Reklāma

Elektrisks “Peugeot 308” ieradīsies 2023. gadā, konkurējot ar “VW ID.3”

Jaunākie raksti

HP OMEN 15 spēlēm paredzētā klēpjdatora apskats

Man saņemt palietošanai HP OMEN datoru bija vismaz pāris gadu sens sapnis. Kādā pasākumā dzirdēju, ka vietējie Latvijas strīmerzēni...

“Telegram” ļaus ieplānot balss čatus

Izskatās, ka pēdējā pusgada laikā saziņas lietotne "Telegram" ļoti cenšas uzfrišināt savu audio komunikācijas piedāvājumu. Pērnā gada decembra beigās...

Masks savulaik centies nolīgt tagadējo “Volkswagen” vadītāju Dīzu

Herberts Dīzs ir cilvēks, kura vadībā "Volkswagen" koncerns platiem soļiem dodas elektroauto virzienā. Tagad parādījusies informācija, ka vēl 2015....

“DJI” gatavojas iesaistīties autonomās braukšanas tehnoloģiju izstrādē

"DJI" pazīstam kā uzņēmumu, kas ražo dronus, taču uzņēmums, acīmredzot, plāno paplašināt savu darbības sfēru - "DJI" gatavojas piegādāt...

Pirmais uz MEB platformas bāzētais “Ford” būs izmēros mazs krosovers

"Ford" elektrifikācijas plāns Eiropā ietver vēlmi izmantot "Volkswagen" izstrādāto MEB platformu elektriskajām mašīnām. Plānots, ka pirmais "Ford" uz šīs...

“Peugeot” nesen prezentēja “308” hečbeka atsvaidzināto versiju jeb “face-lift”. Autoražotājs pavēstījis, ka šim auto nav paredzēta “hot-hatch” versija, taču nu tapis zināms, ka tiek plānota pilnībā elektriska versija, kas pie klientiem ieradīsies pēc diviem gadiem.

Elektriskais “308” nebūs gadījums, kad iekšdedzes dzinējam paredzētajā šasijā tiks iegrūztas baterijas un elektromotors, mašīnu tādā veidā padarot par pusizceptu elektroauto. “Peugeot” esot izveidojis platformu, kas paredzēta tieši elektroauto ražošanai.

Šobrīd ar iekšdedzes dzinēju aprīkotais “308” hečbeks izmanto “EMP2” platformu, kura neder elektroauto radīšanai, tomēr iespējams ražot plug-in hibrīdus. Autoražotājs pavēstījis, ka tiks piedāvāta atvasināta šīs platformas versija – “e-VMP”, uz kuras tad tiks balstīti nākotnes “Peugeot” elektroauto.

Reklāma

3 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
3 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Elektriķis

iegrūztas” te laikam z vietā jāliek s.

Bet par saturu – uz to laiku jau tiek plānots jaudīgāks pilnpiedziņas ID.3. Gan jau ka Peugeot būs priekšpiedziņas. Jāsaka ka ID.3 koncepts ar aizmugures piedziņu ļoti patīk, nav problēmu ar riteņu “spolēšanu”, kas it sevišķi izpaužās priekšpiedziņas e-auto.

Aivars

Aha, apskatīsimies uz to “spolēšanu” slapjā laikā vai ziemā :)

Elektriķis

Jau paskatījos – tīrā bauda! Maigi izslīd, tad stabilizācija saķer un noliek taisni. Slidenā kalnā iet augšā kā Zaporožecs, jo aizmugure ir gana smaga. Slidenos pagriezienos arī saprotamāka uzvedība.

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: