Web Analytics
More
    Reklāma

    “Lexus LF-Z” konceptauto sniedz ieskatu zīmola elektriskajā nākotnē

    Jaunākie raksti

    “Lexus” atklājis savas elektriskās ambīcijas, prezentējot agresīvā dizaina “LF-Z” konceptauto. Ražotājs oficiālajā paziņojumā norāda, ka koncepts prezentē iecerēto braukšanas dinamiku, vizuālo noformējumu un tehnoloģijas, kuras “Lexus” plāno realizēt savās nākamās paaudzes mašīnās.

    Japāņu autoražotājs līdz 2025. gadam plāno piedāvāt 20 pilnīgi jaunus vai atsvaidzinātus modeļus – 10 no tiem būs hibrīdi, plug-in hibrīdi vai pilnībā elektriski auto. Autoražotājs sniedzis mājienus, ka nākotnei tas gatavo sporta auto, kā arī mašīnas, kas piemērotas braukšanai ar šoferi, proti, pašam īpašniekam sēžot aizmugurē un darot citas lietas. Tāpat uzņēmums plāno piedāvāt mašīnas segmentos, kur tas iepriekš nebija iesaistījies.

    “LF-Z” koncepts balstīts uz tieši elektroauto paredzētas platformas, sniedzot pavedienus, kā izskatīsies jaunie “Lexus” modeļi. Skaidrs, ka ražošanā daudzas detaļas būs krietni pietušētākas un ne tik agresīvas, tomēr atsevišķas nianses, piemēram, šaurā gaismu josla aizmugurē būs pamats nākotnes elektroauto.

    Konceptauto aprīkots ar elektromotoru uz aizmugurējās ass, tam spējot attīstīt 536 zirgspēkus. Izmantojot “Direct4” pilnpiedziņas sistēmu, jaudu iespējams nodot priekšējiem, aizmugurējiem vai visiem četriem riteņiem, vadoties pēc konkrētās situācijas. Līdz 100km/h auto varot ieskrieties 3 sekundēs.

    Unikāls tehniskais risinājums sērijveida automašīnās lietots stūres iekārtai – stūre izmanto “by-wire” sistēmu, kas nozīmē, ka starp stūri un priekšējiem riteņiem nav reāla, mehāniska savienojuma. Līdz šim sērijveida mašīnās šāda sistēma nav pielietota, bet “Lexus” norāda, ka tas uzlabo stūres precizitāti un samazina vibrācijas.

    Auto aprīkots ar 90 kWh bateriju, ātrās uzlādes stacijās spējot lādēties ar 150 kW jaudu, bet WLTP ciklā ar vienu uzlādi tas var nobraukt ap 600 kilometriem.

    AvotsAutocar
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    2 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    0952
    31.03.2021 17:12

    https://en.wikipedia.org/wiki/Drive_by_wire#Steer_by_wire

    drīzāk jau nevis stūres precizitāte viņiem prātā, bet konstrukcijas vienkāršošana.
    būs kā ar planšeti, kas aizstāj fiziskās pogas.
    inovācija uz klientu rēķina – jebkurā laikā)

    ddfdf
    01.04.2021 03:45

    lexus atkal paliek mazāk neglīts

    Reklāma