Reklāma

Google neveiksmīgi mēģina noraidīt apsūdzības par lietotāju izsekošanu inkognito režīmā

Jaunākie raksti

Realme 7 5G apskats

Lai gan pasaulē Realme zīmols zināms jau trīs gadus, pie mums tas atceļoja vien pagājušajā gadā. Ražotājs necenšas sasniegt...

Vidusskolēni tiek aicināti izmantot savas tehnoloģiju prasmes un piedalīties ES Programmēšanas hakatonā

Eiropas Komisija un ES Programmēšanas nedēļas vēstnieki Latvijā sadarbībā ar IT izglītības fondu aicina vidusskolēnus piedalīties unikālā, starptautiskā hakatonā,...

LG uzsāk jauno 2021. gada NanoCell televizoru pārdošanu Latvijā

LG Electronics (LG) uzsāk 2021. gada NanoCell televizoru pārdošanu Latvijā. Tie īpaši izceļas ar tīrām un precīzām krāsām, kas...

“LMT IoT hakatonā” uzvaru gūst ideja par automatizētu mājdzīvnieku barotavu

No 14. līdz 16. maijam Baltijas vadošā tehnoloģiju nozares pasākuma TechChill ietvaros jau otro reizi norisinājās “LMT IoT hakatons”, kurā iepriekš...

Dienvidkoreja vēlas investēt 450 miljardus dolāru pusvadītāju ražošanā

Pagājušajā nedēļā Dienvidkoreja paziņojusi par saviem ambiociozajiem plāniem iesaistīties pusvadītāju ražošanā un kļūt par nozīmīgāku spēlētāju šajā jomā ar...

Uzņēmums Google ir saņēmis vairākas apsūdzības no lietotājiem, kuri izteikuši savu neapmierinātību par to, ka informācija par viņiem tiek iegūta un izmantota reklāmas nolūkos pat tad, ja tiek izmantots speciālais inkognito režīms pārlūkprogrammā Chrome.

ASV tiesa ir noraidījusi Google prasību, kas atceltu šīs apsūdzības, norādot, ka inkognito režīms nozīmē, ka lietotāja informācija netiek saglabāta tieši lokālajā ierīcē, taču jau atverot un lietojot šo režīmu, ir paskaidrots, ka trešās puses var piekļūt informācijai. Uzņēmums tādējādi mēģina atspēkot apsūdzības un saglabāt sava zīmola vārdu tīru. Kā norādīts vairākās prasībās, tad Google arī inkognito režīmā ir izmantojusi tādus rīkus, kā Google Analytics, Google Ad Manager un citus mājaslapu spraudņus.

Google norāda, ka turpinās cinīties par savu taisnību, jo šīs apsūdzības neuzskata par pamatotām. Tāpat ir ziņas, ka nākamajā gadā uzņēmums plāno atteikties no trešo pušu sīkdatnēm, kuras izseko lietotāju paradumus internetā, kas varētu satricināt reklāmas industriju. Par reālo izpildījumu un sekām varēsim spriest nākamgad. Gala spriedums šajā lietā vēl nav zināms, jo tā ir nodota uz tālāko izskatīšanu.

Reklāma

8 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
8 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Oskars

Beidzot, kads sadod google pa pakalju. Sen bija laiks.

hmmm :)

Kas pret viņiem tās prasības iesniedz ?

Kristīne

Lai reklāmdevēji maksā lietotājiem par viņu reklāmu skatīšanos un lieta atrisināta.

Kristīne

Es pieprasu internetu bez reklāmām. Lūdzu maksājiet man par traucēkļiem- reklāmām!

1217

es pieprasu internetu bez komentāriem.
maksājiet man par jūsu komentāru lasīšanu, bet par atbilžu rakstīšanu – dubults tarifs.

digitalk

tikai neaizmirsti samaksāt visām lapām, kuras apmeklē — domāju, ka 10 eiro mēnesī katrai no tām būs pieņemams cipars, vai ne?

KKTK

Vai tas nozīmē, ka arī jaunā EDGE inkognito režīms ir feiks?

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: