Reklāma

“Microsoft” piedāvā jaunu rīku, kas ļaus ātri un bez maksas izveidot savu mājaslapu

Jaunākie raksti

HP OMEN 15 spēlēm paredzētā klēpjdatora apskats

Man saņemt palietošanai HP OMEN datoru bija vismaz pāris gadu sens sapnis. Kādā pasākumā dzirdēju, ka vietējie Latvijas strīmerzēni...

“Telegram” ļaus ieplānot balss čatus

Izskatās, ka pēdējā pusgada laikā saziņas lietotne "Telegram" ļoti cenšas uzfrišināt savu audio komunikācijas piedāvājumu. Pērnā gada decembra beigās...

Masks savulaik centies nolīgt tagadējo “Volkswagen” vadītāju Dīzu

Herberts Dīzs ir cilvēks, kura vadībā "Volkswagen" koncerns platiem soļiem dodas elektroauto virzienā. Tagad parādījusies informācija, ka vēl 2015....

“DJI” gatavojas iesaistīties autonomās braukšanas tehnoloģiju izstrādē

"DJI" pazīstam kā uzņēmumu, kas ražo dronus, taču uzņēmums, acīmredzot, plāno paplašināt savu darbības sfēru - "DJI" gatavojas piegādāt...

Pirmais uz MEB platformas bāzētais “Ford” būs izmēros mazs krosovers

"Ford" elektrifikācijas plāns Eiropā ietver vēlmi izmantot "Volkswagen" izstrādāto MEB platformu elektriskajām mašīnām. Plānots, ka pirmais "Ford" uz šīs...

Kompānija “Microsoft” iepazīstinājusi ar jaunu rīku, kas lietotājam ļauj bez maksas ļoti īsā laikā radīt pašam savu mājaslapu. Jaunais risinājums ir daļa no “Microsoft” digitālā mārketinga centra (Microsoft Digital Marketing Center) un dod iespēju radīt mājaslapu gan pilnīgi no nulles, gan, izmantojot uzņēmuma sociālo mediju lapā esošo saturu.

Avots: Microsoft

“Microsoft” ar šo jauno rīko primāri vēlējies iepriecināt tieši mazos uzņēmumus, palīdzot tiem uzlabot savas mārketinga aktivitātes. Kompānija, balstoties uz “Small Business Association” datiem, norāda, ka ap 36% mazo uzņēmumu nav savas mājaslapas. Tā ir būtiska problēma, jo vidēji 75% cilvēku pirms pakalpojuma vai preces iegādes apmeklē uzņēmuma mājaslapu. Īpaši aktuāli tas kļuvis pandēmijas laikā, kad klātienes tirdzniecība ir ierobežota un liela daļa biznesu var eksistēt tikai e-vidē. Pastāv pat uzskats –  ja uzņēmumam nav savas vietnes, tas praktiski neeksistē. Turklāt, ja līdz šim prasmju vai naudas trūkuma dēļ mājaslapas izveide sagādāja grūtības, tagad šo problēmu “Microsoft” atrisina.

Lai izmantotu šo iespēju, lietotājam vispirms būs jāizveido konts, reģistrējoties “Microsoft Digital Marketing Center”. Un principā var ķerties pie darba.

Vispirms, protams, svarīgi norādīt sava uzņēmuma nosaukumu un izdomāt arī mājaslapas adresi.

Avots: Microsoft

Pēc tam jau, sekojot instrukcijām kreisajā malā, lietotājs var secīgi pievienot nepieciešamo informāciju, ko vēlas redzēt mājaslapā. Piemēram, virsraksts, apraksti, attēli, kopsavilkums par savu biznesu, kontaktinformācija, saites uz sociālo mediju lapām.

Iespējams, vienkāršāks variants būs, ja mājaslapu veidosi nevis no paša sākuma, bet, izmantojot sava uzņēmuma sociālo mediju lapas saturu. Šādā gadījumā uzreiz pievienosies informācija par uzņēmumu, attēli un cita veida saturs, ko esi, piemēram, norādījis “Facebook” lapā. Tas būs kā sava veida pamats, uz kura varēs tālāk būvēt savu mājaslapu. Taču, ja uzņēmumam sava lapa sociālajos medijos nav, droši visu var sākt taisīt no nulles.

Attēlā zemāk vari redzēt, kāda veida mājaslapa apmēram varētu sanākt. Visai vienkārša, taču savu funkciju pildīs.

Gatavs mājaslapas piemērs. Avots: Microsoft

Reklāma

3 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
3 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
ASV

nav iespēju izvēlēties citu reģionu kā tikai ASV adrese!

Gmb

Par VPN nekad nav dzirdēts laikam..

digitalk

un kaut kāds sviesta serviss būtu jāizmanto nelegāli kāpēc?

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: