Web Analytics
More
    Reklāma

    220.lv un Xnet.lv apvieno spēkus: Mid Europa investē vadošajā Baltijas e-komercijas platformā

    Jaunākie raksti

    Šodien “Mid Europa Partners” (“Mid Europa”) paziņoja, ka ir noslēgtas sarunas par līguma parakstīšanu ar MCI Group (“MCI”) un UAB Pigu (“Pigu”), un Hobby Hall Group OÜ (“HHG”) dibinātājiem, lai apvienotu Pigu un HHG. Apvienošanās rezultātā tiks attīstīta vadošā e-komercijas un tiešsaistes marketplace platforma, kas darbosies Lietuvā, Latvijā, Igaunijā un Somijā (turpmāk “Grupa”).

    Mid Europa kļūs par lielāko akcionāru kopā ar MCI, un diviem uzņēmuma dibinātājiem Pigu un HHG, saglabājot ievērojamas daļas apvienotajā Grupā. Paredzēts, ka darījums, uz kuru attiecas konkurences noteikuma apstiprinājuma saņemšana, tiks pabeigts 2021. gada otrajā ceturksnī.

    Reklāma

    Ar vairākiem miljoniem reģistrēto klientu četrās valstīs, vairāk nekā 2000 tirgotājiem, kas pievienojušies Pigu patentētajai marketplace platformai pagājušā gada laikā, kā arī unikālajiem online iepirkšanās galamērķiem tādiem kā pigu.lt, kaup24.ee, hansapost.ee, 220.lv, xnet.lv un hobbyhall.fi,  tiek uzskatīts, ka Grupa vadīs strauju augošo digitālās ekonomikas attīstību reģionā, nodrošinot labāko cenas piedāvājumu savā klasē un tiešsaistes iepirkšanās pieredzi saviem klientiem un tirgotājiem.

    “Šī ir bijusi mūsu pirmā investīcija Baltijas valstīs, kas noslēgusies ar lieliem panākumiem. Mēs augstu vērtējam Pigu komandas centību un neatlaidību, pateicoties kurai tā ir kļuvusi par neapšaubāmu e-komercijas nozares līderi reģionā. Mēs Baltijas valstu tirgu uztveram kā vienu no interesantākajiem reģioniem investīciju jomā Centrāleiropā un Austrumeiropā,” norāda MCI vecākais partneris Macejs Kovalski (Maciej Kowalski).

    Savukārt Mid Europa partneris Kerims Turkmens (Kerim Turkmen) norāda: “Pigu un HHG iegāde apliecina, ka MID Europa turpinās koncentrēties uz atbalsta sniegšanu izveidotajiem e-komercijas līderiem Centrāleiropā un Austrumeiropā. Apvienotā Grupa turpina līdzīgu praksi, paātrinot ieguldījumus inovācijās un klientu pieredzē, un mēs ticam, ka šis iezīmēs jaunu nodaļu e-komercijas attīstībā Baltijas reģionā.”

    Daiņus Ļuļis (Dainius Liulys), Pigu Grupas izpilddirektors un līdzdibinātājs, kurš darbosies apvienotās Grupas izpilddirektora amatā, norāda: “Pigu un HHG apvienošana veido Grupu kā patiesu reģionālo līderi un dod mums unikālu iespēju paātrināt e-komercijas izaugsmi Baltijā un Somijā. Mēs apvienojam kopā divas neticami talantīgas komandas un paredzam izmantot mūsu kopīgo sniegumu un tehnoloģisko infrastruktūru, kā arī ievērojami paplašināt preču sortimentu, un tehnoloģiju infrastruktūras attīstību, lai turpinātu klientiem uzlabotu iepirkšanās pieredzi tiešsaistē. Esmu lepns, ka mums ir tik pieredzējis un spēcīgs partneris kā Mid Europa, un cerīgi skatos uz iespēju vadīt Grupu caur tās turpmākajiem attīstības posmiem.”

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    19 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    burgers
    31.03.2021 09:34

    Būtu labi, ja viņi aizliegtu tirgot preces, kas nav uz vietas vietējā noliktavā.

    “Noliktavā > 5”, bet noliktava nav viņu un atrodas Polijas otrā galā nav akurāta informācija. Pa to laiku, kamēr tā prece atnāk, tu vari pasūtīt gandrīz jebkur citur eiropā un saņemt pa taisno.

    Juris
    31.03.2021 11:07
    Reply to  burgers

    “gandrīz jebkur citur eiropā” un “pa taisno” nav diez ko precīzi jēdzieni. Lielākā daļa preču tāpat nāk no vairumniekiem caur veikalu vai dropshipā. Ir, protams, veikali, kuri uzglabā lielākus preču atlikumus, bet parasti tās ir tikai aktuālās un pašlaik pieprasītās preces. Tā dara arī veikali Latvijā. Ne vienmēr tie būs lētākie piedāvājumi. Ja gribas iežņaugt kapeiciņu, var arī uzgaidīt.

    davix
    31.03.2021 11:35
    Reply to  Juris

    Interneta veikala būtība ir būt lētākiem, ērtākiem un ātrākiem par klasiskajiem veikaliem. Ja tā nav, tas nav cienīgs sevi saukt par interneta veikalu un tas ir Austrumeiropas valstīs pārveidots ”kupi/pradaj” bizness ar vienkāršiem pārpircējiem un klients gaida parastu datora vadu 7-14 dienas, kamēr tas droši vien tiek pasūtīts vēl no kāda cita veikala. Diemžēl šie veikali ir pieradinājuši mūs, ka tā ir norma un mums nav arī īsti kur likties.

    Bet paskatāties ārvalstu pieredzi. Interneta veikali spēj piegādāt preci pat tās pašas dienas laikā vai nākošajā dienā. Tā lūk ir jāstrādā interneta veikalam!

    digitalk
    31.03.2021 12:12
    Reply to  davix

    lūdzu piemēru, kurā ārvalstī ar <2 miljoni iedzīvotāju ir interneta piegāde dienas laikā. Lihtenšteina un Vatikāns neskaitās. vēlams, lai piemēra valsts būtu arī tikpat nabadzīga kā vidēji LV bizness.

    Ralfs
    31.03.2021 13:51
    Reply to  digitalk

    Te ir mūsu reāls,labs veikals.Pircis esu daudzkārt.Un viss ir uz vietas.
    https://ntg.lv/ntg-nav-interneta-veikals

    digitalk
    31.03.2021 16:52
    Reply to  Ralfs

    jā, jā, “uz vietas”. meklēju pirmo Magsafe barokli par saprātīgu cenu vecam ābolim. starp visiem CP un GreenCell ieraudzīju NTG kaut ko, kas maksāja jūtami dārgāk nekā pie citiem, nekādu piezīmju, ka tas ir “savietojams” vai “OEM”, bildē pēc skata oriģinālais un tikai 1. eksemplārā. nodomāju, ka varbūt izpārdošana oriģinālam, saberzēju ķepiņas un pasūtīju ar tūlītēju apmaksu. nedēļu klusums, piezvanu — piedodiet, mums piegādātājs izsūtīja (tā redz pasaku stāstniek @Ralfs), bet DPD kaut kur pasējis paciņu. saņēmu es barokli pēc 20 dienām, kas izrādījās GreenCell par 2x cenu. izmantoju 14 dienu atgriešanas periodu un atdevu atpakaļ. pasūtīju vietā Semicom’ā CP par pusi no NTG cenas un bija gatavs saņemšanai pēc 4 dienām.

    bet tā jau NTG nav slikts, uz vietas ir diezgan daudz, jo viņiem ir normāls fizisks veikals, nevis preču izsniegšanas punkts.

    Last edited 3 years ago by digitalk
    Juris
    31.03.2021 12:13
    Reply to  davix

    Tas visur ir “kupi/pradaj bizness”, ja vien tas nav ražotāja veikals.
    “lētākiem, ērtākiem un ātrākiem par klasiskajiem veikaliem” – divi izpildās arī pie mums (protams, ne visos interneta veikalos), trešais – nekur.
    “Ārvalstu pieredzi” esmu izbaudījis. Nav tur tāda “maļina” un tāpat ir nobīdes ar piegādēm.
    Ir jāmāk iepirkties tādos veikalos, kur nav jāgaida 7 – 14 dienas :D Jo “droši vien tiek pasūtīts vēl no kāda cita veikala” – tā strādā nu ļoti “shady” veikali. Pārējie ņem no vairumniekiem un tur jau sākas stāsts par to, kādi ir līgumi ar vairumniekiem, loģistika, paši vairumnieki, krājumi utt.
    Jums ir unikāla iespēja uztaisīt interneta veikalu, kurš piegādās jebkuru preci “tās pašas dienas laikā vai nākošajā dienā”. Būsiet pirmie Latvijā :D Pirms tam gan izgāzīsiet n-tos miljonus iepirkumos. Un pēc tam lielu daļu no tiem norakstīsiet zaudējumos un varēs gaudot par ļauno valsti, nodokļiem utt.

    Krotow
    31.03.2021 12:17
    Reply to  davix

    Jep. 30. decembrī Polijā pasūtītās datora daļas man pieveda jau 4. janvāra rītā. Tai pašā 30. decembrī pasūtītais M79 uzradās 8. janvārī un Dateks – 11. janvārī. Esmu pārliecināts ka abi pēdējie preci pasūta pie tiem pašiem poļiem – Dateks pavisam droši, skatoties viņu paplašinātos preču aprakstus. Ja poļiem būtu viss, ko man vajadzēja, aci nepamirkšķinot būtu pasūtījis pie viņiem. Lūk tā internetveikalam jāstrādā.

    Last edited 3 years ago by Krotow
    Juris
    31.03.2021 12:33
    Reply to  Krotow

    Neticēsi, bet visi pasūta pie poļiem :) Bet ne tikai. Ir vietējie vairumnieki, kas ieliek poļiem. Bet cena uzreiz atšķiras. Zema cena, ātra piegāde, plašs sortiments. Drīkst izvēlēties tikai divus no tiem 3.

    Rudolfs
    31.03.2021 13:19
    Reply to  Juris

    Kuri ir tie poļu saiti, kur visi pasūta?

    Juris
    01.04.2021 08:53
    Reply to  Rudolfs

    Viens, lielākais, ir Komputronik. Bet ne visi ir “saiti”, ir vairumnieki bez e-veikalu platformām

    davix
    31.03.2021 13:50
    Reply to  Juris

    Vai kāds ar varu liek interneta veikaliem iekļaut sortimentā “visas pasaules preces”, lai pēc tam būtu arguments “Ko Jūs gribat, izvēlaties 2 no trīs opcijām – cena, ātrums, sortiments”.

    Ne man jāizvēlas, ne man pašam jātaisa savs veikals, lai iegādātos vienkāršu preci.

    Nav ko likt sortimentā parastu kabeli vai citu nieku, ja reiz viņš nonāks līdz pircēja mājām pēc 7 dienām. Bet vēlme ir iztaisīties par lielākajiem Baltijas, Skandināvijas interneta veikaliem ar pseido plašo sortimentu, ko nespēj nodrošināt kvalitatīvā līmenī.

    Juris
    01.04.2021 08:57
    Reply to  davix

    Kā jau rakstīji – 2 no trīs opcijām – cena, ātrums, sortiments :) Neviens tev neliek iepirkties tieši tajos, kas iztaisās par lielākajiem Baltijas, Skandināvijas interneta veikaliem ar pseido plašo sortimentu. Pērc 18 dažādos specializētos, kas piegādās 2-3 dienu laikā. Maksā katrā par piegādi.

    Skābene
    01.04.2021 10:53
    Reply to  Juris

    Man Amazons parasti no vācijas 3 dienās piegādā.
    Vietējais Senukajs 2,5 nedēļas +OMNIVA vēl paziņoja ka sūtījumi kavēsies līdz 5 dienām. Beigās 3 nedēļas!
    Paciņu saņemt veikalā nepiedāvāja kā opciju!

    digitalk
    01.04.2021 11:53
    Reply to  Skābene

    tas tikai ja “fulfilled by Amazon”, t.i., prece fiziski atrodas Amazona noliktavā. turpat ir pilns ar dažādiem tirgoņiem, ieskaitot no tās pašas Ķīnas, tikai ar Eiropas cenām, ar piegādes termiņu līdz mēnesim. tā ka nevajag tikai daļu no faktiem pasniegt kā piemēru.

    as as
    31.03.2021 16:11

    Jā, man zobu birste ar sākotnējo norādi “noliktavā, pieejama rīt” atnāca pēc 3 nedēļām un izrādījās totāls china crap. Būtu zinājis, būtu pasūtījis “pa taisno” no čaina, bet par 10x zemāku cenu! Tas gan pie konkurentiem 1a. Pasūtījumu varēju atcelt, bet taču slinkums, ja jau esi aizklikšķinājies cauri visām pieteikuma formām:(

    Wil
    31.03.2021 20:09

    Es pārsvarā visu tehniku pērku rdveikals.lv, jo tur vismaz neliek maksāt priekšapmaksu. Ja kaut kas nav ok, vismaz neiesaldē naudu, kā 1a, piemēram.

    davix
    01.04.2021 11:48
    Reply to  Wil

    Tā ir ļoti prātīga pieeja izvēlēties tikai tādus interneta veikalus, kur apmaksu var veikt pie preces saņemšanas nevis ar priekšapmaksu. Arī es tā daru praktiski ar visiem pirkumiem virs 30 EUR un tas izskatās strādā. Veikals tad ir ieinteresēts, lai viss būtu atbilstoši kā solīts līdz preces izsniegšanai, nevis tikai līdz klienta naudas pārskaitījumam.

    Tas nodrošina arī papildus drošību, ka pie preces saņemšanas var pārbaudīt vai tiešam tā ir atbilstošā solītā prece, iepakojums nav jau iepriekš atvērts un precei kādi tehniski bojājumi.

    digitalk
    01.04.2021 14:06
    Reply to  davix

    ko tad stāsti pasakas, ka ineta veikalam ir jābūt lētākam un protestē, ja liek izvēlēties 2 no 3, bet pats jau esi izvēlējies tikai 2?

    Reklāma