Reklāma

“Lunaz” prezentē par elektroauto pārbūvētu klasisku “Bentley Continental”

Jaunākie raksti

HP OMEN 15 spēlēm paredzētā klēpjdatora apskats

Man saņemt palietošanai HP OMEN datoru bija vismaz pāris gadu sens sapnis. Kādā pasākumā dzirdēju, ka vietējie Latvijas strīmerzēni...

“Telegram” ļaus ieplānot balss čatus

Izskatās, ka pēdējā pusgada laikā saziņas lietotne "Telegram" ļoti cenšas uzfrišināt savu audio komunikācijas piedāvājumu. Pērnā gada decembra beigās...

Masks savulaik centies nolīgt tagadējo “Volkswagen” vadītāju Dīzu

Herberts Dīzs ir cilvēks, kura vadībā "Volkswagen" koncerns platiem soļiem dodas elektroauto virzienā. Tagad parādījusies informācija, ka vēl 2015....

“DJI” gatavojas iesaistīties autonomās braukšanas tehnoloģiju izstrādē

"DJI" pazīstam kā uzņēmumu, kas ražo dronus, taču uzņēmums, acīmredzot, plāno paplašināt savu darbības sfēru - "DJI" gatavojas piegādāt...

Pirmais uz MEB platformas bāzētais “Ford” būs izmēros mazs krosovers

"Ford" elektrifikācijas plāns Eiropā ietver vēlmi izmantot "Volkswagen" izstrādāto MEB platformu elektriskajām mašīnām. Plānots, ka pirmais "Ford" uz šīs...

Britu kompānija “Lunaz”, kura specializējas automašīnu pārbūvēšanā par elektroauto, paziņojusi par sava portfolio papildinājumu – uzņēmums pārbūvējis klasisku 196. gada “Bentley S2 Continental Flying Spur”. Pats uzņēmums šo mašīnu sauc par pasaulē pirmo elektrisko, klasisko “Bentley”.

No mašīnas izņemts tā oriģinālais 6.2 litru V8 dzinējs, kas aizstāts ar elektromotoru. Lai arī tā jauda nav zināma, prognozējams, ka izmantota tā pati sistēma, kas lietota citos projektos un tā attīsta 375 zirgspēkus.

Mašīna aprīkota ar 80 kWh baterijām, kuras nodrošina apmēram 400 kilometrus ar vienu uzlādi. Tāpat izmainīta mašīnas balstiekārta un bremžu sistēma, lai tā spētu tikt galā ar jaudu un elektriskās piedziņas radīto svaru. Salona apdare ir pilnībā atjaunota, taču arī šeit atrodam modernās pasaules pieskaņu – gaisa kondicionieris, kā arī retro stilā veidots multimediju ekrāns ar navigācijas sistēmu.

Pirmais pabeigtais eksemplārs jau devies pie sava īpašnieka, bet “Lunaz” gatavojas citiem projektiem. Ja nu gadījumā jums radusies vēlme savā īpašumā iegūt ko tamlīdzīgu, būs jāšķiras no vismaz 350 tūkstošiem. Par ekskluzivitāti jāmaksā.

AvotsAutocar
Reklāma

14 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
14 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Rihards

Lieliski!

Elektriķis

LuNnij Avtomobiļnij Zavod.

Janis Murnieks

Nu nez. es uz šo skatos kautkā skeptiski .
Gribi elektrizēties – nopēr Teslu-šmeslu vai kādu citu spaini un braukā laimīgs.
Ja neatbilst statusam – tad gan jau drīz būtu jābūt arī “pareiziem” elektro luksus auto.

bet šis ir vēsturisku vērtību piesmiešana. Bū.

p.s. 196. gada? Kāds bij tas kļūdu reportošanas shortkats? ( būtu labi ja tas būtu zem rakstiem ) :)

Jack Mort

Katram, kurš vēlas nepiesmiet šo Bentliju, ir iepēja pašam tādu nopirkt savā saimniecībā un priecāties. Vaimanāt par to, kā citi tērē savu naudu un cik tas ir vai nav pareizi, jau ir tāda komunistu būšana.

Janis Murnieks

Tā jau ir, ka katrs ar savu īpašumu rīkojas kā grib. Bet nav jau arī liegts izteikt savu viedokli :)

Jā meža izciršanai nacionālajos parkos, jā lielveikalam Doma laukumā un jā – asfaltētiem parkingiem kāpu zonā :D

Skābene

Es uz elektrifikāciju skatos tāpat kā uz vecu, vēsturisku ēku elektrifikāciju. Ja neviens neiebilst pret piļu vai vecu zvejnieku sētu elektrifikāciju, aizstājot sveces un skalus ar elektrisko lampiņu, tad arī ICE pārbūve uz EV padara braukšanu ikdienišķāku un ilgāk lietojamu. Mašīnai ir jābrauc, nevis jāstāv muzejā aiz skatloga un ja auto tiek lietots, bet saglabāta visā retro elegance,tad tas ir apsveicami.

0952

laba doma – kustināt civilo tanku ar ice ir dīvaina izprieca, elektromotori ir vairāk piemēroti.
un izlidinot laukā ice saimniecību, tas kļūst vieglāks un tukšāks, atbrīvojot vietu baterijām kuru svars arī ir ohoho.
pēc gadiem 10-15 nepārbūvētie v8 varēs braukt tikai ar dienas atļaujām vēsturiskajos rallijos, tā ka daudzmaz regulārai izmantošanai nebūs daudz variantu.

Janis Murnieks

Ikdienā ir jābrauc ar ikdienas auto, nevis jānodrillē vēsturiskā vērtība .

Cerams jau, ka pa tiem gadiem 10 – 15 salabos e-mobīļu trūkumus. citādi tā nākotne ne pārāk daiļa izskatās.

0952

nu, kas kuram ikdienas auto)

cerams, ka braukšana uz elektrības nebūs 2-3x dārgāka, kā uz melnās vēsturiskās vērtības, ko refinērijā pārstrādā benžā.

Krotow

Un zem elektrības braukt nevar?

0952

ja paļurkā, tad varot

Elektriķis

Tev vēl ir iedvesma cīnīties par tīru valodu?
Kad dzirdu no visiem stūriem: “uz pusi mazāk”, saprotu ka tā ir bezcerīga cīņa.

KKTK

Anglijā ir neskaitāmas garāžas, kas gan vecos spēkratus ieswapo mūsdienīgus motorus un balstiekārtu, gan pārbūvē uz elektrību. Gan arī būvē pilnīgi jaunus auto kā vecā dizaina kopiju. Lai kā arī te no malas izskatītos tā garāžu kultūra viņiem vēl jo projām ir jaudīga. Bet nu visi tie ražojumi nav domāti santīmu skaitītājiem un mīlētājiem. Tas nu gan: https://www.youtube.com/watch?v=GGko6uK-Fik

Krotow

Santīmu skaitītāji UK un LV nav salīdzināms jēdziens. Ienākumu atšķirība ir vnk graujoša. Pamēģini nolikt 20+ tūkstošus auto būves un pārtaisīšanas hobijam no 1000 eiro algas vai 5000 mārciņu algas – cik ilgi vajadzēs krāt? Angļiem pie kam šie mehānikas hobiji bieži ir kolektīvs pasākums. Tad var ne tikai auto pārtaisīt, bet pat savest kārtībā vēsturiskos dzelzceļu posmus kopā ar vilcienu sastāviem.

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: