Reklāma

“Chevrolet Camaro” muskuļauto tiks piedāvāts ar trīscilindru dzinēju

Jaunākie raksti

HP OMEN 15 spēlēm paredzētā klēpjdatora apskats

Man saņemt palietošanai HP OMEN datoru bija vismaz pāris gadu sens sapnis. Kādā pasākumā dzirdēju, ka vietējie Latvijas strīmerzēni...

“Telegram” ļaus ieplānot balss čatus

Izskatās, ka pēdējā pusgada laikā saziņas lietotne "Telegram" ļoti cenšas uzfrišināt savu audio komunikācijas piedāvājumu. Pērnā gada decembra beigās...

Masks savulaik centies nolīgt tagadējo “Volkswagen” vadītāju Dīzu

Herberts Dīzs ir cilvēks, kura vadībā "Volkswagen" koncerns platiem soļiem dodas elektroauto virzienā. Tagad parādījusies informācija, ka vēl 2015....

“DJI” gatavojas iesaistīties autonomās braukšanas tehnoloģiju izstrādē

"DJI" pazīstam kā uzņēmumu, kas ražo dronus, taču uzņēmums, acīmredzot, plāno paplašināt savu darbības sfēru - "DJI" gatavojas piegādāt...

Pirmais uz MEB platformas bāzētais “Ford” būs izmēros mazs krosovers

"Ford" elektrifikācijas plāns Eiropā ietver vēlmi izmantot "Volkswagen" izstrādāto MEB platformu elektriskajām mašīnām. Plānots, ka pirmais "Ford" uz šīs...

“Chevrolet Camaro” ir viens no iecienītākajiem muskuļauto Ziemeļamerikā un neskatoties u dažādām problēmām, tostarp, ražošanas īslaicīgu apturēšanu pusvadītāju trūkuma dēļ, “Camaro” pārdošanas apjomi joprojām saglabājas gana spēcīgi.

Tomēr arī muskuļauto neizbēgs no autobūves virzības elektrifikācijas un efektivitātes virzienā. “Chevrolet” nācis klajā ar pārsteidzošu paziņojumu – 2022. gada “Camaro” tiks piedāvāta versija ar trīscilindru motoru.

Lai arī zīmola cienītājiem šāds paziņojums varētu būt šokējošs, pēc nelielas situācijas analīzes tas drīzāk kļūst loģisks – vienu no šobrīd labākajiem karstajiem hečbekiem “Toyota GR Yaris” darbina trīscilindru motors.

“Camaro” gadījumā trīscilindru dzinējs arī nebūšot nekāds švakulis – ražotāja pārstāvji norāda, ka tas varētu attīstīt pat vairāk nekā 300 zirgspēkus. Tas gan vienlaikus rada jautājumus par motora ilgmūžību. Šobrīd mazākais pieejamais “Camaro” motors ir 2,0 litru četrcilindru turbo motors, kas attīsta 275 zirgspēkus, bet inženieri ir pārliecināti, ka to iespējams ne tikai sasniegt, bet arī pārspēt. Autoražotājs pagaidām nav informējis par V8 motora nākotni “Camaro” modelī, taču tiek baumots par iespējamu pieccilindru motora parādīšanos piedāvājumā.

AvotsCarBuzz
Reklāma

11 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
11 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Kavacky

Klauni.

Rudolfs

Droši vien 4 cilindru pārdošanas rādītaji ir pietiekami. Tad jau 3 cilindrus arī pirks.

Skābene

Lielākais vairums tāpat braukā ar V6, bet 4 cilindru motors ar turbīnu ir daudz pārāks gan jaudas, gan ekonomijas ziņā. Man Mustangs ar 2,3T tādā ziņā daudz labāk iet pie sirds kā V6 mustangs. V8 skaņai vien ir savs šarms, bet tie ir izmirstoši dinozauri!
Ar 3 cilindriem gan vairs nevar saukties par muskuļauto, ja vien tie muskuļi nav elektriski un tas 3 cilindru motors nekalpo kā ģenerators. :)

Jānis

Kādā no youtube apskatiem tika minēts, ka 2 litru dzinējs nav diez ko ekonomisks.

Skābene

Camaro man nesanāca nomā dabūt, bet ar 2,3 Mustangu izbraukāju visu Floridu un vidējais patēriņš bija ap 7,5 litriem. Žēl ka eiropā tās mašīnas ir nejēdzīgi dārgas, jo visādi citādi tīri labi gāja pie sirds.

Rumpis

Apdares kvalitāte tev arī gāja pie sirds?
Es arī nomās vienmēr ņemu maksimāli interesantu auto, bet piekrītu tam, ka mustangam būtu potencionāls, ja cena eiropā nebūtu tāds kosmoss.
Ikdienas lietošanā gan nevarētu sadzīvot ar to drausmīgo salonu.

Krotow

Beigās būs ar 1 cilindru un audiosistēmu 8-cilindru burbuļošanas izdvešanai :)

Reinis Rozitis

Nu tā kā Koenigsegg’a 2L 3 cilindru var 600 hp (440kW)/600 Nm, tad kāpēc ne ..
Grūti gan saprast, ko mūsdienās apzīmēt ar “muskuļauto”, ja ģimenes busiņš (X) visos (performances) parametros saliek vienos vārtos.

1217

tāds, kura iestumšanai ziemīgā rītā vajag kārtīgus muskuļus)

letiņš

Gadus 20 atpakaļ man bija viens ” muskuļauto” – Golf 1, bez pastiprinātāja un ar 200mm platām riepām. Tur gan vajadzēja muskuļus, lai stāvošam pagrieztu stūri.

digitalk

vai tad īstenam muskuļauto arī bremžu pastiprinātāja nebija? ;)

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: