Web Analytics
More
    Reklāma

    Tet piedāvās jaunu televīzijas pieredzi katra skatītāja vajadzībām – Tet+

    Jaunākie raksti

    Tehnoloģiju un izklaides uzņēmums Tet šī gada pavasarī skatītājiem piedāvās vēl nebijušu, jaunu televīzijas pieredzi – Tet+ izklaides platformu, kas būs pielāgojama atbilstoši katra skatītāja vajadzībām. Tet komandas Latvijā radītais risinājums veidots pēc principa – saliec savu televīziju pats. Skatītāju rokās nonāks tik plašas personīgās izvēles iespējas, kā vēl nekad – iespēja pašiem izvēlēties savus TV kanālus, un interesentiem – tos apvienot kopā ar straumēšanas pakalpojumu. Tet+ būs unikāls piedāvājums Baltijas mērogā un viens no pirmajiem šāda veida risinājumiem pasaulē.

    “Tet vienmēr ir bijis uzņēmums, kurš neatlaidīgi strādā un rada jaunus pakalpojumus, kas pārspēj mūsu klientu gaidas. Mums skatītājs ir pirmajā vietā un, vērojot strauji notiekošās pārmaiņas tehnoloģiju un sabiedrības vajadzībās, piedāvāsim nākotnes risinājumu – jaunu izklaides platformu ar neredzētu izvēles brīvību – Tet+. Apzinoties, ka mums jākonkurē ar globālās arēnas spēlētājiem, jauno platformu veidojam kopā ar Latvijas labākajiem ekspertiem, īpašu uzmanību pievēršot Tet+ lietojamībai un ērtumam. Līdz šim platformas izstrādes procesā un testos esam iesaistījuši jau vairāk nekā 700 dalībnieku. Lietotājam draudzīga un ērta vide savienojumā ar plašu pasaules labākā un vietējā satura piedāvājumu ir Tet atbilde pasaules līmeņa konkurencei,” norāda Inga Alika – Stroda Tet izklaides pakalpojumu direktore.

    Reklāma

    Mainās sabiedrības ieradumi, tehnoloģijas un konkurence

    Latvijas sabiedrība strauji mainās, aizvien komfortablāk jūtoties dažādo digitālo rīku labirintos, kas tiešā veidā ietekmē arī cilvēku vēlmes un ieradumus televīzijas un video patērēšanas jomā. Skatītāji paši izlemj, ko vēlas, kad vēlas un kur vēlas skatīties. To apstiprina arī Tet rīcībā esošie dati – pagājušajā gadā jau trešdaļa interneta lietotāju skatījās video maksas saturu (pieaugums par 9%, salīdzinot ar 2019. gadu). Tāpat katru gadu pieaug to iedzīvotāju skaits, kuri vēlētos salikt savu TV kanālu piedāvājumu paši, esot gatavi par to arī nedaudz piemaksāt – pagājušajā gadā to apliecināja jau gandrīz trešdaļa Latvijas iedzīvotāju.

    Tehnoloģiju straujā attīstība veicinājusi to, ka skatītāji vēlas plašākas iespējas, iegūt pieeju saturam jebkur un no jebkuras ierīces, turklāt iegūt to uzreiz, nevis gaidīt meistara vizīti pakalpojuma ierīkošanai. Tādēļ nākotnes televīzijas risinājumiem būtiska ir darbība jebkurā interneta tīklā, ērta un intuitīva piekļuve un lietošana datorā, telefonā, planšetē un Smart TV lietotnēs, kam īpaša vērība piešķirta, izstrādājot Tet+. Lai arī skatītājam ir būtiska piekļuve savam saturam no jebkuras ierīces, pieaugot Smart TV izplatībai (šobrīd jau apmēram pusei Latvijas iedzīvotāju mājās ir televizors ar Smart TV funkcionalitāti), arī straumēšanas filmas un seriālus lielākoties izvēlas skatīties lielajos jeb televizoru ekrānos. To apliecina Shortcut lietotnes rādītāji – līdz ar lietotņu izstrādi arvien plašākam televizoru modeļu klāstam, 80% laika filmas un seriālus skatītāji vēro tieši lielajos ekrānos.

    Jaunā izklaides platforma Tet+ pie skatītājiem nonāks jau 2021. gada pavasarī, un tā pakāpeniski aizstās esošo Shortcut. Tet+ skatītāji varēs izdarīt izvēli no iespaidīga mēroga satura piedāvājuma – līdz pat 90 TV kanāliem un straumēšanas piedāvājuma ar vairāk nekā 13 000 iecienītākajām filmām un seriālu sērijām, kā arī spožu filmu pirmizrādēm.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    41 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Klops
    08.02.2021 14:35

    Vai tas nozīmē, ka varēšu maksāt mazāk neizvēloties propogandas kanālus?
    Shortcut daļēli izgāsies projekts, tā kā labi vien ir!

    smieklins
    08.02.2021 14:56
    Reply to  Klops

    “Tāpat katru gadu pieaug to iedzīvotāju skaits, kuri vēlētos salikt savu TV kanālu piedāvājumu paši, esot gatavi par to arī nedaudz piemaksāt” Kur Tu redzi, ka būs mazāk jāmaksā?! 

    Klops
    14.02.2021 19:59
    Reply to  smieklins

    Es neredzu, es prasu.
    Tagad izmēģinu TV3Go un jāsaka, ka viņi ir krietnu soli priekšā Shortcut.

    Krotow
    08.02.2021 14:38

    Interesanti, tā būs Helios aplikācija, kas darbosies arī telefonos un datoros bez piesaistes dekoderim? Tas varētu aiziet.

    Strapchs
    08.02.2021 16:08
    Reply to  Krotow

    Helio telefonos darbojas, būtu to portējuši uz Smart TV un būtu laime. Bet tagad cels kko jaunu, arī apgūst līdzekļus.

    Go3
    10.02.2021 16:29
    Reply to  Strapchs

    Kāda starpība Helio vai Go3?

    edza
    09.02.2021 10:56
    Reply to  Krotow

    Ar šo viņi plāno aizstāt shortcut. Par Helio nav nekas minēts pagaidām.

    azad
    08.02.2021 16:37

    Svarīga būs cena, ja tas nemaksās kosmosu un piedāvās ko unikālu iespējams varēs apsvērt. Ja būs kā līdz šim, ka aplikācijā nevar kaut ko uz televizora to var un otrādi, un ka ja ko jēdzīgu gribi atkal maksā papildus kaut ko, tad atkal neizdosies tas tet. Pagaidām izskatās, ka būs kaut kāda Go3 kopija, bet kāda būs kvalitāte…

    Skābene
    08.02.2021 17:13
    Reply to  azad

    Man ar tāds iespaids radās par Shortcut, ka pārāk daudz visu ko grib ierobežot. Go3 man iet uz jebkādas ierīces, jebkurā vietā, ar jebkādu pieslēgumu. Ar Shortcut, vai nu negāja aplikācija vai kaut kādi konkrēti kanāli. Un par to pašu naudu iekš GO3 ir vairāk satura, vairāk filmu. Jau kādu laiku prātoju, ka būs jāatsakās no Shortcut.

    digitalk
    09.02.2021 13:24
    Reply to  Skābene

    konkrētie neejošie kanāli ir TV3 gruppen kopīrastu ierobežotie. tā redz LV strādā konkurence — savējais Go3 projekts drīkst, bet konkurenti iet dirst.

    tas pats attiecas uz raidījumu arhīviem, pārtīšanu un piespiedu reklāmām. ne jau nu tet un Baltkombite to paši izgudroja.

    Last edited 3 years ago by digitalk
    Skābene
    10.02.2021 09:06
    Reply to  digitalk

    Mani kā klientu TET par TV3 gruppen kanālu ierobežojumiem neinformēja. Man spožā reklāmas banerī solīja – skaties ko gribi un kur gribi, jebkurā ierīcē! To, ka uz tizen ies un uz Android neies, Teteristi aiznirsa paskaidrot. Un reklāmu pārtīšana sākumā bija, pēc tam atslēdza.
    Bet var taču uzrakstīt savā tet lapā, ka godātais klient, ņem vērā, ka pastāv šādi ierobežojumi mūsu produkta lietošanai: 1, 2,3

    Jurka
    08.02.2021 16:39

    tet.plus

    Elektriķis
    08.02.2021 16:44

    Preses relīze: “būs jums kaut kas foršs, tikai vēl nav zināms kas”. Tukšrunāšana plaukst un zeļ :)

    08.02.2021 17:07

    “Tet” jaunā pakalpojuma logo ir dikti līdzīgs “Bonusway” logo…

    1253
    08.02.2021 17:15

    mākslīgais intelekts abos logo atpazina zilu plusu?)

    x-f
    08.02.2021 17:30

    Būs pagājuši vairāki gadi, un Shortcut beidzot varēs izvēlēties valodu?

