Reklāma

“Hyundai Kona” elektroauto arī pēc atsaukuma turpina aizdegties

Jaunākie raksti

Krievija 2024. gadā plāno ieviest digitālo rubli

Paralēli uzsāktajam karam Ukrainā Krievija nepalaiž garām arī jaunākās tendences, kas attiecas uz norēķinu nākotni. Krievijas Banka šogad uzsāka...

Īlons Masks dod mājienu, ka varētu izveidot pats savu sociālo mediju platformu

Ievērojamu uzmanību šajā vasarā bija piesaistījis Īlona Maska lēmums iegādāties "Twitter". Diemžēl nekas dižs no šī darījuma nesanāca, jo...

ASUS ROG Rapture GT-AX11000 Pro būs spēļu entuziastiem paredzēts maršrutētājs

ASUS Republic of Gamers (ROG) izziņojuši jaunu bezvadu maršrutētāju ROG Rapture GT-AX11000 Pro, kas paredzēts spēļu entuziastiem. ROG Rapture...

Klerb ir kā Tinder tiem, kuri ļoti mīl lasīt grāmatas

Lietotne Klerb varētu būt lieliska ļoti lieliem grāmatu mīļiem, lai tuvējā apkārtnē atrastu cilvēkus, ar kuriem dalīties savā grāmatu...

Miris ikoniskās Stīva Džobsa bītlenes dizaina autors

Gan Stīva Džobsa karstākie fani, gan cilvēki, kas nedaudz seko līdzi tehnoloģiju pasaule, atceras bijušā Apple izpilddirektora ikonisko stilu,...

“Hyundai” kompānija jau iepriekš bija spiesta izsludināt atsaukumu, jo kompānijas elektroauto “Kona” baterijas vairākkārt aizdegušās. Nu fiksēts pirmais gadījums, kad arī pēc atsaukuma mašīna aizdegas, kas izraisījis varas iestāžu vēlmi pārbaudīt, ko tad “Hyundai” īsti darījuši, lai problēmu labotu.

“Hyundai” Dienvidkorejā vien atsaukusi vairāk nekā 25 tūkstošus “Kona” elektrisko krosoveru, taču atsaukumi sekojuši arī Ziemeļamerikā un Eiropā. Tiek uzskatīts, ka problēma varētu būt radusies bateriju ražošanas procesā, kas var izraisīt īssavienojumu un aizdegšanos.

Zināms, ka mašīnas, kurām jau veikts remonts atsaukuma ietvaros, saņēmušas programmatūras atjauninājumu, bet dažām mašīnām pēc apskates nomainīta arī baterija. Kā vēsta Dienvidkorejas valdības pārstāvis, kurš vēlējās palikt anonīms, konkrētais auto saņēmis tikai programmatūras atjauninājumu, bet tam nav mainītas baterijas.

Korejas auto testēšanas un izpētes centrs sācis izmeklēšanu, skaidrojot, cik adekvātu risinājumu izvēlējusies “Hyundai”, lai risinātu problēmu. Pats autoražotājs komentārus par situāciju pagaidām nesniedza.

Reklāma

3 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
3 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
1253
29.01.2021 13:07

agrāk cilvēki pilnai laimei vin-kodā meklēja zzz un tmldz.
tagad pētīs battery-base.com lai saprastu vai baterija jau vienreiz nodegusi vai vēl tikai degs.

Krotow
29.01.2021 13:43

Izlasījās ka atsauktie auto aizdegās jau Korejā.

Elektriķis
29.01.2021 16:10

“bet dažām mašīnām pēc apskates nomainīta arī baterija”

Nedomāju ka ir tik viegli apskatīties, kas “lācītim vēderā”. Savukārt visām mainīt akumulatorus – tas velk uz bankrotu.
Ne jau visu var salāpīt ar programatūras maiņu.
Ķeza liela…

Reklāma