Reklāma

Google neveiksmīgi mēģina noraidīt apsūdzības par lietotāju izsekošanu inkognito režīmā

Jaunākie raksti

Iepazīstamies ar Canyon Puncher GM-11 peli un WH-200 peles vada turētāju

Pie mums šoreiz atceļojuši vairāki Canyon ražoti budžeta klases aksesuāri datorspēļu cienītājiem - liela izmēra peles paliktnis, divas visai...

Iepirkšanās centrā “Akropole” atvērts “Xiaomi” pirmais oficiālais veikals Latvijā

Šodien, 22. oktobrī, iepirkšanās centra “Akropole” nomnieku klāstu ir papildinājis pasaulē pazīstamais viedierīču un aksesuāru veikals “Xiaomi”, atverot savu...

Tesla izziņo plānus divu gadu laikā trīskāršot “Supercharger” uzlādes punktu skaitu

Elektroauto ražotājs Tesla paziņojis, ka nākamo divu gadu laikā tas plāno trīskāršot savu "Supercharger" uzlādes punktu skaitu. Autoražotāja pārstāvji...

“Boeing” veic testa lidojumus ar pilnībā no atjaunojamiem resursiem ražotu aviācijas degvielu

Lidmašīnu ražotājs Boeing, sadarbībā ar savu dzinēju piegādātāju Rolls-Royce un ilgtspējīgas degvielas ražotāju "World Energy", veikuši testa lidojumu, izmantojot...

Par AS “Emergn” valdes priekšsēdētāju kļuvis Austrālijas latvietis Pēteris Daliņš

Par globālā digitālā biznesa pakalpojumu uzņēmuma “Emergn Global Holdings” meitasuzņēmuma AS “Emergn” priekšsēdētāju kļuvis Austrālijas latvietis Pēteris Daliņš. Darbs...

Uzņēmums Google ir saņēmis vairākas apsūdzības no lietotājiem, kuri izteikuši savu neapmierinātību par to, ka informācija par viņiem tiek iegūta un izmantota reklāmas nolūkos pat tad, ja tiek izmantots speciālais inkognito režīms pārlūkprogrammā Chrome.

ASV tiesa ir noraidījusi Google prasību, kas atceltu šīs apsūdzības, norādot, ka inkognito režīms nozīmē, ka lietotāja informācija netiek saglabāta tieši lokālajā ierīcē, taču jau atverot un lietojot šo režīmu, ir paskaidrots, ka trešās puses var piekļūt informācijai. Uzņēmums tādējādi mēģina atspēkot apsūdzības un saglabāt sava zīmola vārdu tīru. Kā norādīts vairākās prasībās, tad Google arī inkognito režīmā ir izmantojusi tādus rīkus, kā Google Analytics, Google Ad Manager un citus mājaslapu spraudņus.

Google norāda, ka turpinās cinīties par savu taisnību, jo šīs apsūdzības neuzskata par pamatotām. Tāpat ir ziņas, ka nākamajā gadā uzņēmums plāno atteikties no trešo pušu sīkdatnēm, kuras izseko lietotāju paradumus internetā, kas varētu satricināt reklāmas industriju. Par reālo izpildījumu un sekām varēsim spriest nākamgad. Gala spriedums šajā lietā vēl nav zināms, jo tā ir nodota uz tālāko izskatīšanu.

Reklāma

8 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
8 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments

Beidzot, kads sadod google pa pakalju. Sen bija laiks.

Kas pret viņiem tās prasības iesniedz ?

Lai reklāmdevēji maksā lietotājiem par viņu reklāmu skatīšanos un lieta atrisināta.

Es pieprasu internetu bez reklāmām. Lūdzu maksājiet man par traucēkļiem- reklāmām!

es pieprasu internetu bez komentāriem.
maksājiet man par jūsu komentāru lasīšanu, bet par atbilžu rakstīšanu – dubults tarifs.

tikai neaizmirsti samaksāt visām lapām, kuras apmeklē — domāju, ka 10 eiro mēnesī katrai no tām būs pieņemams cipars, vai ne?

Vai tas nozīmē, ka arī jaunā EDGE inkognito režīms ir feiks?

Reklāma
Reklāma
Reklāma