Reklāma

“Tesla” paziņo, ka “Model 3” kļuvis par pārdotāko premium sedanu pasaulē

Jaunākie raksti

Elektroauto ražotājs “Tesla” paziņojis, ka tā elektriskais sedans “Model 3” kļuvis par pasaulē vislabāk pārdoto premium klases mašīnu, apsteidzot tādus konkurentus kā “BMW” 3. sēriju, “Audi A6” un vēl vairākus citus.

Šādus rezultātus lielā mērā izdevies sasniegt, pateicoties Ķīnā saražoto eksemplāru eksportam uz citām pasaules vietām. Kā liecina autoražotāja publicētais grafiks, piegāžu apjoms strauji pieauga 2020. gada otrajā daļā, kas sakrīt ar laiku, kad palielinājās ražošanas apjomi rūpnīcā Šanhajā. Vienlaikus, pērn mašīnas no Ķīnas tika sūtītas arī citur.

“Model 3” visā pasaulē jau ilgu laiku ir vislabāk pārdotais elektroauto, taču konkurencē ar mašīnām, kas aprīkotas ar iekšdedzes dzinējiem tik labi nav veicies. “Model 3” bijis līderos tādās valstīs kā Norvēģija, tomēr tagad ražotāja sniegtā informācija liecina, ka starptautiski tam izdevies pārspēt galvenos konkurentus.

Reklāma

22 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
22 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments

Nu, nez… Varbūt vien pēc cenas. Ja salīdzina tā paša 3ā BMW salonu ar Tesla Model 3, tad tur starpība ir HUGE (par labu BMW).

Vai nu ziemā, kad snieg, vai vasarā, kad nokrišņi, atveram Model 3 bagāžas nodalījuma vāku, un viss, kas atrodas uz pārsega virsmas, kā šļura uzgāžas uz nodalījumā esošām mantām. Plastmasas salons, aizvietotāji un sintētika – taktīli pat nav kam pieķerties, esot pie stūres. Viss, ko redzi (braucot viens), ir lētais gals. Kāds tur premium? Riepas, diski, el.motors, aķis un rozete? Nu, nezinu..

Internetā ir video kur Bentlijam arī viss līst bagāžniekā atverot to :D

Visiem sedaniem sniegs šļūc bagāžniekā, ūdenim visiem ir neliela renīte. Nesaprotu sedanus, nepraktiski

Šiem ir vismazākā gaisa pretestība.

nudien, ko jūs īsti gribat – sausu bagāžnieku no kā nav nekāda labuma vai iespējami mazāku gaisa pretestību?

Kad uz Jūsu tikko pirktās un ilgi kārotās drazas salīs/sabirs netīrais sniegs – pārdomāsiet :D

pag, kam tad domāta preču piegāde no veikala? ar jaunu teslu taču nav jāved krava…tas palielina elektrības patēriņu, ja nezinājāt!

Nedaudz sabiezinot krāsas :
iekrāmē mantas teslas bugažniekā – palielinās enerģijas patēriņš un spainis vairs netiek līdz mājām pat ar izslēgtu apsildi ..
Līdz mājām ticis esi, bet piegāde kavējas/ tiek pārcelta vai arī piegādātāji vienkārši uzliek “mīksto” un preci nepiegādā ..
vai arī preci piegādā ar sarūsējušu dīzeļbusu kuram katalizatorus un filtrus izgrieza Vasīlijs no nelegālā garāžu “servisa” :D

Future?

piegādātājs nopērk 1 elektrobusu, visus dīzeļus nokrāso zaļus un kursorā nopublicē relīzi ka ir uzņemts kurss uz elektrifikāciju)

Tas jau drīzāk mūsu braucēju auto cenu izvēles kategorijai raksturīgi. Kur pērk 10+ gadīgus drapakus ar iepriekšējo braucēju nodrāztām bagāžnieku un jumta lūku blīvēm. Un tad raud ka ūdens tek iekšā.

Ir sanācis remontēt šos “premium” tesla, priekšējo bagāžnieka vāku un spārnu vienkārši nereāli piedzīt pie virsbūves, lai attālumi būtu vienādi, pēc tam sāku pētīt, ka reāli visa mašīna jau no rūpnīcas ir kā piemājas šķūnītī pa tumsu skrūvēta, viss šķībs un greizs… Bet priekš amerikāņu standartiem ir pieņemami.

no braukšanas viedokļa – vai nevienmērīga sprauga starp spārnu un bundžu jelkā ietekmē braukšanu, haube normāli paceļas/aizveras, nerada troksni vai nekrīt nost?

otra galējība ir leģendārs auto ar brīnišķīgu salonu un slavena dizainera uzskicētu siluetu – bet tas auto katru mēnesi jāremontē un daļas ir ne tikai dārgas, bet arī ilgi jāgaida piegāde.

es teiktu, ka auto pircēji ir daudzu mītu varā un ražotāji nekautrējas mūs ekspluatēt))

Jā, tā šķirbu mērīšana un priekšpaneļa klaudzināšana varētu būt aizspriedumi, tomēr Teslas 3 durvju rokturi, kurus tagad sāk kopēt arī Hyundai, ir idiotiska nodeva “skaistumam”. Nedomāju ka šādi rokturi kaut cik jūtami samazina gaisa pretestību.

paskatījos un vīlos – manuprāt, bezpalīdzīga ideja ar realizāciju, kas sadārdzina un sarežģī produktu.
maska, kādi rokturi at all? bija tik sarežģīti aizdomāties līdz bezrokturu durvīm, kas pašas atveras, kad vajag? un durvis kādas tās ir šodien, ir atavisms un galvassāpes.

Vienkāršāk un lētāk būs durvis nelietot nemaz. Un samazināt braukšanas ātrumu līdz 15 km/h.

es piekrītu, vismazāk traucē konstrukcija, kuras nav…ne velti pludmales džipos un golfa kulbās duvju nav.

mums šeit bez drošības vēl ir klimata jautājums. bet durvis ar eņģēm, kas veras uz sāniem, bija ok risinājums pirms gadiem 100, varbūt vēl 50 – bet tagad ar milzu stāvlaukumiem un ielu malā stāvošiem auto tas nekam neder.

šķirbas un spraugas – būtiski ietekmē to pašu pieminēto gaisa pretestību. un rada arī trokšņus .
šķībs greizs auto ir un paliek šrots neskatoties uz to vai tas ir jauns vai vecs/lēts vai dārgs

samazinot max atļauto ātrumu, tiek samazināta arīo gaisa pretestība…case closed.

Arī ārpus pilsētas?

Tāds pats premium un ērtības kā Dacia

Uz to viss mūsdienās iet. Gribiet auto, pērciet Dacia kvalitātes braucekli, taču maksājiet kā par rolsroisu. Arī inflācija nesnauž.

Reklāma
Reklāma
Reklāma