    Aivars
    08.02.2021 17:36

    Pārstāju izmantot Tet pagājušogad, kad Tet-am iegribējās pacelt cenu par pakalpojumu pēc manas mammas aiziešanas mūžībā: vajadzēja pārrakstīt līgumu uz manu vārdu, kaut arī teoretiski varēju turpināt lietot un apmaksāt pakalpojumu, neko viņiem nezinot, bet godīgi viņus informēju.
    Biju ļoooti ilggadīgs viņu klients.

    Mēģināt “uzvārīties” uz tava tuvā radinieka aiziešanas – cik tas ir riebīgi, vēl no tik liela uzņēmuma!

    Tagad vārds “tet” man tikai asociējas ar vārdu “riebīgums”.

    Jānis
    08.02.2021 17:44
    Reply to  Aivars

    Vai pareizāk būtu bērniem ļaut izmantot ar senioru atlaidi?

    Aivars
    08.02.2021 19:04
    Reply to  Jānis

    Vai tad var aizliegt, kontrolēt vai ierobežot interneta un TV izmantošanu bērniem, ja līgums ir uz vecāka vārdu? Un vai Jūs vai kāds Tet-ā var to nesaprast?

    Nav taču nekādas nozīmes, kā to atlaidi nosaukt – “seniora atlaide”, vai “skaistas ziemas atlaide”, vai “mūsu Tet-a mīlestības žests mūsu klientam”.
    Lietas būtība – samazināt viņu neadekvāto augsto (salīdzinot ar konkurentiem) “normālo” cenu uz pusi.

    Viss, kas vajadzēja Tet-am manā gadījumā – izmainīt vārdu uz līguma, jo viss pārējais līgumā paliktu nemainīgs. Bet tet-am sagribējās naudu i par uzvārda maiņu, i dārgāko līgumu.

    Rezultāts – tagad izmantoju konkurenta pakalpojumu ar daudz lielāku interneta ātrumu un vēl par nedaudz mazāku cenu, nekā pat man bija ar to “slaveno” Tet-atlaidi.

    Tā kā – paldies Dievam – viss kas notiek, ir par labu!

    Bet (vismaz) manās acīs savu sabojātu reputāciju Tet-am diez vai izdosies izlabot pat ar visizcilākajiem viņu inovācijām.

    Bet vienalga – veiksmi Tet-am darbā! Jo es neesmu viņu vienīgais (bijušais) klients! :)

    Mārtiņš
    09.02.2021 08:48
    Reply to  Aivars

    Neesmu TET un LMT darbinieks, bet pirms izgāzt žulti šeit kursorā, iesaku uzmanīgi izlasīt līgumu! Es arī esmu ilggadīgs LMT (no 2000. gada) un TET (no 2005. gada) klients. Tagad pēc Tevis teiktā sanāk, ka man jāprasa, lai LMT un TET man maksā par to ka es izmantoju viņu pakalpojumus??? :D

    Skābene
    09.02.2021 12:39
    Reply to  Mārtiņš

    Jā draudziņ, jāprasa, citādi vecie klienti ir kā lai to pasaka- cērpamās aitas. Jaunam klientam pienākas jaunā klienta atlaide, bet vecajam nē, jo vecais ir muļķis, kurš turpina maksāt. Tāpēc tas, kurš lasa līgumu, uzraksta iesniegumu, ka lauž līgumu ar TET. Tiklīdz līgums ir nolauzts, raksta jaunā klienta pieteikumu un saņem atlaidi, tik vienkārši. Dīvaini, ka TET vairs nav nekādu iebildumu sponsorēt mani un piešķirt atlaidi, kā jaunam klientam. Jo klientu menedžeris ir izpildījis plānu par jaunu klientu piesaisti un saņēmis prēmiju! Vēl interesantāk ir tad, ja klientu menedžeris tev pasaka priekšā, kā kļūt par jauno klientu. ;)

    Elektriķis
    09.02.2021 15:48
    Reply to  Skābene

    Vai nav tā ka jāņem 2 mēnešu pauze, un tikai tad var pieteikties par “jauno klientu”? Tā bija ar Baltkomu, tādēļ aizgāju uz TET, tagad varētu doties atpakaļ.

    Krišs
    09.02.2021 18:50
    Reply to  Skābene

    LMT UN TET(un citi lielie) ir pārāk lieli spēlētāji, kas tev kad tu paprasīsi atlaidi var pateikt un pateiks stabilu NĒ! Un vienalga vai esi 5 vai 15 vai 30 gadus klients un vienmēr maksājis laikā reiķinu. Viņiem ir po… Un ja aiziesi ta viņi pat nepamanīs!

