Reklāma

“BMW iX” elektriskā krosovera cena būs krietni augstāka nekā sākotnēji gaidīts

Jaunākie raksti

Mini Cooper SE ALL4 Countryman – elektrifikācijas izgāšanās?

Mini Countryman ir britu mēģinājums trāpīt krosoveru segmentā, bet mēģinot arī nepazaudēt pašu brenda šarmu. Šeit gan man ir...

TikTok ļaus jauniešiem veidot CV video formā

Lietotne TikTok testē jaunu funkcionalitāti, kas ļautu ar īso video palīdzību pieteikties darbā, lai nebūtu jāveido tikai izklaidējoša satura...

Volkswagen autonomie taksometri gaidāmi jau 2025. gadā

Volkswagen paziņojis par plāniem jau 2025. gadā piedāvāt ID.Buzz mikroautobusus aprīkot ar SAE Level 4 pašbraukšanas iespējām, lai tie...

MSI MPG Z590 Gaming Carbon WiFi sistēmplates apskats

MSI izstrādātās Intel Z590 čipseta sērijas sistēmplates veidotas tā, lai no jaunajiem šodien oficiāli izlaistajiem 11. paaudzes Intel Core...

Atsaucoties uz kaitējumu videi, “Tesla” automašīnu apmaksai vairs nepieņems “Bitcoin”

Lai arī sākotnēji šķita, ka "Tesla" ar Īlonu Masku priekšgalā pauž nepārprotamu atbalstu kriptovalūtām, īpaši "Dogecoin" un "Bitcoin", izskatās,...

Elektriskais “BMW iX” krosovers plānots kā vācu autoražotāja elektriskais flagmanis, klientiem piedāvājot jaunās paaudzes mašīnas. Tomēr sākumcena Ziemeļamerikas tirgū daudzus nepatīkami pārsteigusi – “BMW” par savu jauno krosoveru vēlas vairāk nekā 80 tūkstošus dolāru, kas ir krietni vairāk nekā iepriekš gaidīts.

Iepriekšējo gadu laikā “BMW” konstanti uzturēja ažiotāžu ap “iNEXT” konceptu, kas kļuva par “iX” modeli. Tāpat autoražotāja pārstāvji iepriekš izteikuši skepsi par “Tesla” spējām piedāvāt “Model 3” par relatīvi saprātīgām cenām, vienlaikus norādot, ka “iX” būs spēcīgs spēlētājs tirgū.

Nevar noliegt, ka jaunais “BMW” krosovers ir gana spējīgs elektroauto, tomēr tā cena nebūt nav tik konkurētspējīga. “BMW” piedāvājis aptuvenus cenas aprēķinus, kas liecina, ka mašīna maksās vairāk nekā 80 tūkstošus dolāru, kas liek bažīgi raudzīties uz šī modeļa cenām Eiropā. Cenas ziņā gan tas ir salīdzinoši tuvu “Model X”, kas ir konkurents gan izmēra, gan funkcionalitātes ziņā.

Reklāma

5 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
5 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
LAN

Tad viņiem vajadzēja nolaist cenu tik zemu lai neviens nepirktu X5? Proporcionāli jaudai un veiktspējai atbilstoša cena.

es pats

Jāsaprot tak arī, ka tas ir BMW – premium klases mašīna (nedomājiet par to, ka ar nojātiem BMW pie mums brauc “treniņtērpos ietērpti jaunieši”), atšķirībā no plašpatēriņa Teslām.

Janis Liepins

i3 noteikti nav premium. Šķiet, ka līdzīgi kā jaunieši trenniņbiksēs, brendam piešķir kautkādu vērtību un īpašības (premium). Kut tā ir tikai tirdzniecības zīme ar kuru tirgo gan premium, gan visādus neveiksmīgus hlamus

Es pats

Tas nav i3, tas ir lielizmēra SUV, un noteikti būs 10x smalkāk nostrādāts nekā lētā tesla, kurai ir neērti krēsli un šķībi sastiprināti paneļi, bet skaņas izolācijas nav vispār. Bet atšķirības ir detaļās, normāls dzērājs arī kandžu vērtēs augstāk par konjaku.

Ciba

Mmmm, brēēēndsss

1616320060381.jpg
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: