Reklāma

“Jeep” prezentē elektriska “Wrangler” konceptu, kurš aprīkots ar manuālo ātrumkārbu

Jaunākie raksti

Realme 7 5G apskats

Lai gan pasaulē Realme zīmols zināms jau trīs gadus, pie mums tas atceļoja vien pagājušajā gadā. Ražotājs necenšas sasniegt...

Vidusskolēni tiek aicināti izmantot savas tehnoloģiju prasmes un piedalīties ES Programmēšanas hakatonā

Eiropas Komisija un ES Programmēšanas nedēļas vēstnieki Latvijā sadarbībā ar IT izglītības fondu aicina vidusskolēnus piedalīties unikālā, starptautiskā hakatonā,...

LG uzsāk jauno 2021. gada NanoCell televizoru pārdošanu Latvijā

LG Electronics (LG) uzsāk 2021. gada NanoCell televizoru pārdošanu Latvijā. Tie īpaši izceļas ar tīrām un precīzām krāsām, kas...

“LMT IoT hakatonā” uzvaru gūst ideja par automatizētu mājdzīvnieku barotavu

No 14. līdz 16. maijam Baltijas vadošā tehnoloģiju nozares pasākuma TechChill ietvaros jau otro reizi norisinājās “LMT IoT hakatons”, kurā iepriekš...

Dienvidkoreja vēlas investēt 450 miljardus dolāru pusvadītāju ražošanā

Pagājušajā nedēļā Dienvidkoreja paziņojusi par saviem ambiociozajiem plāniem iesaistīties pusvadītāju ražošanā un kļūt par nozīmīgāku spēlētāju šajā jomā ar...

“Jeep” prezentējis “Wrangler Magneto” konceptu, kas sniedz zināmus pavedienus tam, ko autoražotājs plāno elektroauto ērai. Šis koncepts ir ļoti neierasts ar to, ka tā elektriskais motors ir savienots ar manuālo ātrumkārbu.

“Magneto” konceptauto izmanto vienu elektrisko motoru, bet ražotājs norāda, ka tā sniegums ir līdzvērtīgs 3,5 litru V6 benzīna motoram, kurš tiek izmantots parastajā modelī. Tādā izpildījumā “Wrangler” attīsta 281 zirgspēku, līdz 100km/h ieskrienoties nepilnās 7 sekundēs. Un sniedzot adekvātu jaudu bezceļiem.

Šīs mašīnas savdabīgā īpatnība ir, ka elektriskais motors ir sapārots ar 6-pakāpju manuālo ātrumkārbu un sajūgu, kas mašīnai ļauj darboties tāpat kā parastam auto ar iekšdedzes dzinēju. Reģeneratīvā bremzēšana strādā, kad sajūga pedālis ir nospiests.

Mazticams, ka šāds risinājums nonāks tālāk par konceptu un ražošanas versijā “Jeep”, visticamāk, izmantos klasisko elektroauto risinājumu ar vienu ātrumu.

Mašīnu ar elektrību apgādā četras bateriju pakas, kas izvietotas visapkārt auto šasijai, cenšoties nodrošināt optimālu svara sadalījumu. Kopumā visas četras bateriju pakas nodrošina 70kWh, turklāt, plānots lietot 800V sistēmu, kas nodrošina īpaši ātru uzlādi. Baterijas ievietotas ūdensnecaurlaidīgā korpusā, tādējādi neietekmējot “Wrangler” spējas bezceļu apstākļos.

“Jeep” nav izziņojis, cik daudz šis auto spēj nobraukt ar vienu uzlādi, taču prognozējams, ka 70 kWh baterijām būtu jāspēj veikt vairāk nekā 300 kilometrus ar vienu uzlādi. “Jeep” līdz šim vēl nav prezentējuši pilnībā elektrisku mašīnu, taču autoražotājs piedāvā plug-in hibrīdus.

AvotsAutocar
Reklāma

5 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
5 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
hmmm :)

Man tās automātiskās ātrumkārbas nekad nav patikušas :D

AC/DC

Par kādiem automātiem Tu runā? EV pārsvarā nav ātrumkārbu kā tādu.

REALAIS

Pārsvarā? Kādam elektriskam transportlīdzeklim ir ātrumkārba?

AC/DC

Porsche Tycan. 2 ātrumi.

Elektriķis

Nav slikti ka var ieslēgt citu pārnesunu, lai nemocītu elektromotoru mazos apgriezienos. Tas noder ja jārāpjas kalnā.
Tikai nesapratu to ideju par sajūga nospiešanu, lai reģeneratīvi bremzētu.

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: