Web Analytics
More
    Reklāma

    “Tesla” anulē auto garantiju, ja to izmantojat, lai ar elektrību nodrošinātu savu māju

    Jaunākie raksti

    Daudzus ASV štatus pēdējo nedēļu laikā piemeklējuši nelabvēlīgi laikapstākļi, kuru rezultātā piedzīvotas masveidīgas problēmas ar elektrības piegādēm. Kamēr “Ford” aicina savus dīlerus Teksasas štatā izīrēt “F-150” pikapa hibrīdversiju ar iebūvētu ģeneratoru, lai cilvēki varētu nodrošināt elektrību savām mājām, tikmēr “Tesla” anulē auto garantiju, ja mēģināt kaut ko tādu darīt.

    Tehniski “Tesla” modeļi nav aprīkoti ar “vehicle-to-grid” sistēmu, kas ļautu apgādāt māju ar elektrību, tomēr iespējams izdarīt tā, lai mašīna tomēr varētu nodrošināt elektrību mājai – pie mašīnas 12 V akumulatora jāpievieno 2000 vatu invertors.

    Kāds “Tesla” īpašnieks sociālās saziņas vietnēs dalījies ar savu pieredzi, kā nodrošināt māju ar elektrību, izmantojot savu elektroauto. Viņš elektrību no mašīnas lietojis, lai darbinātu elektrisko krāsni, ledusskapi un dažas gaismas. Šāds risinājums ļauj apgādāt māju ar elektrību stundām ilgi.

    Tomēr mašīna pēc dažām dienām ziņojusi par nepieciešamību mainīt akumulatoru, lai gan serviss uzskatīja, ka tas joprojām ir gana labā kārtībā. Servisa pārstāvji šo risinājumu atrada kādā “Facebook” grupā un auto īpašniekam izskaidroja, ka tādējādi viņš pārkāpis garantijas noteikumus, līdz ar to garantija vairs nav derīga.

    Stāsta morāle – ja jūs savu “Tesla” izmantojot, lai darbinātu elektriskās ierīces savās mājās, nelieciet bildes sociālajos tīklos.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    16 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    as as
    25.02.2021 09:38

    Izklausās ne pārāk ticami, jo cik tad W elektrības šādi konvertējot 12V uz 220V ir iespējams nosmelt? Neilgam elektriskās krāsns laiciņam, tur zudumi milzīgi!

    Elektriķis
    25.02.2021 11:59
    Reply to  as as

    Ja arī tas ir izdevies, tad akumulatoram ir jādod ārā ICE startera režīma strāva. Diez vai 12V akumulatora lādētājs spēj ar tādu strāvu to lādēt no lielā akumulatora. Teslas vietā darītu tāpat.

    LAN
    04.03.2021 16:07
    Reply to  Elektriķis

    Vaitad AC un sildīšana nepatērē elektrību no 12V sistēmas?

    Elektriķis
    04.03.2021 17:27
    Reply to  LAN

    Labs jautājums! Šķiet ka Teslai tomēr sildīšana un saldēšana ir no lielās baterijas. Lietotāja novērojums, 7kW kad silda salonu, būtu 580A no 12V…

    Vieča
    25.02.2021 22:35

    Sāksim ar to ka Amerikā ir 110 voltu spriegums

    Elektriķis
    25.02.2021 22:50
    Reply to  Vieča

    Jā, tā ir, bet ar ko taisies beigt? :)

    digitalk
    25.02.2021 23:45
    Reply to  Elektriķis

    sāksim ar ASV 120V nominālo spriegumu un beigsim ar liela patēriņa iekārtām 240V (virtuvei un elektrožāvētājiem), par ko @Vieča nav pat dzirdējis.

    Elektriķis
    26.02.2021 08:40
    Reply to  digitalk

    Tu domā ka tādēļ, ka ASV ir 120V, šiem nav tik pat jaudīgu krāsniņu kā mums?

    1012
    26.02.2021 09:20
    Reply to  Elektriķis

    nezinu par krāsniņām, bet espreso mašīnām ASV versijai ražotāji mēdz pielāgot smadzenes, lai vienlaicīgi ieslēgts tens vienā no boileriem (slēgā pa sekundēm, bet ne abi uzreiz kā pie mums), iemesls – viņu un mūsu el.tīkla atšķirības.
    runa par jaudīgām divboileru mašīnām.

    Elektriķis
    26.02.2021 10:10
    Reply to  1012

    Ja izmanto tos pašus sildelementus, tad, lai pārietu no 110V uz 220V, mums tie būtu jāslēdz virknē, bet ASV paralēli. Bet tā ir teorētiska spriedelēšana.
    Diezin vai espresso mašīnas pieslēdz pie 3 fāzēm, tad arī ASV var iegūt 220V. Kā noprotu, 3 fāzes, vai 2 fāzes izmanto auto uzlādei, veļas žāvētājiem u.c. jaudīgajiem patērētājiem.

    digitalk
    26.02.2021 12:44
    Reply to  Elektriķis

    “šiem nav tik pat jaudīgu krāsniņu”

    doma bija, ka “elektriskā krāsns” drīzāk sēž uz visiem 240V (tātad ēd 2x vairāk), bet tad, kā mums te jau ierasts ;) aizgāju izlasīt oriģinālu — džeks bija piešķīlis GĀZES krāsns elektroniku un ventilatoru, lai māju sasildītu, t.i., invertors bija uz 120V.

    Elektriķis
    26.02.2021 13:27
    Reply to  digitalk

    Ok, “krāsniņa” parādījās tulkojumā. Tad jau štrunts vien ir.
    Labi ka palasīji oriģinālu, citādi mēs te visu ko safantazējām un pie viena papētījām ASV elektroapgādi :)

    digitalk
    27.02.2021 03:44
    Reply to  Elektriķis

    brīnums, ka neviens nepamanīja manu purkšķi peļķē “tātad ēd 2x vairāk” :D

    ja krāsns noēda 1.1KW, tad arī pie 240V ēdīs tik pat, tikai amperāža mazāka.

    Elektriķis
    27.02.2021 08:46
    Reply to  digitalk

    Formāli Tu vari izgrozīties. Ja to pašu 110V krāsni pieslēgsi pie 220V, tad tā tiešām patērēs 2x vairāk strāvas. Ja vārds “ēd” attiecas uz strāvu, ir OK. Ja tas attiecas uz jaudu, tad nē, jo jaudas pieaugums būs 4x. Termoregulatorus un sadegšanu neņemam vērā :)

    Lauris
    26.02.2021 08:50

    Nez vai baterijām kas fiziski notika, vai arī sistēma uzskatīja, ka beterijas metamas, jo auto nav kustējies, bet strāva pazudusi?

    KKTK
    26.02.2021 10:54

    Laikam jau no svara ir, kas tika tālāk darbināts. Ja tas bija viens caurplūdes sūknis centrālapurei, tad PO, bet ja spices sūknis, veļas mašīna un xbox un gludeklis, tad iespējams arī baterijas sačakarētas. Pareizi dara ražotājs, gau jau arī kompja logos tas ir redzams, nav jārokas pa sociālajiem tīkliem. Piemēram iRobots arī precīzi uzskata cik ir bijušas dziļās izlādes. Servisā skaidri redzams, cik labi tu seko ražotāja norādēm.

    Last edited 3 years ago by KKTK
    Reklāma