Reklāma

“Ford F-150” jau pēc dažiem tūkstošiem kilometru ir problēmas ar rūsu auto apakšā

Jaunākie raksti

HP OMEN 15 spēlēm paredzētā klēpjdatora apskats

Man saņemt palietošanai HP OMEN datoru bija vismaz pāris gadu sens sapnis. Kādā pasākumā dzirdēju, ka vietējie Latvijas strīmerzēni...

“Telegram” ļaus ieplānot balss čatus

Izskatās, ka pēdējā pusgada laikā saziņas lietotne "Telegram" ļoti cenšas uzfrišināt savu audio komunikācijas piedāvājumu. Pērnā gada decembra beigās...

Masks savulaik centies nolīgt tagadējo “Volkswagen” vadītāju Dīzu

Herberts Dīzs ir cilvēks, kura vadībā "Volkswagen" koncerns platiem soļiem dodas elektroauto virzienā. Tagad parādījusies informācija, ka vēl 2015....

“DJI” gatavojas iesaistīties autonomās braukšanas tehnoloģiju izstrādē

"DJI" pazīstam kā uzņēmumu, kas ražo dronus, taču uzņēmums, acīmredzot, plāno paplašināt savu darbības sfēru - "DJI" gatavojas piegādāt...

Pirmais uz MEB platformas bāzētais “Ford” būs izmēros mazs krosovers

"Ford" elektrifikācijas plāns Eiropā ietver vēlmi izmantot "Volkswagen" izstrādāto MEB platformu elektriskajām mašīnām. Plānots, ka pirmais "Ford" uz šīs...

Rūsa nav patīkama lieta, to nevēlamies ieraudzīt nevienai mašīnai, taču tā ar laiku neizbēgami parādīsies, ja dzīvojat teritorijās, kurās sastopama ziema, sniegs un ledus. Taču, ja mašīna rūsē drīz pēc tam, kad tā atstājusi dīlera salonu, tad tas ir pavisam slikti.

“Ford F-150” pikaps ir ļoti populārs modelis ASV, taču jaunās paaudzes mašīnai ir problēmas ar rūsēšanu auto apakšā – vairāki vietējie mediji publicējuši rakstus par aprūsējušām detaļām auto apakšā, bet šiem rakstiem sekojis īpašnieku atsauksmju vilnis, ziņojot par līdzīgām problēmām saviem auto.

Rūsa šajos gadījumos ir tikai kosmētiska un nekādi neietekmē mašīnas funkcionalitāti. Latvijas mehāniķi droši vien pasmiesies, kas tā vispār par rūsu. Lielākoties problēma skārusi aizmugurējo asi, kas acīmredzami uzstādīta nenokrāsota vai jebkādā citā veidā neapstrādāta, tādā veidā novēršot rūsas veidošanos uz tās. Arī autoražotājs savā paziņojumā norāda, ka rūsēšana neietekmēs sniegumu vai detaļu mūža ilgumu.

Tomēr “Ford”, sadarbībā ar piegādātājiem, meklēs risinājumu šai situācijai. Jo kurš gan grib mašīnu, kurai pēc 5000 kilometriem aizmugurējā ass izskatās tāpat kā mašīnai, kura pa sālītiem ziemas ceļiem braukusi gadiem ilgi.

Reklāma

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
2 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
KKTK

Labāk, lai ieskatās, ka apakšā grubulis nav pilnīgi nekur. Vot kad tur rūsa aizies, tad verēs meklēt citu virsbūvi.

Fedja

Kaut kā pilnīgi vienalga, jo pie mums tos gruzovikus netirgo un tie, kas ir importēti, ir nejēdzīgi dārgi.

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: