Reklāma

“Toyota” nākammēnes prezentēs sava pirmā elektroauto konceptu

Jaunākie raksti

Realme 7 5G apskats

Lai gan pasaulē Realme zīmols zināms jau trīs gadus, pie mums tas atceļoja vien pagājušajā gadā. Ražotājs necenšas sasniegt...

Vidusskolēni tiek aicināti izmantot savas tehnoloģiju prasmes un piedalīties ES Programmēšanas hakatonā

Eiropas Komisija un ES Programmēšanas nedēļas vēstnieki Latvijā sadarbībā ar IT izglītības fondu aicina vidusskolēnus piedalīties unikālā, starptautiskā hakatonā,...

LG uzsāk jauno 2021. gada NanoCell televizoru pārdošanu Latvijā

LG Electronics (LG) uzsāk 2021. gada NanoCell televizoru pārdošanu Latvijā. Tie īpaši izceļas ar tīrām un precīzām krāsām, kas...

“LMT IoT hakatonā” uzvaru gūst ideja par automatizētu mājdzīvnieku barotavu

No 14. līdz 16. maijam Baltijas vadošā tehnoloģiju nozares pasākuma TechChill ietvaros jau otro reizi norisinājās “LMT IoT hakatons”, kurā iepriekš...

Dienvidkoreja vēlas investēt 450 miljardus dolāru pusvadītāju ražošanā

Pagājušajā nedēļā Dienvidkoreja paziņojusi par saviem ambiociozajiem plāniem iesaistīties pusvadītāju ražošanā un kļūt par nozīmīgāku spēlētāju šajā jomā ar...

Aprīlī plānotajā Šanhajas autoizstādē “Toyota” prezentēs sava pirmā elektroauto konceptu, kas vēlāk aizsāks autoražotāja elektroauto piedāvājumu visā pasaulē. Zināms, ka gaidāmais auto būs aptuveni “RAV4” izmēra, tomēr tam būs cits nosaukums.

Mašīna taps uz jaunās “e-TNGA” platformas, kas izstrādāta sadarbībā ar “Subaru”, kļūstot par pirmo no kopumā sešiem plānotajiem modeļiem. Šī platforma veidota tā, lai to varētu pielāgot dažāda izmēra mašīnām ar dažādu garenbāzi. Tāpat uz tās var radīt modeļus ar priekšējo, aizmugurējo vai pilnpiedziņu.

“Toyota” skaidro, ka daudzu gadu pieredze hibrīdu tirgū sniegusi vērtīgu informāciju, kas ļaus uzlabot bateriju dzīves ilgumu un arī nobraucamo attālumu ar vienu uzlādi. Autoražotāja Eiropas produktu attīstības nodaļas vadītājs Andrea Karluči norādījis, ka šāda veida un izmēra mašīna izvēlēta, jo tā paredzēta visai pasaulei, tāpēc tai jāatbilst dažādu reģionu prasībām. Viņš norāda, ka nākotnē “Toyota” Eiropai varētu izstrādāt arī mazākus elektroauto.

Japāņu autoražotājs intensīvi strādā pie jaunām bateriju tehnoloģijām un jau tuvāko gadu laikā plāno tirgū nogādāt mašīnu, kas aprīkota ar cietvielu (solid-state) baterijām. Lai arī negribīgi, tomēr “Toyota” nonākusi elektroauto tirgū. Tas gan nenozīmē, ka viņi atteiksies no citiem risinājumiem – autoražotājs turpinās piedāvāt parastos hibrīdus, plug-in hibrīdus, kā arī attīstīs ūdeņraža degvielas šūnu tehnoloģijas. Plānots, ka 2025. gadā tiks pārdoti 5,5 miljoni auto ar hibrīda vai pilnībā elektrisku piedziņu. Nākamo četru gadu laikā “Toyota” tikai Eiropā vien plāno piedāvāt 60 jaunus vai atjaunotus modeļus, šim skaitlim ietverot gan hibrīdus, gan pilnībā elektriskās automašīnas.

AvotsAutocar
Reklāma

3 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
3 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Skābene

Ja Toyota prezentēs strādājošu solid-state bateriju, būs interesanti paskatīties kā nošūposies Teslas akcijas! :)

spriidiic

Vēl viens elektrisks sūds.

Krotow

Mācīties negribošs autoservisa darbinieks?

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: