Reklāma

2020. gadā ASV katrs iPhone lietotājs lietotņu pirkumos iztērējis vidēji 138 dolārus

Jaunākie raksti

HP OMEN 15 spēlēm paredzētā klēpjdatora apskats

Man saņemt palietošanai HP OMEN datoru bija vismaz pāris gadu sens sapnis. Kādā pasākumā dzirdēju, ka vietējie Latvijas strīmerzēni...

“Telegram” ļaus ieplānot balss čatus

Izskatās, ka pēdējā pusgada laikā saziņas lietotne "Telegram" ļoti cenšas uzfrišināt savu audio komunikācijas piedāvājumu. Pērnā gada decembra beigās...

Masks savulaik centies nolīgt tagadējo “Volkswagen” vadītāju Dīzu

Herberts Dīzs ir cilvēks, kura vadībā "Volkswagen" koncerns platiem soļiem dodas elektroauto virzienā. Tagad parādījusies informācija, ka vēl 2015....

“DJI” gatavojas iesaistīties autonomās braukšanas tehnoloģiju izstrādē

"DJI" pazīstam kā uzņēmumu, kas ražo dronus, taču uzņēmums, acīmredzot, plāno paplašināt savu darbības sfēru - "DJI" gatavojas piegādāt...

Pirmais uz MEB platformas bāzētais “Ford” būs izmēros mazs krosovers

"Ford" elektrifikācijas plāns Eiropā ietver vēlmi izmantot "Volkswagen" izstrādāto MEB platformu elektriskajām mašīnām. Plānots, ka pirmais "Ford" uz šīs...

Nav nekāds pārsteigums, ka koronavīrusa pandēmija 2020. gadā ir veicinājusi gan lietotņu pārdošanas apjomus, gan tajās iztērēto naudu, kas rezultējies ar to, ka vidēji viens iPhone lietotājs iepriekšējā gadā ir šķīries no 138 dolāriem Apple lietotņu veikalā.

Šis ir 38% pieaugums salīdzinot ar 2019. gadu, taču kopējais lietotņu bizness visās platformās iepriekšējā gadā arī audzis par 30,2%, un cilvēki tajās iztērējuši 110,9 miljardus dolāru. Tāpēc nav nekāds pārsteigums, ka augusi arī vidējā summa, no kādas šķīrušies atsevišķu platformu lietotāji. Kopumā iPhone lietotāji ir bijuši dāsnāki, jo arī ieņēmumu ziņā Apple ekosistēma ieņēmusi 65,19% no visa daudzuma.

Avots: SensorTower

Salīdzinot ar 2019. gada periodu, tad tajā vidējais iPhone lietotājs Amerikā šķīrās no 100 dolāriem gadā. Šeit gan netiek ņemti vērā interneta pirkumi tādās lietotnēs kā Amazon, Ebay un līdzīgās, jo runa ir tikai par vienreizējo lietotnes iegādi vai speciālu pirkumu veikšanu, lai uzlabotu to lietošanu. Vislielākais naudas daudzums tiek atstāts mobilajās spēlēs, sastādot 76,80 dolārus, kas ir 55,7% no kopējās summas. Pēc tam ar ļoti lielu kritienu vien 10,20 dolāru apmērā seko dažādas izklaides lietotnes. Tēriņi mobilajās spēlēs ir auguši par 43%, kamēr izklaides lietotnēs vien par 26%, salīdzinot ar 2019. gadu.

Avots: SensorTower

Spēļu jomā lietotāji visvairāk izvēlējušies Puzzle tipa spēles, kā piemēram, Candy Crush Saga un Gardenscapes, kas nozīmē, ka to mārketings atmaksājas, jo ja pirmā spēle komentārus neprasa, tad otro visai bieži redzu kā reklāmu citās lietotnēs.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: