Reklāma

“Jaguar” dīleri nav pārliecināti par autoražotāja elektrifikācijas un nākotnes modeļu plāniem

Jaunākie raksti

QNAP TS-253D-4G NAS iespēju apskats

QNAP mums laipni sarūpējis uz testu TS-253D NAS tipa tīkla atmiņu, lai mēs varētu iepazīties ar ierīces iespēju klāstu....

Saruna ar Mārtiņu Bērziņu par Citadeles pieredzi fintech risinājumu radīšanā

Bieži vien uzņēmumi, kā arī finanšu iestādes dažādu iemeslu dēļ izvēlas savus risinājumus radīt nevis paši no A līdz...

Riga TechGirls piedāvā bezmaksas dizaina programmēšanas darbnīcas skolniecēm

Lai veicinātu skolas laikā meiteņu lielāku interesi par iespējām tehnoloģiju jomā, Riga TechGirls, sadarbībā ar Zviedrijas vēstniecību Latvijā 7.,...

Pētījums: pārsteidzošs elektroauto lietotāju daudzums atgriežas pie iekšdedzes dzinējiem

Kalifornijā, kas ir viens no lielākajiem elektroauto tirgiem pasaulē, veiktais pētījums parādījis, ka nemaz tik skaisti viss nav šai...

Izsolē iespējams iegādāties vienu biļeti “Blue Origin” kosmosa kuģī; ceļojums notiks jau šovasar

Maija sākumā jau ziņojām, ka Džefa Bezosa vadītā kosmosa kompānija "Blue Origin" drīzumā uzsāks biļešu tirdzniecību ceļojumam kosmosa kuģī...

Ar vienu no skaļākajiem paziņojumiem gada sākumā klajā nācis britu autokoncerns “Jaguar Land Rover” – jaguārs līdz 2025. gadam kļūs pilnībā elektrisks, bet līdz 2030. gadam to pašu paveiks arī “Land Rover”. Tomēr krasas izmaiņas ne vienmēr ir pa prātam cilvēkiem, kuriem šīs mašīnas pēc tam būs jāpārdod – tie ir dīleri.

Viena no “Jaguar” elektrifikācijas plāna sastāvdaļām ir pilnīga atteikšanās no krosoveru virsbūvem. No vienas puses tas ir ļoti apsveicams lēmums. Tomēr, raugoties no biznesa perspektīvas, tas vairs nešķiet tik loģiski – “F-Pace” krosovers vairāku gadu garumā bijis vislābāk pārdotais “Jaguar” modelis. Arī vienīgais pašreizējais “Jaguar” elektromobilis “I-Pace” ir krosovers.

“Jaguar” dīleri līdz ar to uzdevuši loģisku jautājumu – ko tad mēs īsti pārdosim? Atsevišķi dīleri uzskata, ka autoražotājs ar pēdējiem paziņojumiem parakstijis savu nāves spriedumu. Citi nav tik pesimistiski, cerot, ka pāreja uz elektroauto ļaus piedzīvot “Jaguar” renesanci, tomēr arī optimistiskāk noskaņotie dīleri īsti nezina, ko viņi pārdos pēc dažiem gadiem.

Kā tas pierasts šādos gadījumos, “Jaguar” izvairījies no tiešas un konkrētas atbildes medijiem, norādot, ka līdz dekādes vidum autoražotājs būs veicis pilnīgu sava piedāvājuma pārveidi, kļūstot par luksusklases elektroauto ražotāju. Jebkurā gadījumā – dažu gadu laikā “Jaguar” izskatīsies pilnīgi citādi nekā šodien.

AvotsCarBuzz
Reklāma

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
2 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
es pats

lobijs un likumdošana panāks savu, un brauksim mēs ar tiem mēsliem, kaut nebūs mums tos kur lādēt. un ekopajoliņi teikts – bet es tak sen teicu, ka drīz mēs visi pāriesim uz elektroauto un iekšdedzes dzinējus izmetīsim vēstures mēslainē. bet pēc tam sekos nākamais solis, kad sāks aizliegt privātus auto vispār, un tad arī elektorauto fani zaudēs savu sajūsmu. Bet tā jā – labāk bezjēgā vairoties, nekā dzīvot komfortā

digitalk

“labāk bezjēgā vairoties, nekā dzīvot komfortā”
neesi jau tik varens un bagāts, lai izpļurkstētu Après moi, le déluge

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: