Reklāma

Visi pilnībā elektriskie Volvo modeļi būs pieejami tikai tiešsaistē

Jaunākie raksti

HP OMEN 15 spēlēm paredzētā klēpjdatora apskats

Man saņemt palietošanai HP OMEN datoru bija vismaz pāris gadu sens sapnis. Kādā pasākumā dzirdēju, ka vietējie Latvijas strīmerzēni...

“Telegram” ļaus ieplānot balss čatus

Izskatās, ka pēdējā pusgada laikā saziņas lietotne "Telegram" ļoti cenšas uzfrišināt savu audio komunikācijas piedāvājumu. Pērnā gada decembra beigās...

Masks savulaik centies nolīgt tagadējo “Volkswagen” vadītāju Dīzu

Herberts Dīzs ir cilvēks, kura vadībā "Volkswagen" koncerns platiem soļiem dodas elektroauto virzienā. Tagad parādījusies informācija, ka vēl 2015....

“DJI” gatavojas iesaistīties autonomās braukšanas tehnoloģiju izstrādē

"DJI" pazīstam kā uzņēmumu, kas ražo dronus, taču uzņēmums, acīmredzot, plāno paplašināt savu darbības sfēru - "DJI" gatavojas piegādāt...

Pirmais uz MEB platformas bāzētais “Ford” būs izmēros mazs krosovers

"Ford" elektrifikācijas plāns Eiropā ietver vēlmi izmantot "Volkswagen" izstrādāto MEB platformu elektriskajām mašīnām. Plānots, ka pirmais "Ford" uz šīs...

Volvo Cars pašlaik fundamentāli mainās jautājumā, kā un kur apmierināt savu klientu vajadzības, un pārveidos tradicionālo pārdošanas modeli, pārejot tiešsaistē un uzturot ciešas attiecības ar klientiem.

Tā mērķis ir kļūt par pilnībā elektrisku automašīnu ražošanas uzņēmumu pasaules mērogā līdz 2030. gadam, un nākamajos gados tas laidīs tirgū pilnīgi jaunu elektrisko automašīnu saimi – tās visas būs pieejamas tikai tiešsaistē.

Savas jaunās komerciālās stratēģijas ietvaros Volvo Cars veiks apjomīgus ieguldījumus savos tiešsaistes pārdošanas kanālos, radikāli samazinot sarežģītību saistībā ar savu produktu piedāvājumu, izmantojot pārskatāmus cenu noteikšanas modeļus.

Kombinācijā ar tiešsaistes pārdošanu Volvo Cars fokusēsies uz “Care by Volvo”.

“Volvo Cars nākotni nosaka trīs pīlāri: elektrifikācija, tiešsaiste un izaugsme,” saka Lekss Kersemeikerss (Lex Kerssemakers), globālo komerciālo operāciju vadītājs. “Mēs vēlamies piedāvāt saviem klientiem dvēseles mieru un bezrūpīgu veidu, kā iegūt un lietot Volvo, likvidējot sarežģītību, kas saistīta ar auto iegādi un braukšanu ar to. Vienkāršošana un ērtība ir atslēga visam, ko mēs darām.”

Stratēģija ir fokusēta uz visātrāk augošo pasaules autorūpniecības segmentu – premium klases elektrisko automašīnu tirgu. Volvo Cars ir apņēmies kļūt par līderi šajā segmentā un turpmāk fokusēsies uz pilnībā elektriskajām automašīnām.

Izdarot nozīmīgus ieguldījumus tiešsaistes pārdošanas platformās, Volvo Cars veidos ciešākas attiecības ar klientiem kopā ar saviem mazumtirdzniecības partneriem. Tie joprojām būtiski ietekmēs klienta pieredzi un būs atbildīgi par dažādiem svarīgiem pakalpojumiem, piemēram, automašīnu sagatavošanu, piegādi un apkopi.

“Tiešsaistei un bezsaistei jābūt pilnībā un nesaraujamā veidā integrētām,” piebilda Lekss Kersemeikerss. “Lai kur klients atrastos – tiešsaistē, salonā, Volvo Studio, pie automašīnas stūres –, klienta pieredzei jābūt augstākajā līmenī.”

“Care by Volvo”, kas nesen kļuva zināms kā Volvo Cars abonēšanas pakalpojuma nosaukums, tiks paplašināts līdz klientu piedāvājumam, kas ir orientēts uz vispārīga ērtuma uzlabošanu.

Pērkot elektrisko Volvo tiešsaistē, tas nāks līdzi ērtas apkopes paketē, kas iekļauj tādas lietas kā serviss, garantija, palīdzība uz ceļa, kā arī apdrošināšana, kur tas ir pieejams, un mājas uzlādēšanas opcijas.

Savā galvenajā tiešsaistes veikalā volvocars.com uzņēmums radikāli vienkāršos šo procesu un samazinās soļu skaitu, kas iekļauj reģistrāciju elektriskā Volvo iegādei.

Klienti varēs izvēlēties kādu no pievilcīgajiem iepriekš konfigurētiem elektriskajiem Volvo, kas ir gatavi vienkāršai un ērtai pasūtīšanai un ātrai piegādei.

Papildus ērtība un vienkāršošana nāk ar caurskatāmiem cenas noteikšanas modeļiem. Līdz ar to vairs nav vajadzīgas pārrunas, uzlabojas caurskatāmība un rodas uzticība.

Reklāma

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
2 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Aigars Axx

Kāda uzticība internetā pirktai mašīnai?!? Ko viņš tur lej? :-)
Tiešsaistē serviss, garantija, palīdzība uz ceļa, kā arī mājas uzlādēšanas opcijas arīdzan. :-)

Skābene

Man izskatās, ka VOLVO vienkārši apgriež izmaksas un samazina izvēles opcijas. Būs kaut kādi 2-3 aprīkojuma līmeņi un var aizmirst par apdares materiālu plašu izvēli un visām opcijām, kas agrāk bija! Štampēs aušā pēc konkrēta šablona un varēs izvēlēties no tā kas ir.
Bet Tirdzniecība internetā nav slikta lieta, es vismaz redzu kā ik pēc 2 nedēļām braukt ar jaunu citu automašīnu, jo ir taču iespēja atteikties no distances pirkuma 14 dienu laikā. :D

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: