Reklāma

Latvijā uzsākta Audi e-tron GT iepriekšpārdošana

Jaunākie raksti

Sony SRN-NS7 kakla skaļruņu apskats

Ikgadējā Kursora lasītāju aptaujā daļa norādīja, ka papildu tādām klasiskām ierīcēm, kā viedtālruņi un datori, lasītāji gribētu redzēt arī...

YouTube pārtrauks savu YouTube Originals programmu

Video straumēšanas platforma paziņojusi par plāniem mainīt savu stratēģiju ar speciāla satura veidošanu, kas nozīmē, ka tiks pārtraukta YouTube...

Iespējams, drīzā nākotnē ar sejas maskām varēsim izmērīt savu sirdsdarbību

Nu jau divi gadi būs pagājuši, kopš mūsu ikdienas neatņemama sastāvdaļa ir sejas maskas. Pa šo laiku pētniekiem jau...

Volkswagen un Bosch plāno sadarbību elektroauto bateriju ražošanā

Divi no Vācijas lielākajiem ražojošajiem uzņēmumiem Volkswagen un Bosch parakstījuši sadarbības memorandu, lai izveidotu kopuzņēmumu un ievērojami palielinātu elektroauto...

Apple 2021. gada nogalē atkal bija lielākais viedtālruņu piegādātājs

Pēc salīdzinoši pieticīga viedtālruņu pārdošanas gada, Apple atguvis savas ierastās līderpozīcijas pagājušā gada pēdējā ceturksnī. Analītikas uzņēmums Canalys dalījies ar...

Pirms nepilna mēneša pasaules pirmizrādi pieredzējušais Audi e-tron GT jau paguvis pierādīt sevi un izraisīt plašu interesi ne vien ar savu izsmalcināto dizainu, bet arī nobraukšanas distanci, ar vienu uzlādi veicot līdz pat aptuveni 488 kilometriem (WLTP ciklā). Martā arī Latvijā sākusies pilnībā elektriskā automobiļa iepriekšpārdošana. Audi e-tron GT modeļa cena ir sākot no 103 900 eiro, bet sportiskākās versijas RS e-tron GT  no 141 700 eiro un to iespējams pasūtīt Audi dīleru centros Moller Auto Rīga un Moller Auto Lidosta. Baltijā jaunais Audi e-tron GT nonāks šovasar.

“Audi e-tron GT ir Audi nākotnes dizaina un stratēģijas stūrakmens. Ikviens, kurš jau ir izvēlējies vai plāno iegādāties šo automobili, var būt drošs par baudāmu, izsmalcinātu un vienlaikus dinamisku ikdienas braukšanu jau pavisam drīz. Šis ir automobilis, kas neatstās vienaldzīgu un vienmēr būs viens no lielākajiem sava laika Audi dizaina un tehniskā izpildījuma paraugiem,” stāsta Ilgvars Ļubka, Audi zīmola vadītājs Latvijā un Lietuvā.

Interjers un eksterjers

Audi e-tron GT dizains ir ne vien estētiski baudāms, bet arī automobiļa efektivitātes būtība. Katra virsma un līnija ir harmoniska, sākot ar priekšējiem lukturiem, kas papildu komplektācijā pieejami ar lāzera gaismām, un beidzot ar lielo gaisa izkliedētāju aizmugurē. Virsbūves līnijas ir aerodinamiskas, bet pretestības koeficients ir 0,24. Arī interjers atbilst klasiskam Gran Turismo dizainam – autovadītāja un priekšā sēdošā pasažiera sēdekļi uzstādīti sportiski zemā pozīcijā un tos atdala plata centrālā konsole, savukārt aizmugurējie sēdekļi nodrošina pietiekami daudz vietas arī pieaugušajiem. Neuzkrītošā interjera dizaina elegance izceļ automobiļa progresīvo raksturu.

Elektriska jauda

Pilnībā elektriskais un CO2 neitrālais Audi e-tron GT ir sportisks, garām distancēm piemērots automobilis ar pirmšķirīgu dinamisku vadāmību. Atkarībā no modeļa, elektriskie motori rada 476 ZS vai 598 ZS jaudu, nodrošinot dinamiska spurta iespējas. e-tron GT ir iespaidīga nobraukšanas distance ar vienu uzlādi – līdz pat 488 kilometriem (WLTP ciklā). Arī balstiekārta ir balstīta uz dinamikas un komforta līdzsvaru, pateicoties tādām tehnoloģijām kā Audi Drive Select, visu riteņu stūrēšanai, kontrolējamiem amortizatoriem, trīs tvertņu pneimatiskajai balstiekārtai, elektriskajai visu riteņu piedziņai un aizmugurējās ass diferenciāļa bloķētājam. Riteņu disku izmērs var sasniegt 21 collu, bet bremžu diskiem, kas papildu komplektācijā pieejami ar oglekļa šķiedras keramiku, izmērs ir līdz 420 milimetriem.

Savienojamība

Tāpat kā visi Audi modeļi, arī e-tron GT ir pilnībā savienots. Informācijas un izklaides sistēmas – Audi Connect –  nodrošinātie tiešsaistes pakalpojumi un autovadītāja asistentu funkcijas ir mūsdienu prasībām atbilstošas. Ņemot vērā, ka dinamiskam mākslas darbam ir arī labi jāskan, Audi radījis e-tron GT unikālu skaņu, kas skan jaudīgi un progresīvi.

Ātra uzlāde

Audi e-tron GT iespaidīgo veiktspēju pierāda arī īsais uzlādes laiks. Ievērojamo nobraukšanas distanci un uzlādes ātrumu nodrošina akumulators ar 86 kWh ietilpību. Tā 800 voltu tehnoloģija nodrošina ātru līdzstrāvas uzlādi ar neto jaudu līdz 270 kW. Aptuveni 5 minūšu laikā tiek uzlādēta enerģija nākamajiem 100 km. Akumulators no 5% līdz 80% tiks uzlādēts aptuveni 22,5 minūtēs.

Mājas apstākļos Audi e-tron GT iespējams uzlādēt ar maksimālo standarta maiņstrāvas (AC) uzlādes jaudu 11 kW. Lai mājās veiktu ātrāku uzlādi ar 22 kW, nepieciešams papildu aprīkojumā pieejamais e-tron uzlādes sistēmas savienojums un papildu aprīkojumā pieejamā iebūvētā uzlādes ierīce ar jaudu līdz 22 kW (AC).

Publiskā uzlāde ir tikpat vienkārša, cik mājas apstākļos. e-tron uzlādes pakalpojums (e-tron Charging Service) apvieno vienu līgumu, vienu karti un vienu piekļuvi vairāk nekā 200 000 uzlādes punktu 26 Eiropas valstīs, kas ievērojami atvieglo uzlādi, esot ceļā.

Reklāma

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
2 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Vanags
15.03.2021 14:14

Ja man būtu jāizvēlas starp 100+K E-tron un 100+K Model S, es droši vien priekšroku dotu Audi. Vismaz manās acīs nesalīdzināmi baudāmāks eksterjers un ik īpaši interjers

Jānis
15.03.2021 16:27
Reply to  Vanags

Ja man arī būtu kaut kādā veidā tāda iespēja dabūt auto, tad arī ņemtu Audi tikai viena iemesla dēļ, ka pie mums ir oficiālais serviss.

Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: