Web Analytics
More
    Reklāma

    Visi pilnībā elektriskie Volvo modeļi būs pieejami tikai tiešsaistē

    Jaunākie raksti

    Volvo Cars pašlaik fundamentāli mainās jautājumā, kā un kur apmierināt savu klientu vajadzības, un pārveidos tradicionālo pārdošanas modeli, pārejot tiešsaistē un uzturot ciešas attiecības ar klientiem.

    Tā mērķis ir kļūt par pilnībā elektrisku automašīnu ražošanas uzņēmumu pasaules mērogā līdz 2030. gadam, un nākamajos gados tas laidīs tirgū pilnīgi jaunu elektrisko automašīnu saimi – tās visas būs pieejamas tikai tiešsaistē.

    Savas jaunās komerciālās stratēģijas ietvaros Volvo Cars veiks apjomīgus ieguldījumus savos tiešsaistes pārdošanas kanālos, radikāli samazinot sarežģītību saistībā ar savu produktu piedāvājumu, izmantojot pārskatāmus cenu noteikšanas modeļus.

    Kombinācijā ar tiešsaistes pārdošanu Volvo Cars fokusēsies uz “Care by Volvo”.

    “Volvo Cars nākotni nosaka trīs pīlāri: elektrifikācija, tiešsaiste un izaugsme,” saka Lekss Kersemeikerss (Lex Kerssemakers), globālo komerciālo operāciju vadītājs. “Mēs vēlamies piedāvāt saviem klientiem dvēseles mieru un bezrūpīgu veidu, kā iegūt un lietot Volvo, likvidējot sarežģītību, kas saistīta ar auto iegādi un braukšanu ar to. Vienkāršošana un ērtība ir atslēga visam, ko mēs darām.”

    Stratēģija ir fokusēta uz visātrāk augošo pasaules autorūpniecības segmentu – premium klases elektrisko automašīnu tirgu. Volvo Cars ir apņēmies kļūt par līderi šajā segmentā un turpmāk fokusēsies uz pilnībā elektriskajām automašīnām.

    Izdarot nozīmīgus ieguldījumus tiešsaistes pārdošanas platformās, Volvo Cars veidos ciešākas attiecības ar klientiem kopā ar saviem mazumtirdzniecības partneriem. Tie joprojām būtiski ietekmēs klienta pieredzi un būs atbildīgi par dažādiem svarīgiem pakalpojumiem, piemēram, automašīnu sagatavošanu, piegādi un apkopi.

    “Tiešsaistei un bezsaistei jābūt pilnībā un nesaraujamā veidā integrētām,” piebilda Lekss Kersemeikerss. “Lai kur klients atrastos – tiešsaistē, salonā, Volvo Studio, pie automašīnas stūres –, klienta pieredzei jābūt augstākajā līmenī.”

    “Care by Volvo”, kas nesen kļuva zināms kā Volvo Cars abonēšanas pakalpojuma nosaukums, tiks paplašināts līdz klientu piedāvājumam, kas ir orientēts uz vispārīga ērtuma uzlabošanu.

    Pērkot elektrisko Volvo tiešsaistē, tas nāks līdzi ērtas apkopes paketē, kas iekļauj tādas lietas kā serviss, garantija, palīdzība uz ceļa, kā arī apdrošināšana, kur tas ir pieejams, un mājas uzlādēšanas opcijas.

    Savā galvenajā tiešsaistes veikalā volvocars.com uzņēmums radikāli vienkāršos šo procesu un samazinās soļu skaitu, kas iekļauj reģistrāciju elektriskā Volvo iegādei.

    Klienti varēs izvēlēties kādu no pievilcīgajiem iepriekš konfigurētiem elektriskajiem Volvo, kas ir gatavi vienkāršai un ērtai pasūtīšanai un ātrai piegādei.

    Papildus ērtība un vienkāršošana nāk ar caurskatāmiem cenas noteikšanas modeļiem. Līdz ar to vairs nav vajadzīgas pārrunas, uzlabojas caurskatāmība un rodas uzticība.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    2 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Aigars Axx
    02.03.2021 23:51

    Kāda uzticība internetā pirktai mašīnai?!? Ko viņš tur lej? :-)
    Tiešsaistē serviss, garantija, palīdzība uz ceļa, kā arī mājas uzlādēšanas opcijas arīdzan. :-)

    Skābene
    03.03.2021 09:15

    Man izskatās, ka VOLVO vienkārši apgriež izmaksas un samazina izvēles opcijas. Būs kaut kādi 2-3 aprīkojuma līmeņi un var aizmirst par apdares materiālu plašu izvēli un visām opcijām, kas agrāk bija! Štampēs aušā pēc konkrēta šablona un varēs izvēlēties no tā kas ir.
    Bet Tirdzniecība internetā nav slikta lieta, es vismaz redzu kā ik pēc 2 nedēļām braukt ar jaunu citu automašīnu, jo ir taču iespēja atteikties no distances pirkuma 14 dienu laikā. :D

    Last edited 3 years ago by Skābene
    Reklāma