Web Analytics
More
    Reklāma

    Tagad “Spotify” varēs klausīties arī “Facebook”

    Jaunākie raksti

    Gan jau ikvienam no mums, kurš lieto “Facebook”, draugu lokā ir kāds, kuram patīk dalīties ar savu iecienītāko mūziku. Līdz šim tie visbiežāk bija “Youtube” ieraksti, taču “Spotify” nupat izlaidis jaunu funkciju ar mērķi uzlabot to, kā cilvēki dalās un mijiedarbojas ar dziesmām, raidierakstiem un cita veida saturu. Atsevišķu valstu lietotāji tagad var klausīties savu draugu iecienītāko “Spotify” saturu turpat “Facebook” ziņu plūsmā bez nepieciešamības pārslēgties starp abām lietotnēm.

    Jaunais pakalpojums pieejams sākot no 26. aprīļa 25 valstu lietotājiem. Latvija to skaitā gan pagaidām nav. Taču vispārīgai uzziņai jānorāda, ka funkcija būs pieejama gan “Spotify Free”, gan “Premium” abonēšanas plānu lietotājiem. “Free” lietotājiem kā parasti atskaņošanas laikā tiks rādītas reklāmas un darbosies “shuffle” jeb ierakstu sajaukšanas režīms. Savukārt “Premium” lietotāji varēs noklausīties pilnu ierakstu bez reklāmām. Tikmēr tie, kuriem nav sava “Spotify” konta, varēs iegūt 30 sekunžu ilgu priekšatskaņojumu no konkrētā ieraksta.

    Reklāma

    Lietojot šo funkciju pirmo reizi, būs jāapstiprina piekrišana “Facebook” savienojuma izveidei ar savu “Spotify” kontu. Būtiski, ka ierakstu varēs klausīties, vienlaicīgi ritinot ziņu plūsmu. Tajā pašā laikā lietotājam būs kontrole pār atskaņošanas opcijām, kas šo funkciju padara vēl ērtāku.

    AvotsSpotify
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma