Reklāma

“Ford” pārtrauks populārā “Mondeo” ražošanu un tirdzniecību

Jaunākie raksti

Mini Cooper SE ALL4 Countryman – elektrifikācijas izgāšanās?

Mini Countryman ir britu mēģinājums trāpīt krosoveru segmentā, bet mēģinot arī nepazaudēt pašu brenda šarmu. Šeit gan man ir...

TikTok ļaus jauniešiem veidot CV video formā

Lietotne TikTok testē jaunu funkcionalitāti, kas ļautu ar īso video palīdzību pieteikties darbā, lai nebūtu jāveido tikai izklaidējoša satura...

Volkswagen autonomie taksometri gaidāmi jau 2025. gadā

Volkswagen paziņojis par plāniem jau 2025. gadā piedāvāt ID.Buzz mikroautobusus aprīkot ar SAE Level 4 pašbraukšanas iespējām, lai tie...

MSI MPG Z590 Gaming Carbon WiFi sistēmplates apskats

MSI izstrādātās Intel Z590 čipseta sērijas sistēmplates veidotas tā, lai no jaunajiem šodien oficiāli izlaistajiem 11. paaudzes Intel Core...

Atsaucoties uz kaitējumu videi, “Tesla” automašīnu apmaksai vairs nepieņems “Bitcoin”

Lai arī sākotnēji šķita, ka "Tesla" ar Īlonu Masku priekšgalā pauž nepārprotamu atbalstu kriptovalūtām, īpaši "Dogecoin" un "Bitcoin", izskatās,...

Pēc 28 gadiem ražošanā, “Ford” pārtrauks sava populārā sedana “Mondeo” ražošanu un tirdzniecību pasaulē. Autoražotājs pavēstījis, ka modeļa ražošana tiks pārtraukta nākamā gada martā, kad beigsies pašreizējās paaudzes modeļa dzīvescikls.

Pirmoreiz prezentēts 1993. gadā, “Mondeo” kļuva par autoražotāja “pasaules mašīnu” (world car), apvienojot vairākus modeļus dažādās pasaules daļās zem viena “Mondeo” nosaukuma. Vēsturiski tas bijis viens no sekmīgākajiem “Ford” modeļiem visā pasaulē, tomēr pēdējos gados modelis nav spējis konkurēt ar citiem sedaniem, ievērojami zaudējot tirgus daļu. Salīdzinot ar ziedu laikiem, “Mondeo” pārdošanas rādītāji atsevišķās valstīs kritušies vairākus desmitus reižu.

“Ford” pārstāvji skaidrojuši, ka viens no galvenajiem iemesliem šādam lēmumam ir klientu vēlmju maiņa, proti, klienti izvēlas krosoverus – 39 procenti no pērn pārdotajiem “Ford” bija krosoveri.

“Mondeo” nosūtīšana pensijā rada papildus jautājumus par vēl diviem vēsturiski sekmīgiem un populāriem modeļiem – “Fiesta” un “Focus”. Paredzams, ka abu modeļu šā brīža paaudzes sava dzīvescikla beigas sagaidīs ap 2024. gadu. Ņemot vērā, ka līdz 2030. gadam “Ford” piedāvājums būs pilnībā elektrisks, mazticams, ka tiks radīts pilnīgi jauns modelis ar iekšdedzes dzinēju. Paredzams, ka abi hečbeki varētu atgriezties kā plug-in hibrīdi, autoražotājam gatavojoties savai elektriskajai nākotnei.

AvotsAutocar
Reklāma

10 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
10 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
KKTK

Man šķiet paši auto ražotāji sen ir sapratuši, ka lielā bulciņā ir vieglāk savietot savas detaļas. Galva vairs nav daudz jālauza par vietas optimizāciju. Tālāk jau reklāmas nodaļa patērētājam iestāsta ko tik vien vajag…

Rudolfs

Man jau šķiet mode vienkārši mainās. Agrāk bija sedani topā. Pēc tam hečbeki tos apcirpa (vismaz eiropā). Tagad paagustinātie hečbeki un elektroauto ieviesīs savas korekcijas.

Krotow

Tā izskatās. Tagad tautas auto formāts ir hečbeki un CUV. Iespējams vēlāk sedani atgriezīsies luksusa auto klasē, jo zem grīdas vietas baterijām tajos ir vairāk.

es pats

viss plūst un mainās. agrāk bija divu kategoriju braucēji – tie, kuri baidās braukt un uz ceļa jūtās pārbijušies un tie, kuri izbauda braucienu un “biedē bailīgos”. Tagad bailīgajiem ražo pašbraucošas un pa pusei pašbraucošas kapsulas, kurās tie jūtās droši, bet tie, kuri agrāk baudīja braucienu, tagad baidās no policijas un agresīviem līdzcilvēkiem. Agrāk uz ceļa karalis bija tas, kurš par to maksāja (autobraucēji), tagad tur saimnieko tie, kuri par to nav iztērējuši ne centa (elektroauto un velosipēdi).

Un vispār, pašizolācijas nolūkos vajadzētu ražot vienvietīgus auto :D

Itanium

Eh, patika man tie auto. Biju MK3 un MK4 Mondeo īpašnieks. Lai gan pēdējais man sagādāja daudz raižu (tehniskas ķibeles), kaut kā tā mašīna gāja pie sirds.

Kriss

Nu tā pa lielam tāpat tas mondeo vienmēr ir binis kaut kāds sū*s, tādēļ nekāda lielā bēda nav, varbūt vienīgi taksistiem škrobe, bet tad atkal ir jauns sū*iņš – kia, tādēļ satraukumam nav pamata🧐

digitalk

tev burts «d» nav pareizi nokonfigurēts.

Labvēlis

Uzjautrinoši ka saka jūtās drošāk sežot augstāk paceltā minivenā, nevis reāli attīstot savas braukšanas prasmes. Kas būs vairāk noderīgs ārkartas vai sarežģītos manevros, daudz nav jāspriež.

Skābene

Kādu purgu tu tur dzen par manevriem? Kā tieši Mondeo manevros būs labāks par Cayenne, Macan, X3, Q5? Tie visi vadās labāk par Mondeo!
Un meičukiem patīk sēdēt augstāk un redzēt tālāk, un spoguļi, kā ziloņa ausis arī palīdz redzēt, kas notiek apkārt. Sēdēt ar pakaļu uz mašīnas grīdas nav komfortabli! :)

Labvēlis

Paņem ekivalentu poršu 911 un Cayeni- nav jautājumu kurš veiklāks. Vai Mazda6 un Cx-5. Svars un tā smaguma centrs ir fizika, to nepiekrāpsi.
Galvenā doma nebija par labākas vadamības piedēvēšanu kādam transporta līdzeklim, BET ka spēju efektīvi uzvesties uz ceļa nevis NETIEKMĒ vienkārša sēdēšana augstāk, bet cilvēka paša attīstītās prasmes pie stūres. Ja vadītājs ir auns, pārsēdināšana lielākā kastē nemaina viņa domāšanu uz ceļa- tāpat neskatās spoguļos, blenž telefonā, tāpat nemāk parkoties un izteiktāk nejūt gabarītus.
Komfortablu sēdēšanu nosaka beņķi un ergonomika, nevis atsperu garums. Papildus, vieglais tiek veiksmīgāk galā ar nelīdzenumiem jo nav vienkārši liekās masas.

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: