Reklāma

“Hyundai” oficiāli izziņo starptautisku “Kona” atsaukumu, kurā tiks mainītas auto baterijas

Jaunākie raksti

HP OMEN 15 spēlēm paredzētā klēpjdatora apskats

Man saņemt palietošanai HP OMEN datoru bija vismaz pāris gadu sens sapnis. Kādā pasākumā dzirdēju, ka vietējie Latvijas strīmerzēni...

“Telegram” ļaus ieplānot balss čatus

Izskatās, ka pēdējā pusgada laikā saziņas lietotne "Telegram" ļoti cenšas uzfrišināt savu audio komunikācijas piedāvājumu. Pērnā gada decembra beigās...

Masks savulaik centies nolīgt tagadējo “Volkswagen” vadītāju Dīzu

Herberts Dīzs ir cilvēks, kura vadībā "Volkswagen" koncerns platiem soļiem dodas elektroauto virzienā. Tagad parādījusies informācija, ka vēl 2015....

“DJI” gatavojas iesaistīties autonomās braukšanas tehnoloģiju izstrādē

"DJI" pazīstam kā uzņēmumu, kas ražo dronus, taču uzņēmums, acīmredzot, plāno paplašināt savu darbības sfēru - "DJI" gatavojas piegādāt...

Pirmais uz MEB platformas bāzētais “Ford” būs izmēros mazs krosovers

"Ford" elektrifikācijas plāns Eiropā ietver vēlmi izmantot "Volkswagen" izstrādāto MEB platformu elektriskajām mašīnām. Plānots, ka pirmais "Ford" uz šīs...

Dienvidkorejas autoražotājs “Hyundai” oficiāli paziņojis, ka visā pasaulē tiks atsaukti 82 tūkstoši elektroauto, kuriem tiks mainītas baterijas. Gandrīz 76 tūkstoši no šīm mašīnām ir elektriskie “Kona” krosoveri, bet atsaukti arī vairāk nekā 5 tūkstoši “Ioniq” eksemplāru.

Eksperti lēš, ka atsaukuma kopējās izmaksas būs aptuveni 900 miljoni dolāru, kas to padarīs par dārgāko elektroauto atsaukumu vēsturē līdz šim. Visās atsauktajās mašīnās uzstādītas “LG Chem” ražotās baterijas. Tiek vēstīts, ka abi uzņēmumi aizvada sarunas, lai atsaukuma izmaksas tiktu sadalītas.

Tiek gaidīts, ka šis atsaukums beidzot pieliks punktu ieilgušajai mašīnu bateriju aizdegšanās problēmai – vairāk nekā ducis “Kona” elektrisko krosoveru visā pasaulē nodeguši baterijas problēmu dēļ. “Hyundai” sākotnēji izsludināja atsaukumu, kura laikā mašīnām tika atjaunināta bateriju vadības programmatūra, bet tas neko daudz nemainīja, mašīnām turpinot degt. Paredzams, ka dīleri jau tuvākajā laikā informēs skarto mašīnu īpašniekus, kuriem būs jāierodas servisā pēc pilnīgi jaunām baterijām.

Reklāma

3 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
3 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Elektriķis

Attēlā ir pēdējais “feislifts”. Pieņemu ka uz to šis atsaukums neattiecas.

Kartupelis3

kā tu domā, kur tās izravētās baterijas citur likt, ja nākamajā konā? :D

Elektriķis

Labs, jā :)
Tas laikam būs labs grūdiens bateriju pārstrādes tehnoloģijai. Vēl nekad pasaule nav pieredzējusi tādu kaudzi likvidējamo auto bateriju, Pie tam diez vai tās izmantos pat stacionārās elektrības uzglabāšanas iekārtās.

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: