“BMW” oficiāli prezentējis savu jauno, pilnībā elektrisko sedanu “i4”, kas vismaz uz papīra būs 3. sērijas elektriskais līdzinieks. Pirmoreiz mašīna tika prezentēta pērn kā konceptauto, kas ir tuvu ražošanas gatavībai, bet tagad esam ieraudzījuši ražošanas versijas foto.
Oficiālā atklāšana gan nebija pilnīga, proti, mēs neuzzinājām visas tehniskās detaļas par mašīnu, tā vietā “BMW” pasviežot tikai mazumiņu. Autoražotājs atklājis visnotaļ pašsaprotamo faktu, ka tiks piedāvātas vairākas versijas – jaudīgākajā no tām “i4” attīstīs 530 zirgspēkus, kas līdz 100km/h ļaus ieskrieties apmēram 4 sekundēs. Savukārt efektīvākā no versijām ar vienu uzlādi spēšot nobraukt 590km (WLTP).
Sīkākas tehniskās detaļas, kā arī salona foto, visticamāk, būs pieejami tuvāko dažu nedēļu laikā. Par salonu pagaidām zināms tikai tas, ka tajā tiks lietota jaunākās paaudzes “iDrive” versija. Sagaidāms, ka “i4” pie klientiem ieradīsies vēl šā gada laikā.
Dumjš un reizē pliekans dizains priekš zīmuļiem – nevajadzīgi viltoti
ventilācijas
cokumi un pat viltotie izpūtēji. Tīri labi noraksturo arī mērķā auditoriju – poh kas tur ko un kāpēc un kā izskatās, dod man BRĒĒĒNDS!Hyundai Ioniq 5 dizainā tādu nedrošu puiku māžošanos nav – futūristiks tīrs elektro auto dizains.
kur tur izpūtēji? zagluškas priekšā….tu domā, ka jau saražotos bamperus pārdos tata koncernam? nē, visam jātiek izmantotam un tas ir pareizi.
tipisko elektroauto pircēju neinteresē dizains, to verķi ir jāspēj lādēt daudz maz pieņemamā veidā (nevis tikai ar nosacīto “apple lādētāju”), tam ir jābrauc gana tālu, lai nepaliktu pusceļā.
Vispār jau piekrītu Cibai. “Izpūtēju” vietas skaidri redzamas. Tas stulbums ar kaut kā imitāciju ir nesaprotams. Audi arī iebūvē izpūtēju imitatorus ICE auto, savukārt e-auto var ieslēgt ICE troksni.
Ir, ir izpūtēju vietas. Tikpat labi vēl varēja tur ielikt “mucas” ar vadāmiem kompresoriem un uzgāzējot burbuļot tā lai dzird puskilometra attālumā. Lai jurčikam un slavikam no rajona ir labi :)
Krutovski pastāsti labāk kādēļ tu savam gaming datoram pērc aprīkojumu ar gaismiņām? Kādēļ vispār tām gaming(es to saucu par jurčiku purviema nūģu iekārtām) kastēm būtu nepieciešamas gaismiņas? Tas pats ar pelēm un austiņām? Ko tas dod, ja spēle ir spēle un tai nav nekāda sakara ar kaut kādām čigānu stila diodēm?
Starpcitu “skaļu” izplūdes sistēmu autosportā radīja ar domu, lai nebūtu jālūr tahometrā, tam vismaz ir pielietojums atšķirībā no sūda gaismiņām tavā gaming kastē…
Kārtējo reizi pie bmw rakstiem komentē tie, kuri ne brauce, ne brauks ar šiem auto, bet padirst jau kaut ko vajag, cik esmu novēronis tu esi izcils bmw heiteris, tajā pašā laikā pašam šķiet normāla visa tā nūģu padarīšana ar gaismiņām- smieklīgi :D
Ad Hominem. Klasika.
Email – noliec blakus šim multikuļķi dizainerosu izstrādājumam blakus E24 un atkāpies. Ievelc elpu. Padomā. Izlaid gāzi lai nespiež uz smadzeņu plēvi un pasaki sev (sev, jo ko tu teiksi citiem jau zinam) – vai tev liekas šis šedevrs skaists (vārda vistiešākajā nozīmē).
Skaistus auto arī šajos laikos var izštancēt, un tam nav jābūt dārgam vai retam. BMW mārketinga pīpļi uzskata ka čainas tirgus grib ko šādu, un tā tas ganjau ir, bet drit vai kociņ, dzeltenajiem gaume sūkā.
Un sporta auto ir skaļi izpūteji jo kopš pirmsākumiem dēļ tā ka klusinātāji un rezonātori ierobežoja izplūdes gāzu plūsmu, un sekojoši jaudu, nevis dēļ tā ka neredz serkano lampiņu kas signalizē laiks likt nākamajā robā.
Un jā, man ir bijuši 3 BMW no 3 dažādām desmitgadēm, un pirmais vēl ir – 1989 E30. Es zinu kādi bija BMW kādreiz un kādi tie ir tagad. Ikdienā vairs ar šo ražotāju nebraucu.
Nomierinies, nebļausties savus personiskos uzbraucienus atstāj e30 forumam…
Nevienu brīdi neteicu, ka tas auto izskatās skaisti, vai ka man tas patīk.
Te ir atsevišķi indivīdi, kuri uzskata, ka ja viņiem nepatīk, tad tas ir sūds, savukārt savus lūžņus viņi aizstavēs ar putām uz lūpām.
P.s.
Tā jau domāju, ka atradīsies kāds “tūneris” kurš sāks bārstīt gudrības, izplūdes skaņu pieminēju, lai geimeri spētu saprast, starpcitu izplūdes gāzu plūsma arī ir jāierobežo, precīzāk tai ir jābūt atbilstošai. Ja tavam vecajam tricāram nogriestu tās sarūsējušās izplūdes caurules tieši pie izplūdea kolektara, visticamāks tā jauda samazinātos.
Un ko nozīmē “kādi tie ir tagad”(bmw) tu par elektro jeb kādu konkrēto?
Neturi sveci zem pūra paskaidro, ar ko tad tagad pats pārvietojies? Apgaismo “nezinīšus” ko tad īsti izvēlēties?
Email, email… tev nepatīk personiskie uzbrukumi, bet tad centies iekliņķēt ar “tūneris” un “tavam vecajam auto brūns izpūtejs”. Konkrēti pats uzliec kaku citam par viņa hobiju (un vēl pieņem ka ja zin par IT, tad par mašīnām nezin-lielākie māšīnisti bieži ir no IT), bet kad tav pašam pasviež virsū – tad lai es dodas citur. Mana E30 stāvoklis ir tālu no tava piedāvātā. Mēģinājums uzbraukt pilnīgi bez jebkādas iepriekšējas informācijas liek pasmieties. Varbūt man Turbīna un pa taisno ārā no haubes? Ko tu zini? Par izpūtēju diemetriem vai līkumiem neko neminēju. Kādi tie bēmvē ir tagad? Pārāk izolēti no ceļa priekš manis, ar apšaubāmiem elektronikas sūdiem nobāzti līzingmobīļi, kuriem ir ielikta īsa elektroniskā stūres iekārta un gāzes pedālis kurš rada iespaidu par jaudu (nav lineārs, nepatīk) un šķietami veiklu auto. Tas galvenokārt ir laifstaiyla auto priekš tiem kuriem kuri pērk lietas nevis priekš sevis, bet priekš citiem, jo racionāli nevar pamatot X5 gateršņikiem vai X1 grāmatveidei. Un tie autiņi ir arī neglīti- bengls ir maita. Praktiski visi ar dīzeļi, jo redz taupīt vajag dzīvojot ar prēmium auto tautai :D (Par kolēģi labi iesmēju kad čalis jauns skatās BMW pa 12K, bet prasība ka tik jaunāks un mazākais dīzelis lai daudz… Read more »
Oi, kā sadrukājis :D
Es neizplūdīšu, godīgi sakot izlasīju tikai daļu no tā pentera.
Nevienu neapvainoju par viņu izvēlētajiem hobijiem, ja vel nesaprati tad es ironizēju, tā lai tas Krutows saprot, jo viņš ļoti bieži šādi izsakās, lai gan pats neaizdomājas, ka arī gamings citiem patīk citiem šķiet weird utt.
Veiksmīgu dienu – necepies. :))
P.s.
Man nedaudz žēl tevis, nopietni pieaudz puiss…