Reklāma

“Hyundai Kona” elektroauto arī pēc atsaukuma turpina aizdegties

Jaunākie raksti

BISSELL CrossWave Cordless mazgājošā slotas tipa putekļu sūcēja apskats

Nu jau esmu kļuvis par oficiālo tīrības un spodrības ziņnesi, šajā pavasarī turpinām dažādu mājsoļa palīgu apskatus ar vienu...

Latvijā vadošais ielu mākslinieks KIWIE izlicis pārdošanā pasaules mērogā unikālus NFT

KIWIE ir viens no pazīstmākajiem ielu māksliniekiem Latvijā, kura vārds izskanējis tālu aiz mūsu valsts robežām. Viņa firmas zīme,...

Hakatonā pētīs, vai elektroauto var uzlādēt pie apgaismojuma staba, kā arī citas idejas

Lādēt elektroauto pie apgaismojuma staba un ieviest metrobusa līniju Teikas virzienā. Pie kā strādās hakatonā? No 15. līdz 17....

Eiropas Parlaments vēlas slēgt pirātiskās sporta pārraides 30 minūšu laikā

Eiropas Parlaments strādā pie lēmuma, kas varētu pieprasīt slēgt pirātiskās sporta pārraides vien pusstundas laikā. Lai to spētu īstenot...

Parādās ziņas, ka varētu kavēties jauno iPad un MacBook portatīvo datoru ražošana

Jau 2020. gads bija izaicinājumu pilns elektronikas ražošanā, jo radās problēmas ar dažādu detaļu izgatavošanu, piegādi un produktu salikšanu,...

“Hyundai” kompānija jau iepriekš bija spiesta izsludināt atsaukumu, jo kompānijas elektroauto “Kona” baterijas vairākkārt aizdegušās. Nu fiksēts pirmais gadījums, kad arī pēc atsaukuma mašīna aizdegas, kas izraisījis varas iestāžu vēlmi pārbaudīt, ko tad “Hyundai” īsti darījuši, lai problēmu labotu.

“Hyundai” Dienvidkorejā vien atsaukusi vairāk nekā 25 tūkstošus “Kona” elektrisko krosoveru, taču atsaukumi sekojuši arī Ziemeļamerikā un Eiropā. Tiek uzskatīts, ka problēma varētu būt radusies bateriju ražošanas procesā, kas var izraisīt īssavienojumu un aizdegšanos.

Zināms, ka mašīnas, kurām jau veikts remonts atsaukuma ietvaros, saņēmušas programmatūras atjauninājumu, bet dažām mašīnām pēc apskates nomainīta arī baterija. Kā vēsta Dienvidkorejas valdības pārstāvis, kurš vēlējās palikt anonīms, konkrētais auto saņēmis tikai programmatūras atjauninājumu, bet tam nav mainītas baterijas.

Korejas auto testēšanas un izpētes centrs sācis izmeklēšanu, skaidrojot, cik adekvātu risinājumu izvēlējusies “Hyundai”, lai risinātu problēmu. Pats autoražotājs komentārus par situāciju pagaidām nesniedza.

Reklāma

3 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
3 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
1253

agrāk cilvēki pilnai laimei vin-kodā meklēja zzz un tmldz.
tagad pētīs battery-base.com lai saprastu vai baterija jau vienreiz nodegusi vai vēl tikai degs.

Krotow

Izlasījās ka atsauktie auto aizdegās jau Korejā.

Elektriķis

“bet dažām mašīnām pēc apskates nomainīta arī baterija”

Nedomāju ka ir tik viegli apskatīties, kas “lācītim vēderā”. Savukārt visām mainīt akumulatorus – tas velk uz bankrotu.
Ne jau visu var salāpīt ar programatūras maiņu.
Ķeza liela…

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: