Web Analytics
More
    Reklāma

    “Ford” pārtrauks populārā “Mondeo” ražošanu un tirdzniecību

    Jaunākie raksti

    Pēc 28 gadiem ražošanā, “Ford” pārtrauks sava populārā sedana “Mondeo” ražošanu un tirdzniecību pasaulē. Autoražotājs pavēstījis, ka modeļa ražošana tiks pārtraukta nākamā gada martā, kad beigsies pašreizējās paaudzes modeļa dzīvescikls.

    Pirmoreiz prezentēts 1993. gadā, “Mondeo” kļuva par autoražotāja “pasaules mašīnu” (world car), apvienojot vairākus modeļus dažādās pasaules daļās zem viena “Mondeo” nosaukuma. Vēsturiski tas bijis viens no sekmīgākajiem “Ford” modeļiem visā pasaulē, tomēr pēdējos gados modelis nav spējis konkurēt ar citiem sedaniem, ievērojami zaudējot tirgus daļu. Salīdzinot ar ziedu laikiem, “Mondeo” pārdošanas rādītāji atsevišķās valstīs kritušies vairākus desmitus reižu.

    Reklāma

    “Ford” pārstāvji skaidrojuši, ka viens no galvenajiem iemesliem šādam lēmumam ir klientu vēlmju maiņa, proti, klienti izvēlas krosoverus – 39 procenti no pērn pārdotajiem “Ford” bija krosoveri.

    “Mondeo” nosūtīšana pensijā rada papildus jautājumus par vēl diviem vēsturiski sekmīgiem un populāriem modeļiem – “Fiesta” un “Focus”. Paredzams, ka abu modeļu šā brīža paaudzes sava dzīvescikla beigas sagaidīs ap 2024. gadu. Ņemot vērā, ka līdz 2030. gadam “Ford” piedāvājums būs pilnībā elektrisks, mazticams, ka tiks radīts pilnīgi jauns modelis ar iekšdedzes dzinēju. Paredzams, ka abi hečbeki varētu atgriezties kā plug-in hibrīdi, autoražotājam gatavojoties savai elektriskajai nākotnei.

    AvotsAutocar
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    10 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    KKTK
    26.03.2021 11:56

    Man šķiet paši auto ražotāji sen ir sapratuši, ka lielā bulciņā ir vieglāk savietot savas detaļas. Galva vairs nav daudz jālauza par vietas optimizāciju. Tālāk jau reklāmas nodaļa patērētājam iestāsta ko tik vien vajag…

    Rudolfs
    26.03.2021 13:54
    Reply to  KKTK

    Man jau šķiet mode vienkārši mainās. Agrāk bija sedani topā. Pēc tam hečbeki tos apcirpa (vismaz eiropā). Tagad paagustinātie hečbeki un elektroauto ieviesīs savas korekcijas.

    Krotow
    26.03.2021 16:53
    Reply to  KKTK

    Tā izskatās. Tagad tautas auto formāts ir hečbeki un CUV. Iespējams vēlāk sedani atgriezīsies luksusa auto klasē, jo zem grīdas vietas baterijām tajos ir vairāk.

    es pats
    26.03.2021 20:34

    viss plūst un mainās. agrāk bija divu kategoriju braucēji – tie, kuri baidās braukt un uz ceļa jūtās pārbijušies un tie, kuri izbauda braucienu un “biedē bailīgos”. Tagad bailīgajiem ražo pašbraucošas un pa pusei pašbraucošas kapsulas, kurās tie jūtās droši, bet tie, kuri agrāk baudīja braucienu, tagad baidās no policijas un agresīviem līdzcilvēkiem. Agrāk uz ceļa karalis bija tas, kurš par to maksāja (autobraucēji), tagad tur saimnieko tie, kuri par to nav iztērējuši ne centa (elektroauto un velosipēdi).

    Un vispār, pašizolācijas nolūkos vajadzētu ražot vienvietīgus auto :D

    Itanium
    27.03.2021 00:09

    Eh, patika man tie auto. Biju MK3 un MK4 Mondeo īpašnieks. Lai gan pēdējais man sagādāja daudz raižu (tehniskas ķibeles), kaut kā tā mašīna gāja pie sirds.

    Kriss
    27.03.2021 09:09

    Nu tā pa lielam tāpat tas mondeo vienmēr ir binis kaut kāds sū*s, tādēļ nekāda lielā bēda nav, varbūt vienīgi taksistiem škrobe, bet tad atkal ir jauns sū*iņš – kia, tādēļ satraukumam nav pamata🧐

    28.03.2021 00:12
    Reply to  Kriss

    tev burts «d» nav pareizi nokonfigurēts.

    Labvēlis
    28.03.2021 12:55

    Uzjautrinoši ka saka jūtās drošāk sežot augstāk paceltā minivenā, nevis reāli attīstot savas braukšanas prasmes. Kas būs vairāk noderīgs ārkartas vai sarežģītos manevros, daudz nav jāspriež.

    Skābene
    29.03.2021 09:05
    Reply to  Labvēlis

    Kādu purgu tu tur dzen par manevriem? Kā tieši Mondeo manevros būs labāks par Cayenne, Macan, X3, Q5? Tie visi vadās labāk par Mondeo!
    Un meičukiem patīk sēdēt augstāk un redzēt tālāk, un spoguļi, kā ziloņa ausis arī palīdz redzēt, kas notiek apkārt. Sēdēt ar pakaļu uz mašīnas grīdas nav komfortabli! :)

    Labvēlis
    29.03.2021 11:53
    Reply to  Skābene

    Paņem ekivalentu poršu 911 un Cayeni- nav jautājumu kurš veiklāks. Vai Mazda6 un Cx-5. Svars un tā smaguma centrs ir fizika, to nepiekrāpsi.
    Galvenā doma nebija par labākas vadamības piedēvēšanu kādam transporta līdzeklim, BET ka spēju efektīvi uzvesties uz ceļa nevis NETIEKMĒ vienkārša sēdēšana augstāk, bet cilvēka paša attīstītās prasmes pie stūres. Ja vadītājs ir auns, pārsēdināšana lielākā kastē nemaina viņa domāšanu uz ceļa- tāpat neskatās spoguļos, blenž telefonā, tāpat nemāk parkoties un izteiktāk nejūt gabarītus.
    Komfortablu sēdēšanu nosaka beņķi un ergonomika, nevis atsperu garums. Papildus, vieglais tiek veiksmīgāk galā ar nelīdzenumiem jo nav vienkārši liekās masas.

    Reklāma