Reklāma

“Mercedes” nevēlas sasteigt atteikšanos no iekšdedzes dzinējiem

Jaunākie raksti

HP OMEN 15 spēlēm paredzētā klēpjdatora apskats

Man saņemt palietošanai HP OMEN datoru bija vismaz pāris gadu sens sapnis. Kādā pasākumā dzirdēju, ka vietējie Latvijas strīmerzēni...

“Telegram” ļaus ieplānot balss čatus

Izskatās, ka pēdējā pusgada laikā saziņas lietotne "Telegram" ļoti cenšas uzfrišināt savu audio komunikācijas piedāvājumu. Pērnā gada decembra beigās...

Masks savulaik centies nolīgt tagadējo “Volkswagen” vadītāju Dīzu

Herberts Dīzs ir cilvēks, kura vadībā "Volkswagen" koncerns platiem soļiem dodas elektroauto virzienā. Tagad parādījusies informācija, ka vēl 2015....

“DJI” gatavojas iesaistīties autonomās braukšanas tehnoloģiju izstrādē

"DJI" pazīstam kā uzņēmumu, kas ražo dronus, taču uzņēmums, acīmredzot, plāno paplašināt savu darbības sfēru - "DJI" gatavojas piegādāt...

Pirmais uz MEB platformas bāzētais “Ford” būs izmēros mazs krosovers

"Ford" elektrifikācijas plāns Eiropā ietver vēlmi izmantot "Volkswagen" izstrādāto MEB platformu elektriskajām mašīnām. Plānots, ka pirmais "Ford" uz šīs...

Vācu autoražotājs “Mercedes” iepriekš iepazīstinājis ar dažādiem plāniem, kā uzņēmums plāno pārstrukturizēt savu biznesu nākotnes elektroauto tirgum. Autoražotājs pamazām strādā pie sava elektroauto piedāvājuma, prezentējot pirmos “EQ” saimes modeļus, savukārt jau esošajiem modeļiem tiek piedāvātas “plug-in” hibrīdu versijas.

Tomēr koncerna vadītājs Ola Kaleniuss atzinis, ka “Mercedes” vēl nav gatavs atteikties no iekšdedzes dzinēju lietošanas savās mašīnās. Iemesls tam ir pavisam vienkāršs – iekšdedzes dzinēji joprojām ienes ļoti daudz naudas. “Ir pāragri teikt, kā tirgus izskatīsies 2030. gadā, bet mūsu darbs ir nostādīt sevi pozīcijā, lai tam būtu gatavi. Mūsu iekšdedzes dzinēju bizness ir ļoti spēcīgs un ienes daudz naudas, ko varam ieguldīt nākotnes attīstībā,” kompānijas nostāju intervijā “Financial Times” skaidro Kaleniuss.

Citi autoražotāji, piemēram, “Ford”, “Jaguar” un “Land Rover” paziņojuši, ka līdz 2030. gadam tie pilnībā būs pārgājuši uz elektroauto tirdzniecību, savukārt “Mercedes” acīmredzami plāno izvēlēties sabalansētu pieeju, saglabājot iekšdedzes dzinējus, kamēr tie ir peļņu nesoši, vienlaikus investējot naudu savu elektroauto attīstībā.

Reklāma

3 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
3 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
ddfdf

mercedes ir tik kvalitativs musdienaas, ka krievi sadedzina 100 k vertus mershus, jo apnicis cinities ar dileriem.

Oskars

Nu ja. Krievam labakais ir tikai Zhigulj. Mes visi zinam ko tu pamata tagad skaties. Krievu propagandu.

Es pats

Jā, tā ir, es arī tā zinu. Tos meršus jau vairs neviens nepērk, drīz viņi bankrotēs

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: