Reklāma

“Volkswagen” apsver ideju radīt “ID.3” kabrioleta versiju

Jaunākie raksti

HP OMEN 15 spēlēm paredzētā klēpjdatora apskats

Man saņemt palietošanai HP OMEN datoru bija vismaz pāris gadu sens sapnis. Kādā pasākumā dzirdēju, ka vietējie Latvijas strīmerzēni...

“Telegram” ļaus ieplānot balss čatus

Izskatās, ka pēdējā pusgada laikā saziņas lietotne "Telegram" ļoti cenšas uzfrišināt savu audio komunikācijas piedāvājumu. Pērnā gada decembra beigās...

Masks savulaik centies nolīgt tagadējo “Volkswagen” vadītāju Dīzu

Herberts Dīzs ir cilvēks, kura vadībā "Volkswagen" koncerns platiem soļiem dodas elektroauto virzienā. Tagad parādījusies informācija, ka vēl 2015....

“DJI” gatavojas iesaistīties autonomās braukšanas tehnoloģiju izstrādē

"DJI" pazīstam kā uzņēmumu, kas ražo dronus, taču uzņēmums, acīmredzot, plāno paplašināt savu darbības sfēru - "DJI" gatavojas piegādāt...

Pirmais uz MEB platformas bāzētais “Ford” būs izmēros mazs krosovers

"Ford" elektrifikācijas plāns Eiropā ietver vēlmi izmantot "Volkswagen" izstrādāto MEB platformu elektriskajām mašīnām. Plānots, ka pirmais "Ford" uz šīs...

“Volkswagen ID.3” elektriskais hečbeks tika radīts kā “Golf” dabai draudzīgais līdzinieks. Šobrīd tas nopērkams tikai kā hečbeks, taču vairāki “Volkswagen” koncerna valdes locekļi pauduši vēlmi ieraudzīt “ID.3” versiju ar nolaižamu jumtu.

“Volkswagen” zīmola vadītājs Ralfs Brandsteters savā privātajā “Linkedin” lapā publicēja skices ar iespējamo “ID.3” kabrioleta dizainu, bet pēc tam savā “Twitter” kontā to pašu izdarīja arī visa koncerna vadītājs Herberts Dīzs. Tas nozīmē, ka publicētie attēli ir oficiālas “Volkswagen” skices, nevis uzņēmuma vadītāju iztēles auglis. Dīzs apstiprināja, ka šāds projekts tik tiešām tiek apsvērts un aicināja cilvēkus izteikt savu viedokli par šādu auto.

Neviens no uzņēmuma pārstāvjiem neatklāja, vai “ID.3” jau sākotnēji tika projektēts ar domu, ka tam varētu radīt versiju ar nolaižamu jumtu. Ja šai mašīnai tik tiešām tiks dota zaļā gaisma, tad tai pie klientiem vajadzētu nonākt pāris gadu laikā. Skaidrs, ka pat koncerna vadītāji nevar panākt mašīnas ražošanas uzsākšanu, publiskojot pāris attēlus, ja tam nav ekonomiska pamata, tāpēc “ID.3” kabrioleta likteni lielā mērā noteiks paši “VW” klienti un viņu domas par elektrisku kabrioletu. “Volkswagen” ir ilga vēsture, ražojot mašīnas ar nolaižamu jumtu, tādas saņemot gan “Beetle”, gan vecākām “Golf” paaudzēm.

Reklāma

10 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
10 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Elektriķis

Izskatās ka “dzelžu” cilvēkiem un mārketingam nav ko darīt, kamēr programmētāji nevar tikt galā ar auto, kuram ir jumts.

1012

kamēr visi prāto, kā smagos ev padarīt vieglākus, vw dodas pretējā virzienā)
ja vien nav plāniņš to visu uztaisīt no daudz vieglāka materiāla, kas kompensētu kabriķa svara pieaugumu.

Elektriķis

Atgādināšu gadījumu no vēstures: BMW i3 tiek taisīts no ogļškiedras, lai būtu vieglāks. Tas ir dārgi. Tika veikts eksperiments: iekrauts papildus svars, kas ekvivalents tam, kāds būtu, ja i3 būtu no dzelzs. Rezultāts: nekāda patēriņa pieauguma. Mazais svars ir nozīmīgs ICE, jo tad vajag enerģiju, lai iekustinātu masu. Bremzējot, tā izkūp gaisā. Braucot pa šoseju, kad nav paātrinājumu, nozīmīgākais faktors ir gaisa pretestība. Nav nekāds pārsteigums, ka Tesla3 ir ļoti ekonomiska, jo tai šis faktors ir izcili mazs.
Svars protams ir kaitīgs piekarei un riepām.

1012

t.i. no patēriņa viedokļa ev svars nav būtisks, elektrības patēriņš nemainās izmērāmos daudzumos atkarībā no +-500kg? arī pilsētā ar braukšanu līdz nākamajam krustojumam? nu, ok, tad jau ev ir labs ne tikai no smirdoņas viedokļa. lieliskas ziņas.

Elektriķis

Liels bija mans izbrīns, kad konstatēju: pilsētā ar e-auto var nobraukt krietni vairāk kā braucot pa šoseju.

Skābene

Tas pats arī ar hibrīdiem! ;)

x-f

Tas tādēļ, ka uz šosejas tikai tērē enerģiju, bet pilsētā pie katra luksofora to daļēji atgūst.
Līdzīgi ir ar FormulaE – viņiem ir savas trases, kur brauc daudz apļus, bet parastā Formula1 trasē FE spētu nobraukt tikai dažus. :)

1253

re ko, uz šosejām katras apdzīvotas vietā jāierīko vairākas gājēju pārejas)

Elektriķis

Jā, tā ir viena izplatīta iedoma, ka bremzējot “iegūst” enerģiju. Pilsētā ir mazāks ātrums, tādēļ var nobraukt vairāk km.
Mans izbrīns bija pirms 4 gadiem, pārsēžoties no ICE uz e-auto.

Skābene

Ar ko brauc un kādas ir izmaksas uz 1km, ja salīdzina ar ICE?
Man pirms 5 gadiem kaut kā matemātika salikās par labu parastajam hibrīdam, jo tika iegūts vairāk vietas salonā un sākotnējās iegādes + ekspluatācijas izmaksas likās saprātīgākas. Šobrīd priecājos, ka nepaņēmu dīzeli. No EV tajā laikā pat īsti nebija nekā jēdzīga ko izvēlēties. Tagad jau tas EV piedāvājums ir kļuvis plašāks, bet joprojām tikai mugursomas izmēra auto ir pieejamā cenu kategorijā! :)

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: