Reklāma

“Tesla” anulē auto garantiju, ja to izmantojat, lai ar elektrību nodrošinātu savu māju

Jaunākie raksti

HP OMEN 15 spēlēm paredzētā klēpjdatora apskats

Man saņemt palietošanai HP OMEN datoru bija vismaz pāris gadu sens sapnis. Kādā pasākumā dzirdēju, ka vietējie Latvijas strīmerzēni...

“Telegram” ļaus ieplānot balss čatus

Izskatās, ka pēdējā pusgada laikā saziņas lietotne "Telegram" ļoti cenšas uzfrišināt savu audio komunikācijas piedāvājumu. Pērnā gada decembra beigās...

Masks savulaik centies nolīgt tagadējo “Volkswagen” vadītāju Dīzu

Herberts Dīzs ir cilvēks, kura vadībā "Volkswagen" koncerns platiem soļiem dodas elektroauto virzienā. Tagad parādījusies informācija, ka vēl 2015....

“DJI” gatavojas iesaistīties autonomās braukšanas tehnoloģiju izstrādē

"DJI" pazīstam kā uzņēmumu, kas ražo dronus, taču uzņēmums, acīmredzot, plāno paplašināt savu darbības sfēru - "DJI" gatavojas piegādāt...

Pirmais uz MEB platformas bāzētais “Ford” būs izmēros mazs krosovers

"Ford" elektrifikācijas plāns Eiropā ietver vēlmi izmantot "Volkswagen" izstrādāto MEB platformu elektriskajām mašīnām. Plānots, ka pirmais "Ford" uz šīs...

Daudzus ASV štatus pēdējo nedēļu laikā piemeklējuši nelabvēlīgi laikapstākļi, kuru rezultātā piedzīvotas masveidīgas problēmas ar elektrības piegādēm. Kamēr “Ford” aicina savus dīlerus Teksasas štatā izīrēt “F-150” pikapa hibrīdversiju ar iebūvētu ģeneratoru, lai cilvēki varētu nodrošināt elektrību savām mājām, tikmēr “Tesla” anulē auto garantiju, ja mēģināt kaut ko tādu darīt.

Tehniski “Tesla” modeļi nav aprīkoti ar “vehicle-to-grid” sistēmu, kas ļautu apgādāt māju ar elektrību, tomēr iespējams izdarīt tā, lai mašīna tomēr varētu nodrošināt elektrību mājai – pie mašīnas 12 V akumulatora jāpievieno 2000 vatu invertors.

Kāds “Tesla” īpašnieks sociālās saziņas vietnēs dalījies ar savu pieredzi, kā nodrošināt māju ar elektrību, izmantojot savu elektroauto. Viņš elektrību no mašīnas lietojis, lai darbinātu elektrisko krāsni, ledusskapi un dažas gaismas. Šāds risinājums ļauj apgādāt māju ar elektrību stundām ilgi.

Tomēr mašīna pēc dažām dienām ziņojusi par nepieciešamību mainīt akumulatoru, lai gan serviss uzskatīja, ka tas joprojām ir gana labā kārtībā. Servisa pārstāvji šo risinājumu atrada kādā “Facebook” grupā un auto īpašniekam izskaidroja, ka tādējādi viņš pārkāpis garantijas noteikumus, līdz ar to garantija vairs nav derīga.

Stāsta morāle – ja jūs savu “Tesla” izmantojot, lai darbinātu elektriskās ierīces savās mājās, nelieciet bildes sociālajos tīklos.

Reklāma

16 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
16 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
as as

Izklausās ne pārāk ticami, jo cik tad W elektrības šādi konvertējot 12V uz 220V ir iespējams nosmelt? Neilgam elektriskās krāsns laiciņam, tur zudumi milzīgi!

Elektriķis

Ja arī tas ir izdevies, tad akumulatoram ir jādod ārā ICE startera režīma strāva. Diez vai 12V akumulatora lādētājs spēj ar tādu strāvu to lādēt no lielā akumulatora. Teslas vietā darītu tāpat.

LAN

Vaitad AC un sildīšana nepatērē elektrību no 12V sistēmas?

Elektriķis

Labs jautājums! Šķiet ka Teslai tomēr sildīšana un saldēšana ir no lielās baterijas. Lietotāja novērojums, 7kW kad silda salonu, būtu 580A no 12V…

Vieča

Sāksim ar to ka Amerikā ir 110 voltu spriegums

Elektriķis

Jā, tā ir, bet ar ko taisies beigt? :)

digitalk

sāksim ar ASV 120V nominālo spriegumu un beigsim ar liela patēriņa iekārtām 240V (virtuvei un elektrožāvētājiem), par ko @Vieča nav pat dzirdējis.

Elektriķis

Tu domā ka tādēļ, ka ASV ir 120V, šiem nav tik pat jaudīgu krāsniņu kā mums?

1012

nezinu par krāsniņām, bet espreso mašīnām ASV versijai ražotāji mēdz pielāgot smadzenes, lai vienlaicīgi ieslēgts tens vienā no boileriem (slēgā pa sekundēm, bet ne abi uzreiz kā pie mums), iemesls – viņu un mūsu el.tīkla atšķirības.
runa par jaudīgām divboileru mašīnām.

Elektriķis

Ja izmanto tos pašus sildelementus, tad, lai pārietu no 110V uz 220V, mums tie būtu jāslēdz virknē, bet ASV paralēli. Bet tā ir teorētiska spriedelēšana.
Diezin vai espresso mašīnas pieslēdz pie 3 fāzēm, tad arī ASV var iegūt 220V. Kā noprotu, 3 fāzes, vai 2 fāzes izmanto auto uzlādei, veļas žāvētājiem u.c. jaudīgajiem patērētājiem.

digitalk

“šiem nav tik pat jaudīgu krāsniņu”

doma bija, ka “elektriskā krāsns” drīzāk sēž uz visiem 240V (tātad ēd 2x vairāk), bet tad, kā mums te jau ierasts ;) aizgāju izlasīt oriģinālu — džeks bija piešķīlis GĀZES krāsns elektroniku un ventilatoru, lai māju sasildītu, t.i., invertors bija uz 120V.

Elektriķis

Ok, “krāsniņa” parādījās tulkojumā. Tad jau štrunts vien ir.
Labi ka palasīji oriģinālu, citādi mēs te visu ko safantazējām un pie viena papētījām ASV elektroapgādi :)

digitalk

brīnums, ka neviens nepamanīja manu purkšķi peļķē “tātad ēd 2x vairāk” :D

ja krāsns noēda 1.1KW, tad arī pie 240V ēdīs tik pat, tikai amperāža mazāka.

Elektriķis

Formāli Tu vari izgrozīties. Ja to pašu 110V krāsni pieslēgsi pie 220V, tad tā tiešām patērēs 2x vairāk strāvas. Ja vārds “ēd” attiecas uz strāvu, ir OK. Ja tas attiecas uz jaudu, tad nē, jo jaudas pieaugums būs 4x. Termoregulatorus un sadegšanu neņemam vērā :)

Lauris

Nez vai baterijām kas fiziski notika, vai arī sistēma uzskatīja, ka beterijas metamas, jo auto nav kustējies, bet strāva pazudusi?

KKTK

Laikam jau no svara ir, kas tika tālāk darbināts. Ja tas bija viens caurplūdes sūknis centrālapurei, tad PO, bet ja spices sūknis, veļas mašīna un xbox un gludeklis, tad iespējams arī baterijas sačakarētas. Pareizi dara ražotājs, gau jau arī kompja logos tas ir redzams, nav jārokas pa sociālajiem tīkliem. Piemēram iRobots arī precīzi uzskata cik ir bijušas dziļās izlādes. Servisā skaidri redzams, cik labi tu seko ražotāja norādēm.

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: