Reklāma

“Porsche” prezentē elektrisko “Taycan Cross Tourismo” modeli

Jaunākie raksti

HP OMEN 15 spēlēm paredzētā klēpjdatora apskats

Man saņemt palietošanai HP OMEN datoru bija vismaz pāris gadu sens sapnis. Kādā pasākumā dzirdēju, ka vietējie Latvijas strīmerzēni...

“Telegram” ļaus ieplānot balss čatus

Izskatās, ka pēdējā pusgada laikā saziņas lietotne "Telegram" ļoti cenšas uzfrišināt savu audio komunikācijas piedāvājumu. Pērnā gada decembra beigās...

Masks savulaik centies nolīgt tagadējo “Volkswagen” vadītāju Dīzu

Herberts Dīzs ir cilvēks, kura vadībā "Volkswagen" koncerns platiem soļiem dodas elektroauto virzienā. Tagad parādījusies informācija, ka vēl 2015....

“DJI” gatavojas iesaistīties autonomās braukšanas tehnoloģiju izstrādē

"DJI" pazīstam kā uzņēmumu, kas ražo dronus, taču uzņēmums, acīmredzot, plāno paplašināt savu darbības sfēru - "DJI" gatavojas piegādāt...

Pirmais uz MEB platformas bāzētais “Ford” būs izmēros mazs krosovers

"Ford" elektrifikācijas plāns Eiropā ietver vēlmi izmantot "Volkswagen" izstrādāto MEB platformu elektriskajām mašīnām. Plānots, ka pirmais "Ford" uz šīs...

“Porsche” oficiāli prezentējis ražošanas versiju “Taycan Cross Tourismo” modelim – runājot vienkāršāk, tā ir praktiskāka un lielāka izmēra versija jau esošajam “Taycan” modelim.

Šī modeļa koncepts pirmoreiz tika prezentēts 2018. gadā, saņemot ļoti daudz uzslavu, tāpēc autoražotājs gada turpinājumā izšķīrās par šī modeļa sērijveida ražošanu. Sākotnēji bija paredzēts, ka šī “Taycan” versija tiks prezentēta vēl pagājušā gada beigās, taču prezentācija tika pārcelta uz šā gada pavasari.

“Cross Tourismo” versijas garākā un plakanākā jumta līnija nozīmē, ka mašīnas salonā ir vairāk vietas, salīdzinot ar sedana versiju. “Porsche” nav pārāk pazīstams ar savu modeļu spējām doties nost no asfalta, taču šī versija padarīta maķenīt universālāka – mašīnas klīrenss ir par 20 milimetriem augstāks, turklāt, to iespējams palielināt vēl vairāk ar balstiekārtas regulējumiem. Pieejama pat īpaša bezceļu pakotne, kas nodrošinās papildus virsbūves un mašīnas apakšas aizsardzību, vienlaikus paceļot auto vēl par 10 milimetriem augstāk virs zemes. Skaidrs, ka, projektējot šo mašīnu, neviens nedomāja par bezceļu īpašībām, taču “Cross Tourismo” varētu būt labāka izvēle cilvēkiem, kuriem jādodas, piemēram, uz saviem lauku īpašumiem.

Arī šī versija izmanto to pašu 800V sistēmu, ar kuru aprīkots “Taycan” sedans, līdz ar to sagaidāms, ka jauda un citi parametri ir ļoti līdzīgi. Mašīnai kopumā būs pieejamas četras versijas – visas būs aprīkotas ar diviem elektriskajiem motoriem un pilnpiedziņu, bet jaudīgākajā “Turbo S” izpildījumā auto līdz 100km/h spēs paātrināties vājprātīgās 2,7 sekundēs.

“Porsche” vēl nav izziņojuši oficiālos skaitļus nobraukumam ar vienu uzlādi, bet, ņemot vērā pieredzi ar “Taycan” sedanu, šai versijai ar vienu uzlādi vajadzētu spēt veikt vairāk nekā 300 kilometrus. Auto ražošanā nonāks šā gada turpinājumā, bet tā sākumcena svārstīsies ap 90 tūkstošiem.

Reklāma

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
2 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Elektriķis

Vācieši priecājās ka ar šo, atšķirībā no esošā Taycan, būšot mazāk problēmu, piebraucot ar priekšu pie apmales.
Šim apgalvojumam gan nepiekrītu:
“Porsche” nav pārāk pazīstams ar savu modeļu spējām doties nost no asfalta
Katra celtnieka sapnis Cayenne ir aizmirsts?

Skābene

Cayenne ir īpaša vieta Porshe ģimenē, nāca kā negribēts bērns, bet paglāba visu ģimeni no bada nāves! :D

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: