Reklāma

“Ford” piedāvātie modeļi Eiropā līdz 2030. gadam tiks padarīti pilnībā elektriski

Jaunākie raksti

BISSELL CrossWave Cordless mazgājošā slotas tipa putekļu sūcēja apskats

Nu jau esmu kļuvis par oficiālo tīrības un spodrības ziņnesi, šajā pavasarī turpinām dažādu mājsoļa palīgu apskatus ar vienu...

Latvijā vadošais ielu mākslinieks KIWIE izlicis pārdošanā pasaules mērogā unikālus NFT

KIWIE ir viens no pazīstmākajiem ielu māksliniekiem Latvijā, kura vārds izskanējis tālu aiz mūsu valsts robežām. Viņa firmas zīme,...

Hakatonā pētīs, vai elektroauto var uzlādēt pie apgaismojuma staba, kā arī citas idejas

Lādēt elektroauto pie apgaismojuma staba un ieviest metrobusa līniju Teikas virzienā. Pie kā strādās hakatonā? No 15. līdz 17....

Eiropas Parlaments vēlas slēgt pirātiskās sporta pārraides 30 minūšu laikā

Eiropas Parlaments strādā pie lēmuma, kas varētu pieprasīt slēgt pirātiskās sporta pārraides vien pusstundas laikā. Lai to spētu īstenot...

Parādās ziņas, ka varētu kavēties jauno iPad un MacBook portatīvo datoru ražošana

Jau 2020. gads bija izaicinājumu pilns elektronikas ražošanā, jo radās problēmas ar dažādu detaļu izgatavošanu, piegādi un produktu salikšanu,...

“Ford” paziņojis par apjomīgiem elektrifikācijas plāniem uzņēmuma piedāvājumā Eiropai – līdz 2026. gadam visi Eiropā nopērkamie “Ford” modeļi būs vai nu pilnībā elektriski, vai vismaz plug-in hibrīdi. Savukārt līdz 2030. gadam plānots pilnībā noslēgt pāreju tikai uz elektroauto tirdzniecību.

Slavenais autobūves uzņēmums pilnībā apņēmies kļūt elektrisks jau šīs desmitgades laikā, to pasvītrojot faktam, ka “Ford” komerctransporta piedāvājums Eiropā jau līdz 2024. gadam būs pilnībā elektrisks.

Eiropas modeļu ražošanā “Ford” sadarbosies arī ar vietējiem autobūves gigantiem. Tā, piemēram, 2023. gadā Ķelnē plānots uzsākt Eiropas tirgum paredzēta elektroauto ražošanu, taču šis “Ford” modelis izmantos “Volkswagen” koncerna izstrādāto MEB platformu, kuru lieto “ID.3” un “ID.4” modeļu ražošanai, bet nākotnē šī platforma tiks izmantota par pamatu vēl virknei koncerna modeļu.

“Ford” modelis, kas taps uz MEB platformas bāzes ir daļa no stratēģiskās sadarbības vienošanās starp abiem uzņēmumiem. “Ford” ir iespēja ražot vēl vienu modeli, izmantojot šo pašu platformu un abi autoražotāji turpmāko mēnešu laikā varētu izziņot vēl kādu sadarbības līgumu.

Plānots, ka “Ford” pirmais elektroauto Eiropā sākotnēji tiks salikts blakus “Fiesta” modelim. Tāpat Ķelnē turpināsies “EcoBoost” motoru ražošana. Tomēr pagaidām nav zināms, kas nākotnē notiks ar pašreizējiem “Ford” modeļiem, piemēram, “Fiesta” un “Focus”.

AvotsAutocar
Reklāma

4 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
4 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Krotow

Cerams ka būs konkurence “biezovāģim” arī +/- lietojama attāluma auto ražošanā par pieejamu cenu.

Janis Ladusans

par vēlu…kamēr gaidīs 2026 .gadu,tikmēr jau visu tirgu būs pārņēmuši Tesla, NIO, XPENG (cena parketa džipam Norvēgijā (!!!!) 31 K euro) /pat GM Ķīnā kopā ar vietējo ražotāju jau sen priekšā Fordam ar 150 000 pārdotiem EV auto:)

Krotow

Nuuuuuuuu. Tesla pārņems tirgu… ar viņu cenām, haha. Par ķīniešiem drīzāk ticētu.

LAN

VW arī varētu būt kkas labs ar ID1/ID2.

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: