“Hyundai” kompānija jau iepriekš bija spiesta izsludināt atsaukumu, jo kompānijas elektroauto “Kona” baterijas vairākkārt aizdegušās. Nu fiksēts pirmais gadījums, kad arī pēc atsaukuma mašīna aizdegas, kas izraisījis varas iestāžu vēlmi pārbaudīt, ko tad “Hyundai” īsti darījuši, lai problēmu labotu.
“Hyundai” Dienvidkorejā vien atsaukusi vairāk nekā 25 tūkstošus “Kona” elektrisko krosoveru, taču atsaukumi sekojuši arī Ziemeļamerikā un Eiropā. Tiek uzskatīts, ka problēma varētu būt radusies bateriju ražošanas procesā, kas var izraisīt īssavienojumu un aizdegšanos.
Zināms, ka mašīnas, kurām jau veikts remonts atsaukuma ietvaros, saņēmušas programmatūras atjauninājumu, bet dažām mašīnām pēc apskates nomainīta arī baterija. Kā vēsta Dienvidkorejas valdības pārstāvis, kurš vēlējās palikt anonīms, konkrētais auto saņēmis tikai programmatūras atjauninājumu, bet tam nav mainītas baterijas.
Korejas auto testēšanas un izpētes centrs sācis izmeklēšanu, skaidrojot, cik adekvātu risinājumu izvēlējusies “Hyundai”, lai risinātu problēmu. Pats autoražotājs komentārus par situāciju pagaidām nesniedza.
agrāk cilvēki pilnai laimei vin-kodā meklēja zzz un tmldz.
tagad pētīs battery-base.com lai saprastu vai baterija jau vienreiz nodegusi vai vēl tikai degs.
Izlasījās ka atsauktie auto aizdegās jau Korejā.
“bet dažām mašīnām pēc apskates nomainīta arī baterija”
Nedomāju ka ir tik viegli apskatīties, kas “lācītim vēderā”. Savukārt visām mainīt akumulatorus – tas velk uz bankrotu.
Ne jau visu var salāpīt ar programatūras maiņu.
Ķeza liela…