Reklāma

Dienvidkoreja no obligātās karantīnas atbrīvo cilvēkus, kuri nodrošina procesoru piegādi autoražotājiem

Jaunākie raksti

Mini Cooper SE ALL4 Countryman – elektrifikācijas izgāšanās?

Mini Countryman ir britu mēģinājums trāpīt krosoveru segmentā, bet mēģinot arī nepazaudēt pašu brenda šarmu. Šeit gan man ir...

TikTok ļaus jauniešiem veidot CV video formā

Lietotne TikTok testē jaunu funkcionalitāti, kas ļautu ar īso video palīdzību pieteikties darbā, lai nebūtu jāveido tikai izklaidējoša satura...

Volkswagen autonomie taksometri gaidāmi jau 2025. gadā

Volkswagen paziņojis par plāniem jau 2025. gadā piedāvāt ID.Buzz mikroautobusus aprīkot ar SAE Level 4 pašbraukšanas iespējām, lai tie...

MSI MPG Z590 Gaming Carbon WiFi sistēmplates apskats

MSI izstrādātās Intel Z590 čipseta sērijas sistēmplates veidotas tā, lai no jaunajiem šodien oficiāli izlaistajiem 11. paaudzes Intel Core...

Atsaucoties uz kaitējumu videi, “Tesla” automašīnu apmaksai vairs nepieņems “Bitcoin”

Lai arī sākotnēji šķita, ka "Tesla" ar Īlonu Masku priekšgalā pauž nepārprotamu atbalstu kriptovalūtām, īpaši "Dogecoin" un "Bitcoin", izskatās,...

Dienvidkorejas valdība pieņēmusi lēmumu, ka no obligātās divu nedēļu karantīnas atbrīvojami cilvēki, kuri dodas biznesa braucienos uz ārzemēm, lai nodrošinātu procesoru piegādes autoražotājiem. Tāpat karantīna neattieksies uz Dienvidkorejā ieceļojošiem ārzemniekiem, kuri nodrošina piegādes. Procesoru pieejamība autobūvē pēdējo mēnešu laikā bijusi nopietna problēma, daudziem autoražotājiem samazinot ražošanas apjomus vai uz brīdi pat apturot ražošanu.

Tāpat valsts valdība lēmusi, ka šie cilvēki vakcīnu pret “Covid-19” saņems prioritārā kārtībā. Tādā veidā Dienvidkoreja cenšas mazināt problēmas savas valsts autoražotājiem, lai tie neizjustu problēmas tikpat smagi kā citu valstu autoražotāji. “Hyundai” vismaz pagaidām turpinājis ražošanu ierastajā režīmā, taču uzņēmuma darbinieku arodbiedrības pārstāvji norāda, ka viss nav tik spīdoši – ražošanas plāni tiek mainīti nedēļu no nedēļas.

Valdība savā paziņojumā atzīmē, ka Dienvidkorejas autobūvē situācija ir laba, ja salīdzina ar citu valstu konkurentiem, tomēr parādījušās bažas par ražošanas traucējumiem nākotnē. Šobrīd apmēram 98 procenti no korejiešu mašīnas izmantotajiem procesoriem tiek ražoti citās valstīs. Dienvidkorejas valdība arī apņēmusies paātrināt izvērtēšanas procesu vietējo uzņēmumu izstrādātajiem risinājumiem.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: