Reklāma

Kokvilnas skandāla dēļ Ķīna no navigācijas lietotnēm noņēmusi “H&M” veikalus

Jaunākie raksti

Mini Cooper SE ALL4 Countryman – elektrifikācijas izgāšanās?

Mini Countryman ir britu mēģinājums trāpīt krosoveru segmentā, bet mēģinot arī nepazaudēt pašu brenda šarmu. Šeit gan man ir...

TikTok ļaus jauniešiem veidot CV video formā

Lietotne TikTok testē jaunu funkcionalitāti, kas ļautu ar īso video palīdzību pieteikties darbā, lai nebūtu jāveido tikai izklaidējoša satura...

Volkswagen autonomie taksometri gaidāmi jau 2025. gadā

Volkswagen paziņojis par plāniem jau 2025. gadā piedāvāt ID.Buzz mikroautobusus aprīkot ar SAE Level 4 pašbraukšanas iespējām, lai tie...

MSI MPG Z590 Gaming Carbon WiFi sistēmplates apskats

MSI izstrādātās Intel Z590 čipseta sērijas sistēmplates veidotas tā, lai no jaunajiem šodien oficiāli izlaistajiem 11. paaudzes Intel Core...

Atsaucoties uz kaitējumu videi, “Tesla” automašīnu apmaksai vairs nepieņems “Bitcoin”

Lai arī sākotnēji šķita, ka "Tesla" ar Īlonu Masku priekšgalā pauž nepārprotamu atbalstu kriptovalūtām, īpaši "Dogecoin" un "Bitcoin", izskatās,...

Izdevums “The Wall Street Journal” ziņo, ka 26. marta pēcpusdienā Zviedrijā bāzētais apģērbu veikals “H&M” izņemts no vairākiem tiešsaistes pakalpojumiem Ķīnā. Uzņēmuma veikalu atrašanās vietas ir noņemtas no vairākām navigācijas lietotnēm, tostarp “Apple Maps”, “Baidu Maps” un citām. Ķīnā atrodas vairāk nekā 400 “H&M” veikalu, un liela daļa no tiem pašreiz nav atrodami kartēs. Tāpat “H&M” produkti izņemti no Ķīnas lielākā tiešsaistes mazumtirgotāja “Alibaba”. Iemesls tam ir “H&M” paziņojums, ka vairs neiepirks kokvilnu no Ķīnā esošā Sjiņdzjanas reģiona, jo tur tiekot kultivēts piespiedu darbs.

“H&M” ir jaunākais no daudziem Amerikas un Eiropas uzņēmumiem, kuri paziņojuši par nopietnām bažām par Ķīnas Sjiņdzjanas reģionā notiekošo. Kā atbildi uz to Ķīnas patērētāji uzsākuši boikotu gan pret “H&M”, gan arī pret “Nike”, “Adidas”, “New Balance”, “Burberry”, “Puma”, “Converse”, “Calvin Klein”, “Tommy Hilfiger” un citām Rietumu kompānijām, kuras uzskata, ka Ķīnā kokvilnas ieguvē tiek izmantots piespiedu darbs. Tiek ziņots, ka Ķīnas Komunistiskā partija ir izmantojusi plašsaziņas līdzekļus, lai pārliecinātu sabiedrību boikotēt šos zīmolus.

Jāpiebilst, ka ASV pagājušajā gadā paziņoja, ka pārtrauks kokvilnas un citu preču importu no Sjiņdzjanas, ņemot vērā apgalvojumus, ka Ķīnas valdība ražošanā izmanto piespiedu darbu. Šīs nedēļas sākumā Baidena administrācija paziņoja, ka tā uzliek sankcijas pret divām Ķīnas amatpersonām saistībā ar, viņuprāt, notiekošajiem cilvēktiesību pārkāpumiem pret uiguru tautu. Atbildot uz to, Ķīnas valdība un valsts pārvaldītie mediji mudināja boikotēt rietumu zīmolus.

Avots9to5mac
Reklāma

3 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
3 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Bats

Ja Rietumu zīmolam peļņas dēļ nospļauties par cilvēktiesību pārkāpumiem, par uiguru genocīdu, par Honkongas protestu apspiešanu un pakļaušanu, un pat pēc visas Blizzard sāgas utt. joprojām nauda nesmird un jālien pēc peļņas totalitāra režīma kontrolētā valstī, tad tā tam zīmolam arī vajag.

Usinss

Īstais iemesls:comment image
Tā H&M atvadījās no Ķīnas tirgus kā tāda.

Jānis Vanags

Un kuram no mums skapī nestāv pāris lētie Ķīnas t-krekliņi?

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: