņas ID auto tiek uzsvērts mazais apgriešanās rādiuss. Vai tad, kad tiek ielikts motors arī priekšā, tas nepalielinās?
un praktiskais ieguvums no iespējami maza apgriešanās radiusa ir….?
pakaļpiedziņas auto tas radiuss ir pie vienas vietas, kā uzmīsi tā arī apgriezīsies.
ID sērijai ESP izslēgt nevar, tā ka uzmīt nevar. Vispār jau ir ērti, ja var viegli apgriezties.
Ir cilvēki, kas spēj nopelnīt arī kam vairāk kā tikai tukšam cauram bagažniekam. Un ir arī ģimene, kas var gadīties auto salonā.
apgriešanās…bagāžnieks…un ģimene…lost connection)
0853 aizmirst ko pats raksta rindiņu augstāk?? Raksta, ka auto apgriešanās radiusam nav nozīme, jo pakaļpiedziņas auto uzminot un saspolējot var apgriezties momentā. [sarkasms=on]Tiešām vērā ņemams arguments, kad pārvietojies ar precēm bagažniekā un vēl neapdaudzītiem pasažieriem salonā.[sarkasms=off]
Jā, sāksim ar to, ka mūsdienīgus auto vispār nav nemaz tik vienkārši samest vai ar tiem nospolēt. Elektronika cīnīsies līdz pēdējam, lai vadītāju izglābtu no sūdiem, ko tas taisās savārīt. Un ne visos gadījumos to var pilnībā izslēgt.
Kā cilvēks, kas iepriekš ir braucis ar Volvo, labi zinu, ka pagriešanās spējām ir liela nozīme, jo bieži taču mīcāmies pa stāvvietām un besī taču, ka auto griežas ka trolejbuss. Un elektroauto tādā ziņā ir pateicīgi, jo tīri tehniski tiem vieglāk uzbūvēt labākus pagrieziena leņķus piekarei.
Var jau arī izmantot aizmugurējo riteņu piestūrēšanu un citas viltības apgriešanās rādiusa samazinašānai. Nav jau vairs žiguļu laiki. :)
Bet kopumā gribētos no VW sagaidīt tautai domātu elektrovāgenu, nevis uz bagātniekiem mērķētu teuerwagen!
Tāds ir: e-up. Izķer kā karstos pīrādziņus.
E-up ir domāts 2 blondīņu aizvešanai no Mārupes uz teātri. Pamēģini tur iekraut 4 cilvēkus plus uz laukiem vedamās lietas.
Un lielam vairumam cilvēku absolūti pietiktu ar tāda izmēra auto. Īpaši tiem, kas dzīvo pilsētās. Bet nepirks takš, jo ko padomās kaimiņš? Ja vecvectēvs, vectēvs un tēvs ir pircis trīslitru dīzeļpremiumu no Vācijas, tad tas ir jāturpina darīt arī pašam.
Tā ir mūsu specifika – vēlēties milzīgus auto, kuros var daudz ko sakrāmēt, lai gan ikdienā tajos pārvietojās viens cilvēks. Tas laikam saistīts ar Tevis pieminēto “lauku” esamību. Lielākajā pasaules daļā nevar atļauties tādu foršu dzīvi :)
Par muldēšanu derētu tevi piespiest nopirkt manu lauku māju par manis izvēlētu ciparu. Tad es tev par prieku varētu downšiftēties uz mazāku auto. KKTK: Uz tevi tas pats attiecas.
pag, tās lauku mājas jau neviens ar likumu nespiež uzturēt, dzīvojot galvaspilsētā. mēs tiešām esam priviliģētā stāvoklī, salīdzinot ar citiem – varam uzturēt 2 mājsaimniecības, katru nedēļu braukāt teju vai pāri valstij….citur dzīvo krietni pieticīgāk, 5 kvadrāti uz diviem un kino reizi mēnesī.
Citi kopā ar bērniem un vecvecākiem pa 7 cilvēkiem dzīvo 1970-to gadu piecstāvenes divistabu dzīvoklī. Cik tas ir labi un pareizi, padomā pats.
tā jau tas pasaulē ir – viens pampst no bada, otrs – slimo no pārēšanās.
tā kā saprātīgam resursu lietojumam cilvēce vēl nav gatava, tad vienīgais risinājums ir nepieļaut pārmērīgu cilvēku vairošanos.
Vācijā cilvēki brauc uz darbu 200km un tas skaitās normāli. Kas tur liels, viena stundiņa ar pilnu pulksteni pa autobāni un esi klāt. Laika ziņā aptuveni tas pats, kas no Ādažiem uz Jūrmalu aizbraukt.
Vispār jau tāpat kā Tev, man arī ir sava, tādu mūs te daudz. Bet tā kā ar lopkopību un zemkopību neaizraujos, pietiek ar mazu auto. Lielās kravas pārvadā busiņi un smagie auto. Dēlīšus putnu būriem no Depo var sazāģēt īsākus un ielikt iekšā.
Ja māja ir galīgi neapdzīvota, tad varbūt katru reizi uz turieni jādodās ar visu iedzīvi, bet tā taču ir mocīšanās!
Nevajag lauku māju, pietiks ar dažiem maziem bērneļiem, kad attapsies, ka mazmašīnā nav kur ratus ar visu kulbu ielikt, kur nu vēl bērnu sēdeklīšus salikt. Pat salīdzinoši lieliem auto, reti kad var 3 bērnu sēdekļu salikt rindā.
Es nevēlos milzīgu auto, bet tā kā man ir 2m bez cepures, tad man ir svarīgi, lai pašam ir ērti pie stūres un lai aiz manis sēdošajam nav jāliek kājas aiz ausīm. Ja tev ir bērni un tos jāvadā bērnu sēdeklītī, ātri vien saproti, ka tie mugursomas izmēra automobīļi nekam neder. Pat salīdzinoši palielā suvā bērns pamanās man uzlikt savas kājeles uz pleciem. Ja bērnu sēdeklītis vēl ir tas, kuram grozās sēdēšanas virziens, vai jāliek ar galvu pret vadītāja sēdekli, tad mazmašīnā to sēdekli nemaz nevar ietūcīt. Manā skatījumā mašīnai ir jābūt tādai, lai es varu iesēsties aizmugurējā rindā pats aiz sevis. Citādi nav jēgas no tāda e-up, tik pat labi var braukt ar motociklu.
Neviens taču šeit nesaka, ka gariem cilvēkiem ar vairākiem bērniem pēkšņi jāpērk subkompaktās klases auto. Kristaps runā par tiem, kam ir piemēram viens bērns (lielākā daļa LV ģimenes), bet vajag krosoveru/universāli. Pats esmu dzirdējis no jaunajiem vecākiem, ka uzreiz passats jāpērk.
Manā skatījumā normāls elektro auto jau ir e-tron izmēros. Ja brauc viens, pa pilsētu, vai max 2, tad nav nekas labāks par divriteņu pļerdaku, nu vai e-pļerdaku.
Nu tad neredzu kā varētu gribēt sagaidīt “tautas” elektrovāgenu no VW. Tautas noteikti nekad nebūs etron izmēros. Nekad neviens “tautas” auto nav bijis liels izmēros.
Varbūt Tev derēs šis?
https://sonomotors.com/en/preorder/
Kaut kā jūs tos laukus turiet nepareizi… Nevis uz laukiem ir jāved, bet no laukiem ir jāved pilns bagažnieks ar visādiem labumiem :D
6 kartupeļu maisi ir kā standarts! :)