“Jeep” prezentējis “Wrangler Magneto” konceptu, kas sniedz zināmus pavedienus tam, ko autoražotājs plāno elektroauto ērai. Šis koncepts ir ļoti neierasts ar to, ka tā elektriskais motors ir savienots ar manuālo ātrumkārbu.
“Magneto” konceptauto izmanto vienu elektrisko motoru, bet ražotājs norāda, ka tā sniegums ir līdzvērtīgs 3,5 litru V6 benzīna motoram, kurš tiek izmantots parastajā modelī. Tādā izpildījumā “Wrangler” attīsta 281 zirgspēku, līdz 100km/h ieskrienoties nepilnās 7 sekundēs. Un sniedzot adekvātu jaudu bezceļiem.
Šīs mašīnas savdabīgā īpatnība ir, ka elektriskais motors ir sapārots ar 6-pakāpju manuālo ātrumkārbu un sajūgu, kas mašīnai ļauj darboties tāpat kā parastam auto ar iekšdedzes dzinēju. Reģeneratīvā bremzēšana strādā, kad sajūga pedālis ir nospiests.
Mazticams, ka šāds risinājums nonāks tālāk par konceptu un ražošanas versijā “Jeep”, visticamāk, izmantos klasisko elektroauto risinājumu ar vienu ātrumu.
Mašīnu ar elektrību apgādā četras bateriju pakas, kas izvietotas visapkārt auto šasijai, cenšoties nodrošināt optimālu svara sadalījumu. Kopumā visas četras bateriju pakas nodrošina 70kWh, turklāt, plānots lietot 800V sistēmu, kas nodrošina īpaši ātru uzlādi. Baterijas ievietotas ūdensnecaurlaidīgā korpusā, tādējādi neietekmējot “Wrangler” spējas bezceļu apstākļos.
“Jeep” nav izziņojis, cik daudz šis auto spēj nobraukt ar vienu uzlādi, taču prognozējams, ka 70 kWh baterijām būtu jāspēj veikt vairāk nekā 300 kilometrus ar vienu uzlādi. “Jeep” līdz šim vēl nav prezentējuši pilnībā elektrisku mašīnu, taču autoražotājs piedāvā plug-in hibrīdus.
Man tās automātiskās ātrumkārbas nekad nav patikušas :D
Par kādiem automātiem Tu runā? EV pārsvarā nav ātrumkārbu kā tādu.
Pārsvarā? Kādam elektriskam transportlīdzeklim ir ātrumkārba?
Porsche Tycan. 2 ātrumi.
Nav slikti ka var ieslēgt citu pārnesunu, lai nemocītu elektromotoru mazos apgriezienos. Tas noder ja jārāpjas kalnā.
Tikai nesapratu to ideju par sajūga nospiešanu, lai reģeneratīvi bremzētu.