Rūsa nav patīkama lieta, to nevēlamies ieraudzīt nevienai mašīnai, taču tā ar laiku neizbēgami parādīsies, ja dzīvojat teritorijās, kurās sastopama ziema, sniegs un ledus. Taču, ja mašīna rūsē drīz pēc tam, kad tā atstājusi dīlera salonu, tad tas ir pavisam slikti.
“Ford F-150” pikaps ir ļoti populārs modelis ASV, taču jaunās paaudzes mašīnai ir problēmas ar rūsēšanu auto apakšā – vairāki vietējie mediji publicējuši rakstus par aprūsējušām detaļām auto apakšā, bet šiem rakstiem sekojis īpašnieku atsauksmju vilnis, ziņojot par līdzīgām problēmām saviem auto.
Rūsa šajos gadījumos ir tikai kosmētiska un nekādi neietekmē mašīnas funkcionalitāti. Latvijas mehāniķi droši vien pasmiesies, kas tā vispār par rūsu. Lielākoties problēma skārusi aizmugurējo asi, kas acīmredzami uzstādīta nenokrāsota vai jebkādā citā veidā neapstrādāta, tādā veidā novēršot rūsas veidošanos uz tās. Arī autoražotājs savā paziņojumā norāda, ka rūsēšana neietekmēs sniegumu vai detaļu mūža ilgumu.
Tomēr “Ford”, sadarbībā ar piegādātājiem, meklēs risinājumu šai situācijai. Jo kurš gan grib mašīnu, kurai pēc 5000 kilometriem aizmugurējā ass izskatās tāpat kā mašīnai, kura pa sālītiem ziemas ceļiem braukusi gadiem ilgi.
Labāk, lai ieskatās, ka apakšā grubulis nav pilnīgi nekur. Vot kad tur rūsa aizies, tad verēs meklēt citu virsbūvi.
Kaut kā pilnīgi vienalga, jo pie mums tos gruzovikus netirgo un tie, kas ir importēti, ir nejēdzīgi dārgi.