“Peugeot” nesen prezentēja “308” hečbeka atsvaidzināto versiju jeb “face-lift”. Autoražotājs pavēstījis, ka šim auto nav paredzēta “hot-hatch” versija, taču nu tapis zināms, ka tiek plānota pilnībā elektriska versija, kas pie klientiem ieradīsies pēc diviem gadiem.
Elektriskais “308” nebūs gadījums, kad iekšdedzes dzinējam paredzētajā šasijā tiks iegrūztas baterijas un elektromotors, mašīnu tādā veidā padarot par pusizceptu elektroauto. “Peugeot” esot izveidojis platformu, kas paredzēta tieši elektroauto ražošanai.
Šobrīd ar iekšdedzes dzinēju aprīkotais “308” hečbeks izmanto “EMP2” platformu, kura neder elektroauto radīšanai, tomēr iespējams ražot plug-in hibrīdus. Autoražotājs pavēstījis, ka tiks piedāvāta atvasināta šīs platformas versija – “e-VMP”, uz kuras tad tiks balstīti nākotnes “Peugeot” elektroauto.
“iegrūztas” te laikam z vietā jāliek s.
Bet par saturu – uz to laiku jau tiek plānots jaudīgāks pilnpiedziņas ID.3. Gan jau ka Peugeot būs priekšpiedziņas. Jāsaka ka ID.3 koncepts ar aizmugures piedziņu ļoti patīk, nav problēmu ar riteņu “spolēšanu”, kas it sevišķi izpaužās priekšpiedziņas e-auto.
Aha, apskatīsimies uz to “spolēšanu” slapjā laikā vai ziemā :)
Jau paskatījos – tīrā bauda! Maigi izslīd, tad stabilizācija saķer un noliek taisni. Slidenā kalnā iet augšā kā Zaporožecs, jo aizmugure ir gana smaga. Slidenos pagriezienos arī saprotamāka uzvedība.