    Pat telefonoperatori ja agrāk(pirms 10+ gadi) raustījās, ka aizgāji klātienē uz centru un pateici ka gribi iet prom, tādējādi piedāvājot kādu saldu ‘zem letes’ piedāvājumu, ta pat tie vairs neraustas kamēr tu fiziski neej un tikai tad tev zvana un māna atpakaļ.
    Piemērs tele2 vēl pirms kovida aizgāja uz centru pateikt ka neapmierina cena, viss ko piedāvāja ir papildus 50gb pa 5€, tātad reāli vairāk maksā… It kā dažus eiro mazāk ne kā neierobežotais tarifu plāns. Bet kopsummā tu ikmēneša reiķinu nekādīgi nesamazini, reāli ar nr. Pārgāja uz LMT, zvana tele2 sākumā piedāvāja pa 10.99e neierobežoto plānu uz 12mēn līgumu, beigās nokaulēja uz 6.99e/mēn pirmos 12mēn un līgums uz 24mēn NEIEROBEŽOTO plānu. Un tā vēl bija spraiga 50min telefonsaruna ar pus gadu telefonoperatora priekšzināšanām. Parasts cilvēks nevarētu nekad mūžā tā apvārdot. ;)
    Vot tev…. VISIEM PAJĀT CIK GADUS ESI KLIENTS!

    Aivars
    09.02.2021 16:46
    Reply to  Mārtiņš

    Jūs kaut kā greizi izprotat, Mārtiņa k-gs.
    Es biju gatavs maksāt Tet-am to pašu maksu par to pašu līgumu un pakalpojumu, kuram bija vel tālu līdz nobeiguma termiņam, nevis Jūsu teiktais absurds (“…lai TET man maksā…” )

    Bet nebiju gatavs maksāt vairāk tikai par to, ka viņiem vienkārši jānomaina vārdu (pat uzvārds bija vienāds!) uz tā paša līguma, ar tādiem pašiem nosacījumiem.

    digitalk
    09.02.2021 17:07
    Reply to  Aivars

    “ar tādiem pašiem nosacījumiem”

    nosacījumi varēja būt tādi paši pie vienādiem priekšnoteikumiem.
    vai tu tai brīdī biji pensionārs/seniors?

    Last edited 3 years ago by digitalk
    Aivars
    09.02.2021 19:46
    Reply to  digitalk

    Nuu, vismaz šaha turnīros jau spēlēju “senioru” kategorijā… :)) Bet Jūs, cien. “digitalk”, atkal (jau rakstīju augstāk par to) par formalitātēm, respektīvi, kāds nosaukums tai Tet-atlaidei… Nu, labi, nevarēja viņi, piemēram, pārrakstīt manu vārdu uz tā līguma formalitāšu un birokrātijas dēļ (“līgums domāts senioriem”, kaut savulaik es to slēdzu un arī pakalpojumu es izmantoju, nevis 84.g. vecumā aizgājuša pie Kristus mamma; un pats Tet-a dīleris tolaik piedāvāja, “vai neesot ģimenē kāds seniors, tad slēdziet līgumu uz viņa vārda un būs 50% atlaide”) , bet Tet taču varēja piedāvāt saglabāt šī līguma nosacījumus, un galīgi vienalga, ar kādu nosaukumu būtu tā atlaide… Vai tiešām ar tādu mazumiņu nevarēja iet pretī cilvēkam, kurš esot viņu klients vēl kopš padomju laikiem un telefoniem ar griežamo disku?… :) Bet sanāca, ka milzis Tet grib nopelnīt no maza cilvēciņa par: 1) tava tuvinieka aiziešanu mūžībā, un 2) par to, ka tu godīgi viņus informēji. Tikai nerakstiet, lūdzu, “tu taču, lohs tāds, varēji mierīgi turpināt izmantot un maksāt (jo es pats to līgumu arī visu laiku apmaksāju, var redzēt pēc bankas orderiem) par veco līgumu, neinformējot milzi, un pēc tam vel pagarināt to”, jo nekādus dokumentus parādīt Tet neprasīja līguma slēgšanas brīdi, ja pareizi atceros… Man… Read more »

    0843
    10.02.2021 09:56
    Reply to  Aivars

    tur gadījumā nebija tā, ka palika pieslēgums, kuru neviens vairs aktīvi neizmanto un bērni nolēma atstāt brīvdienām, kad atbrauc izkurināt krāsni? tad var saprast vēlmi maksāt mazāk, jo nu var saprast – negribās maksāt pilnu cenu par dažām skatīšanās reizēm.

    ja kāds nāk un dzīvo uz vietas, ņem to uz sava vārda un izmanto pa pilnam, maksā pilnu nī nomu, pilnu gāzes cenu, utt. jo nav vairs cilvēka, kas saņēma atvieglojumus kā pensionārs, vai kā represētais vai kā invalīds.

    par sevi man ir skaidrs – nav man laika tv pakām, neskatīties to un maksāt par sarežģītu shēmu, kas regulē iekārtu veidu, skaitu un saturu un presē ar nepārtinamām reklāmām un vēl gremzties ka man tas liekas par dārgu. tv ir kā saldējums – ir laiks/nauda, pērku, nav – nepērku.

