Reklāma

Naftas produktu ražotājs “Shell” 2025. gadā plāno pārvaldīt pusmiljonu uzlādes punktu

Jaunākie raksti

Xiaomi laiž pārdošanā Mijia 610 L Rock ledusskapi

Xiaomi Ķīnā uzsācis pārdot Mijia Refrigerator 610 L Rock ledusskapi. Mijia Refrigerator 610 L Rock ledusskapim ir 20 nodalījumi...

Bentley saviem modeļiem ieviesīs “Azure” versiju īpaši komfortablai braukšanai

Luksusauto ražotājs Bentley paziņojis, ka savos modeļos tas ieviesīs "Azure" versiju - tas nav jauns modelis, bet gan aprīkojuma...

Tesla piesakās papildus zemesgabalam, lai paplašinātu rūpnīcu Berlīnē

Elektroauto ražotājs Tesla pieteicies iegādāties "Gigafactory Berlin" pieguļošo zemesgabalu, autoražotājam jau plānojot rūpnīcas paplašināšanās darbus. Šadas ziņas izplatījuši vācu...

Marks Zakerbergs: “Meta” metaversa projekts tuvākos piecus gadus izmaksās ļoti dārgi

Nav nekāds noslēpums, ka metaversa kā iekļaujošas virtuālās pasaules izveide izmaksās ļoti dārgi. Daudzi uzņēmumi, ieskaitot "Google", "Microsoft", "Meta"...

Vai un kā paaudzes īpatnības ietekmē finanšu paradumus?

Viena no jomām, kur diezgan labi var aplūkot atšķirības dažādās paaudzēs, ir finanses. Šobrīd, kad tehnoloģijas attīstās straujāk nekā...

“Shell” ir viens no lielākajiem un pazīstamākajiem naftas produktu ražotājiem pasaulē, tomēr uzņēmums negrasās sēdēt rokas klēpī salicis un gaidīt savu nāvi brīdī, kad pasaule neizbēgami pārstās lietot naftu. “Shell” aktīvi iesaistījies elektroauto uzlādes punktu izveides biznesā.

Uzņēmuma pārvaldībā šobrīd visā pasaulē ir apmēram 60 tūkstoši ātrās uzlādes punktu, tomēr “Shell” ir ambiciozs plāns – līdz 2025. gadam kompānija vēlas vairāk nekā 500 tūkstošus ātrās uzlādes punktu visā pasaulē.

Masīva uzlādes iekārtu izveidošanas kampaņa ir daļa no “Shell” attīstības plāna nākamajiem gadiem. Tomēr “Shell” nav vienīgais naftas produktu ražotājs, kurš elektroauto saskata jaunas biznesa iespējas – viens no uzņēmuma niknākajiem konkurentiem “BP” arī iesaistās elektroauto uzlādes biznesā, uz ceļiem izvietojot savas uzlādes iekārtas. Abi uzņēmumi cer, ka šādā veidā tie spēs pārorientēties no fosilā kurināmā uz ilgtspējīgiem risinājumiem, nodrošināt savu pastāvēšanu arī turpmāk.

Reklāma

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
2 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Kartupelis3
15.02.2021 12:43

Domāju, ka BP ir ne tikai viens no niknākajiem, bet arī lielākajiem konkurentiem.

Krotow
15.02.2021 14:19

Tas ka lielie degvielas tirgotāju tīkli plūdeni pāries uz auto lādēšanas biznesu, bija sagaidāms. Pie kam auto lādēšana tankštellēm ar veikaliņiem un ēstuvēm ir pat izdevīgāka, jo klientiem lādējot auto tur jāpavada manāmi ilgāks laiks kā uzpildot auto ar degvielu.

Reklāma