Reklāma

“BMW iX” elektriskā krosovera cena būs krietni augstāka nekā sākotnēji gaidīts

Jaunākie raksti

No 2024. gada savas mobilās ierīces Eiropā varēsim uzlādēt ar vienu lādētāju

Pēc samērā ilgām un plašām diskusijām par mobilo ierīču uzlādi Eiropas Parlaments (EP) vakar, 4. oktobrī, teju vienprātīgi pieņēmis...

Pirmie lietotāji tikuši pie “Twitter” ierakstu labošanas funkcijas

Pēc gadiem ilgiem lietotāju lūgumiem un vēl vairāku mēnešu sagatavošanās procesa "Twitter" beidzot piepilda daudzu twiteristu sapni un oficiāli...

Audi iepazīstina ar pēdējo R8, kas izmantos iekšdedzes dzinēju

Vācu autoražotājs Audi iepazīstinājis ar pēdējo R8 superauto modeli, kas izmantos iekšdedzes dzinēju - gatavojoties pārejai uz elektroauto, Audi...

Apple Music straumēšanas servisā pieejami jau 100 miljoni dziesmu

Oktobra sākumā mūzikas straumēšanas serviss Apple Music sasniedzis visai zīmīgu atzīmi, jo servisā tagad pieejamas vairāk nekā 100 miljoni...

Īlons Masks atkal izsaka piedāvājumu iegādāties “Twitter”

Šajā pavasarī un vasarā gan ikviens Īlona Maska fans, gan nīdējs varēja sekot līdzi viņa juceklīgajiem lēmumiem saistībā ar...

Elektriskais “BMW iX” krosovers plānots kā vācu autoražotāja elektriskais flagmanis, klientiem piedāvājot jaunās paaudzes mašīnas. Tomēr sākumcena Ziemeļamerikas tirgū daudzus nepatīkami pārsteigusi – “BMW” par savu jauno krosoveru vēlas vairāk nekā 80 tūkstošus dolāru, kas ir krietni vairāk nekā iepriekš gaidīts.

Iepriekšējo gadu laikā “BMW” konstanti uzturēja ažiotāžu ap “iNEXT” konceptu, kas kļuva par “iX” modeli. Tāpat autoražotāja pārstāvji iepriekš izteikuši skepsi par “Tesla” spējām piedāvāt “Model 3” par relatīvi saprātīgām cenām, vienlaikus norādot, ka “iX” būs spēcīgs spēlētājs tirgū.

Nevar noliegt, ka jaunais “BMW” krosovers ir gana spējīgs elektroauto, tomēr tā cena nebūt nav tik konkurētspējīga. “BMW” piedāvājis aptuvenus cenas aprēķinus, kas liecina, ka mašīna maksās vairāk nekā 80 tūkstošus dolāru, kas liek bažīgi raudzīties uz šī modeļa cenām Eiropā. Cenas ziņā gan tas ir salīdzinoši tuvu “Model X”, kas ir konkurents gan izmēra, gan funkcionalitātes ziņā.

Reklāma

5 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
5 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
LAN
20.03.2021 11:09

Tad viņiem vajadzēja nolaist cenu tik zemu lai neviens nepirktu X5? Proporcionāli jaudai un veiktspējai atbilstoša cena.

es pats
20.03.2021 16:17

Jāsaprot tak arī, ka tas ir BMW – premium klases mašīna (nedomājiet par to, ka ar nojātiem BMW pie mums brauc “treniņtērpos ietērpti jaunieši”), atšķirībā no plašpatēriņa Teslām.

Janis Liepins
22.03.2021 17:21
Reply to  es pats

i3 noteikti nav premium. Šķiet, ka līdzīgi kā jaunieši trenniņbiksēs, brendam piešķir kautkādu vērtību un īpašības (premium). Kut tā ir tikai tirdzniecības zīme ar kuru tirgo gan premium, gan visādus neveiksmīgus hlamus

Es pats
23.03.2021 23:46
Reply to  Janis Liepins

Tas nav i3, tas ir lielizmēra SUV, un noteikti būs 10x smalkāk nostrādāts nekā lētā tesla, kurai ir neērti krēsli un šķībi sastiprināti paneļi, bet skaņas izolācijas nav vispār. Bet atšķirības ir detaļās, normāls dzērājs arī kandžu vērtēs augstāk par konjaku.

Ciba
21.03.2021 12:24

Mmmm, brēēēndsss

1616320060381.jpg
Reklāma