    Skābene
    10.02.2021 09:14
    Reply to  digitalk

    Tev laikam TET algu maksā, ka esi viņu interneta advokāts!? :)
    Mobīlo sakaru operatoriem gan nav nekādu problēmu iedot tev skolēna pieslēgumu, ja paziņosi, ka ej pie konkurenta, kurš tev ir iedevis skolēna pieslēgumu. Tad uzreiz saruna mainās un atbild, ka cienītais, mums arī ir skolēnu tarifs, ko uzreiz neteicāt, ka jums tas tarifs interesē. :D

    digitalk
    10.02.2021 09:27
    Reply to  Skābene

    es vnk uzdodu jautājumus, kurus cilvēki labprāt notušē zīmējot lielo ciešanu ainu. gluži kā “kāpēc RS mani spiež pirkt pilno biļeti nevis dod studentu, ja es tikai aizgāju akadēmiskajā uz 5 gadiem?!”

    Last edited 3 years ago by digitalk
    Elektriķis
    10.02.2021 09:50
    Reply to  digitalk

    Ciešanu aina ir tādiem kā es un Aivars, kurš dodās pa “pareizo” ceļu. Bet ir arī cita pieeja – “visu var sarunāt”. Un tas strādā, ir tikai jāprot. Kolēģis maksāja 2x mazāk par to pašu pakalpojumu kuru es. Šāda operatoru politika pastiprina mūsu “ciešanu ainu”:)

    Ivo
    12.02.2021 11:54
    Reply to  Jānis

    tet terminetas atlaides ir vesela pedejas gulbisu dziesmas dejas apcakaresanas māksla

    Elektriķis
    08.02.2021 18:24
    Reply to  Aivars

    Ilgstošs klients – slikts klients. Finansiāli izdevīgi katrus 2 gadus ir migrēt pie cita operatora. Diemžēl tā ir skarbā realitāte.
    Tiesa aptauju no TET izbaudīju, varēju izlikt savu žulti. Varbūt šie pat ieklausījās? :)

    Citadele
    08.02.2021 18:42

    Nu, galigi garām, domaju zaudesiet daudz klientu.

    Jurčiks
    08.02.2021 19:30

    Pavasarī pa mazdārziņu jādzīvojas, nevis jālūr televīzors.

    TSX
    08.02.2021 22:13

    Tas pats kas Helio?

    TSX
    08.02.2021 22:19

    Interesanti, ka Helo TV3 filmām var nomainīt latviešu valodu uz krievu vai angļu, taču TV3+ ir pieejams tikai krieviski. Kāpēc tur nevar nomainīt uz latviešu valodu, ņemot vērā, ka tā pati filma ir bijusi ieskaņota arī latviski un rādīta TV3?

    Andre
    09.02.2021 05:50

    Man pie dirsas tie filmu kanāli un latvijas propoganda. Es skatos tikai krievu kanālus . Ir daudz variantu lai skatītos tos krievu kanālus kurus nogrieza. Ir saiti kur var redzēt tos kanālus. Latvija viņus nevar nobloķēt. Nav viņu jurisdikcijā. Es no tet aizeju.

    Skābene
    09.02.2021 08:49
    Reply to  Andre

    Ja ilgi skatās ķīseļa TV, izveidojas atkarība no dumībām.

    Roberts Pauliņš
    09.02.2021 09:06
    Reply to  Andre

    Klauns, viņam nepatīk latvijas kanālu propoganda un tāpēc viņš skatās krievijas kanālus🤣🤣🤣. Tas ir kā pateikt, man ļoti negaršo sūds un tāpēc es ēdu daudz, daudz sūdu. Man liekas tas covids tomēr atstāj ļoti lielu iespaidu uz smadzenēm.

    Jurčiks
    09.02.2021 11:38
    Reply to  Andre

    es ceru ka šis ir sarkasms un cilvēks nav tik ļoti galvā [censored] kā tāds pēdejais [censored].

    Andris Kravalis
    09.02.2021 14:18

    No TET piedāvājumiem Helio, Shortup nekas labs nav bijis, tagad ir maza ticība Jums un svarīga ir mēneša maksa, par neko jaunu vairāk maksāt nav jēgas!

    Reklāma