Web Analytics
More
    Reklāma

    “Chevrolet Camaro” muskuļauto tiks piedāvāts ar trīscilindru dzinēju

    Jaunākie raksti

    “Chevrolet Camaro” ir viens no iecienītākajiem muskuļauto Ziemeļamerikā un neskatoties u dažādām problēmām, tostarp, ražošanas īslaicīgu apturēšanu pusvadītāju trūkuma dēļ, “Camaro” pārdošanas apjomi joprojām saglabājas gana spēcīgi.

    Tomēr arī muskuļauto neizbēgs no autobūves virzības elektrifikācijas un efektivitātes virzienā. “Chevrolet” nācis klajā ar pārsteidzošu paziņojumu – 2022. gada “Camaro” tiks piedāvāta versija ar trīscilindru motoru.

    Reklāma

    Lai arī zīmola cienītājiem šāds paziņojums varētu būt šokējošs, pēc nelielas situācijas analīzes tas drīzāk kļūst loģisks – vienu no šobrīd labākajiem karstajiem hečbekiem “Toyota GR Yaris” darbina trīscilindru motors.

    “Camaro” gadījumā trīscilindru dzinējs arī nebūšot nekāds švakulis – ražotāja pārstāvji norāda, ka tas varētu attīstīt pat vairāk nekā 300 zirgspēkus. Tas gan vienlaikus rada jautājumus par motora ilgmūžību. Šobrīd mazākais pieejamais “Camaro” motors ir 2,0 litru četrcilindru turbo motors, kas attīsta 275 zirgspēkus, bet inženieri ir pārliecināti, ka to iespējams ne tikai sasniegt, bet arī pārspēt. Autoražotājs pagaidām nav informējis par V8 motora nākotni “Camaro” modelī, taču tiek baumots par iespējamu pieccilindru motora parādīšanos piedāvājumā.

    AvotsCarBuzz
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    11 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    07.04.2021 11:58

    Klauni.

    Rudolfs
    07.04.2021 12:36

    Droši vien 4 cilindru pārdošanas rādītaji ir pietiekami. Tad jau 3 cilindrus arī pirks.

    Skābene
    07.04.2021 15:36
    Reply to  Rudolfs

    Lielākais vairums tāpat braukā ar V6, bet 4 cilindru motors ar turbīnu ir daudz pārāks gan jaudas, gan ekonomijas ziņā. Man Mustangs ar 2,3T tādā ziņā daudz labāk iet pie sirds kā V6 mustangs. V8 skaņai vien ir savs šarms, bet tie ir izmirstoši dinozauri!
    Ar 3 cilindriem gan vairs nevar saukties par muskuļauto, ja vien tie muskuļi nav elektriski un tas 3 cilindru motors nekalpo kā ģenerators. :)

    Jānis
    07.04.2021 18:45
    Reply to  Skābene

    Kādā no youtube apskatiem tika minēts, ka 2 litru dzinējs nav diez ko ekonomisks.

    Skābene
    08.04.2021 14:31
    Reply to  Jānis

    Camaro man nesanāca nomā dabūt, bet ar 2,3 Mustangu izbraukāju visu Floridu un vidējais patēriņš bija ap 7,5 litriem. Žēl ka eiropā tās mašīnas ir nejēdzīgi dārgas, jo visādi citādi tīri labi gāja pie sirds.

    Rumpis
    08.04.2021 16:18
    Reply to  Skābene

    Apdares kvalitāte tev arī gāja pie sirds?
    Es arī nomās vienmēr ņemu maksimāli interesantu auto, bet piekrītu tam, ka mustangam būtu potencionāls, ja cena eiropā nebūtu tāds kosmoss.
    Ikdienas lietošanā gan nevarētu sadzīvot ar to drausmīgo salonu.

    Krotow
    07.04.2021 12:40

    Beigās būs ar 1 cilindru un audiosistēmu 8-cilindru burbuļošanas izdvešanai :)

    Reinis Rozitis
    08.04.2021 17:28

    Nu tā kā Koenigsegg’a 2L 3 cilindru var 600 hp (440kW)/600 Nm, tad kāpēc ne ..
    Grūti gan saprast, ko mūsdienās apzīmēt ar “muskuļauto”, ja ģimenes busiņš (X) visos (performances) parametros saliek vienos vārtos.

    1217
    08.04.2021 19:04
    Reply to  Reinis Rozitis

    tāds, kura iestumšanai ziemīgā rītā vajag kārtīgus muskuļus)

    letiņš
    09.04.2021 08:07
    Reply to  Reinis Rozitis

    Gadus 20 atpakaļ man bija viens ” muskuļauto” – Golf 1, bez pastiprinātāja un ar 200mm platām riepām. Tur gan vajadzēja muskuļus, lai stāvošam pagrieztu stūri.

    09.04.2021 08:16
    Reply to  letiņš

    vai tad īstenam muskuļauto arī bremžu pastiprinātāja nebija? ;)

    Reklāma