Reklāma

“Lexus LF-Z” konceptauto sniedz ieskatu zīmola elektriskajā nākotnē

Jaunākie raksti

Mini Cooper SE ALL4 Countryman – elektrifikācijas izgāšanās?

Mini Countryman ir britu mēģinājums trāpīt krosoveru segmentā, bet mēģinot arī nepazaudēt pašu brenda šarmu. Šeit gan man ir...

TikTok ļaus jauniešiem veidot CV video formā

Lietotne TikTok testē jaunu funkcionalitāti, kas ļautu ar īso video palīdzību pieteikties darbā, lai nebūtu jāveido tikai izklaidējoša satura...

Volkswagen autonomie taksometri gaidāmi jau 2025. gadā

Volkswagen paziņojis par plāniem jau 2025. gadā piedāvāt ID.Buzz mikroautobusus aprīkot ar SAE Level 4 pašbraukšanas iespējām, lai tie...

MSI MPG Z590 Gaming Carbon WiFi sistēmplates apskats

MSI izstrādātās Intel Z590 čipseta sērijas sistēmplates veidotas tā, lai no jaunajiem šodien oficiāli izlaistajiem 11. paaudzes Intel Core...

Atsaucoties uz kaitējumu videi, “Tesla” automašīnu apmaksai vairs nepieņems “Bitcoin”

Lai arī sākotnēji šķita, ka "Tesla" ar Īlonu Masku priekšgalā pauž nepārprotamu atbalstu kriptovalūtām, īpaši "Dogecoin" un "Bitcoin", izskatās,...

“Lexus” atklājis savas elektriskās ambīcijas, prezentējot agresīvā dizaina “LF-Z” konceptauto. Ražotājs oficiālajā paziņojumā norāda, ka koncepts prezentē iecerēto braukšanas dinamiku, vizuālo noformējumu un tehnoloģijas, kuras “Lexus” plāno realizēt savās nākamās paaudzes mašīnās.

Japāņu autoražotājs līdz 2025. gadam plāno piedāvāt 20 pilnīgi jaunus vai atsvaidzinātus modeļus – 10 no tiem būs hibrīdi, plug-in hibrīdi vai pilnībā elektriski auto. Autoražotājs sniedzis mājienus, ka nākotnei tas gatavo sporta auto, kā arī mašīnas, kas piemērotas braukšanai ar šoferi, proti, pašam īpašniekam sēžot aizmugurē un darot citas lietas. Tāpat uzņēmums plāno piedāvāt mašīnas segmentos, kur tas iepriekš nebija iesaistījies.

“LF-Z” koncepts balstīts uz tieši elektroauto paredzētas platformas, sniedzot pavedienus, kā izskatīsies jaunie “Lexus” modeļi. Skaidrs, ka ražošanā daudzas detaļas būs krietni pietušētākas un ne tik agresīvas, tomēr atsevišķas nianses, piemēram, šaurā gaismu josla aizmugurē būs pamats nākotnes elektroauto.

Konceptauto aprīkots ar elektromotoru uz aizmugurējās ass, tam spējot attīstīt 536 zirgspēkus. Izmantojot “Direct4” pilnpiedziņas sistēmu, jaudu iespējams nodot priekšējiem, aizmugurējiem vai visiem četriem riteņiem, vadoties pēc konkrētās situācijas. Līdz 100km/h auto varot ieskrieties 3 sekundēs.

Unikāls tehniskais risinājums sērijveida automašīnās lietots stūres iekārtai – stūre izmanto “by-wire” sistēmu, kas nozīmē, ka starp stūri un priekšējiem riteņiem nav reāla, mehāniska savienojuma. Līdz šim sērijveida mašīnās šāda sistēma nav pielietota, bet “Lexus” norāda, ka tas uzlabo stūres precizitāti un samazina vibrācijas.

Auto aprīkots ar 90 kWh bateriju, ātrās uzlādes stacijās spējot lādēties ar 150 kW jaudu, bet WLTP ciklā ar vienu uzlādi tas var nobraukt ap 600 kilometriem.

AvotsAutocar
Reklāma

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
2 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
0952

https://en.wikipedia.org/wiki/Drive_by_wire#Steer_by_wire

drīzāk jau nevis stūres precizitāte viņiem prātā, bet konstrukcijas vienkāršošana.
būs kā ar planšeti, kas aizstāj fiziskās pogas.
inovācija uz klientu rēķina – jebkurā laikā)

ddfdf

lexus atkal paliek mazāk neglīts

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: