Web Analytics
More
    Reklāma

    Volvo Cars auto kļūs pilnībā elektriski līdz 2030. gadam

    Jaunākie raksti

    Uzņēmums Volvo Cars ir apņēmies kļūt par līderi ātri augošajā premium klases elektrisko automašīnu tirgū un plāno kļūt par pilnībā elektrisku automašīnu ražošanas uzņēmumu līdz 2030. gadam.

    Tad uzņēmums paredz pārdot tikai pilnībā elektriskas automašīnas un pakāpeniski izslēgt no sava globālā piedāvājuma visas automašīnas ar iekšdedzes dzinēju, ieskaitot hibrīdus.

    Uzņēmuma pārveidošanās par pilnībā elektrisku automašīnu ražotāju ir daļa no tā ambiciozā klimata plāna, kas ir vērsts uz pastāvīgu dzīves cikla oglekļa pēdas samazināšanu katrai automašīnai, veicot konkrētas rīcības.

    Tā lēmums balstās arī uz cerību, ka likumdošana un strauja ērti pieejamas augstas kvalitātes uzlādēšanas infrastruktūras izplatīšanās veicinās pilnībā elektrisko automašīnu popularitāti patērētāju vidū.

    Volvo Cars virzās uz pilnīgu elektrifikāciju līdz ar pastiprinātu orientēšanos uz tiešsaistes pārdošanu un pilnīgāku, pievilcīgāku un caurskatāmāku klientu piedāvājumu ar nosaukumu “Care by Volvo”. Visi pilnībā elektriskie modeļi būs pieejami tikai tiešsaistē.

    2030. gada iecere atspoguļo Volvo Cars elektrifikācijas stratēģijas paātrinājumu, ko veicina liels pieprasījums pēc tā elektrificētajām automašīnām pēdējos gados un stingra pārliecība, ka iekšdedzes dzinēju automašīnu tirgus sarūk.

    “Lai noturētu panākumus, mums ir vajadzīga peļņu nesoša izaugsme. Tātad tā vietā, lai ieguldītu sarūkošā biznesā, mēs izvēlamies ieguldīt nākotnē – elektriskajā un tiešsaistē esošajā,” teica izpilddirektors Hokons Samuelsons (Håkan Samuelsson). “Mēs esam pilnībā fokusējušies uz to, lai kļūtu par līderiem ātri augošajā premium klases elektriskajā segmentā.”

    Volvo Cars pagājušajā gadā laida tirgū savu pirmo pilnīgi elektrisko automašīnu XC40 Recharge. Mazliet vēlāk uzņēmums prezentēs savu otro pilnībā elektrisko automašīnu – jaunu 40. sērijas modeli.

    Nākamajos gados Volvo Cars laidīs tirgū vairākus citus elektriskos modeļus, lai būtu vairāk piemēru, kam sekot. Jau 2025. gadā uzņēmums cer, ka 50 % no tā globālajiem pārdošanas rādījumiem veidos pilnībā elektriskās automašīnas, pārējās būs hibrīdi. 2030. gadā katrai automašīnai, ko tas pārdod, jābūt pilnībā elektriskai.

    “Automašīnām ar iekšdedzes dzinēju nav nākotnes ilgtermiņā,” teica Henriks Grīns (Henrik Green), tehniskais direktors. “Mēs esam stingri apņēmušies kļūt par tikai elektrisko automašīnu ražotāju, un šai pārejai būtu jānotiek līdz 2030. gadam. Tas ļaus mums apmierināt mūsu klientu cerības un palīdzēt cīnīties pret klimata izmaiņām.”

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    11 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Car
    02.03.2021 18:38

    Kāda jēga pāriet ir uz elektro auto, ja elektro auto ir kaitīgāki dabai nekā iekšdedzes dzinēji

    Traktorists
    02.03.2021 19:33
    Reply to  Car

    https://youtu.be/UOiOVL6M_uU
    Šis ir tikai tip of the iceberg kapēc.

    REALAIS
    02.03.2021 21:21
    Reply to  Car

    Elpot ir kaitīgi dabai, ja grib aiziet līdz nejēdzībām :D

    Bet kaut kur ir jāsāk, tagad baterijas ražot ir diezgan kaitīgi, bet kas zin, kas būs pēc 10-30-50 gadiem. Bet veselīgāks gaiss pilsētās būs uzreiz no katras elektro mašīnas.

    Un dabai nekas nav labi, ko cilvēks dara attīstībai, nevajag pārlieku arī dramatizēt.

    BESIS
    02.03.2021 20:47

    Kā tiks noglabāti izlietotie akulumatori no šiem ”ekoļogiskajiem” auro?

    Kursors.lv
    02.03.2021 20:50
    Reply to  BESIS

    Runā, ka uz šādām second hand baterijām jau ir lielas rindas. Tās gluži vienkārši var izmantot dažādos gadžetos. Gan darbināt akumulatoru sistēmas mājām, gan visādiem mazākiem gadžetiem. Mums rīt būs viena ziņa par šādu pielietojumu. Tiesa, paši auto ražotāji varētu būt aktīvāki bateriju utilizēšanā. Katrā ziņā vecās nolietotās baterijas gluži zemē nebūs jāaprok.

    svimart
    03.03.2021 02:23

    tas ir otreiz izmanotojamā ziņā.. bet pēc tam ? analoģijas ar kodoldegvielu ?

    Ac/dc
    03.03.2021 08:11
    Reply to  svimart

    Kādas analoģijas? Tak viņas izķers no rokām, jo visi nepieciešamie materiāli tur ir lielā koncentrācijā. Turklāt dauz un uzreiz. Nav jau viena pirkstiņbaterija.
    Daudz efektīvāk tās pārstrādāt, nekā rakt rūdu ar nX zemāku rūdas koncentrāciju.

    Lauris
    03.03.2021 08:28

    Par naftu mēs zinājām jau laikus, ka tā pietiks līdz x gadam. Kā ar zemes resursiem bateriju un elektronikas ražošanai, vai ir redzēts kāds pētījums?

    Nezinamais
    03.03.2021 11:21
    Reply to  Lauris

    Kur tu tādas muļķības dzirdēji? No žurnālistiem? Varbūt tomēr aizej pie kāda profesora vai zinātnieka, un uzprasi par derīgajiem izrakteņiem cik tie ir daudz un cik ilgi pietiks, tu būsi pārsteigts… Nevienam nav zināms cik ilgi būs pieejama nafta, naftas laukus izpēte, lai pietiktu līdz 25 gadiem, pētot ilgākam laikam, tā ir naudas izšķērdēšana, un to neviens nedara, bet no tā ir radies stereotips, ka drīz beigsies nafta…

    svimart
    03.03.2021 11:40
    Reply to  Lauris

    Man skolā 1995. gadā mācīja ka nafta beigsies 2020. gadā………

    Jack Mort
    03.03.2021 11:45
    Reply to  svimart

    Un.tu tiešām uzskati, ka kopš tā laika, kad tika izdota tava skolas grāmata, nekas nav mainījies?
    Par pārstrādi. Ar to viss ir ok.
    Reku pirmā rūpnīca no VW: https://www.volkswagen-newsroom.com/en/press-releases/transforming-old-into-new-volkswagen-group-components-commences-battery-recycling-6789
    https://www.youtube.com/watch?v=Qi8Y2lF7Luw

    Reklāma