Web Analytics
More
    Reklāma

    “Facebook” piedāvā jaunu unikālu iepazīšanās lietotni “Sparked”

    Jaunākie raksti

    Kompānija “Facebook” paralēli savu sociālo tīklu un viedo rīku attīstīšanai aktīvi strādā arī pie iepazīšanās lietotņu piedāvājuma. Kompānijas “New Product Experimentation” komanda, kas veido eksperimentālas lietotnes, radījusi jaunu un visai unikālu iepazīšanās lietotni “Sparked”, kas balstīta video komunikācijā.

    Lietotne ir inovatīva ar to, ka, atrodot kādu simpātiju, lietotājs to varēs ielūgt uz četru minūšu ātro video randiņu turpat lietotnē. Šajā laikā būs jācenšas atstāt vislabāko iespaidu, un, ja tas izdosies, pāris varēs pakāpties uz otro līmeni un sarīkot 10 minūšu garu video randiņu. Tad arī būs īstais brīdis apmainīties ar kontaktinformāciju, ja ir vēlme ar konkrēto cilvēku sazināties arī turpmāk.

    Reklāma

    “Sparked” ir diezgan atšķirīga no citām iepazīšanās lietotnēm, jo tajā nav publisku profilu, nav iespējams nosūtīt tiešos ziņojumus un citas iespējas, ko piedāvā, piemēram, “Tinder”. Vienlaikus lietotājam šīs aplikācijas izmantošanai būs nepieciešams savs “Facebook” profils.

    “Sparked” šobrīd ir pieejama vienīgi pārlūkprogrammā un nav atrodama ne “Google Play”, ne “App Store”, kas, iespējams, vēlāk tiks mainīts. Jāpiebilst arī, ka “Sparked” izlaišana seko citai “Facebook” iepazīšanās lietotnei “Facebook Dating”.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma