Internetā nopludināti fotoattēli ar jaunāko “Volkswagen ID” modeļu saimes pārstāvi – “ID.6” elektrisko krosoveru. Šie attēli mums sniedz pirmo ieskatu, kā izskatīsies gaidāmās automašīnas ražošanas versija. Konkrētie fotoattēli iegūti no failiem, kurus “Volkswagen” izmantoja patentu pieteikumos Ķīnas atbildīgajās iestādēs.
“ID.6” paredzēts kā nākamais “Volkswagen” zīmola elektroauto, kurš, tāpat kā citi “ID” saimes modeļi, izmantos MEB modulāro platformu. Tiek uzskatīts, ka mašīna veidota, par pamatu ņemot 2019. gadā prezentēto “ID.Roomz” konceptauto. Tas bija pilnvērtīga krosovera koncepts, kas izmēros ir lielāks par “ID.4”.
Runājot par mašīnas jaudas parametriem, “VW” vēstīja, ka “ID.Roomz” konceptauto aprīkots ar 82 kWh bateriju, kurai teorētiski jāļauj nobraukt 450 kilometrus ar vienu uzlādi. Baterija atbalsta ātro uzlādi ar 150 kW jaudu, kas līdz 80 procentiem ļauj uzlādēties apmēram pusstundas laikā.
Foto acīmredzami parāda, ka jaunais auto ir ievērojami lielāks nekā “ID.4” un tam teorētiski ir gana daudz vietas arī trešajai sēdekļu rindai, lai uzņemtu 7 braucējus. Paredzēts, ka šis auto būs tiešais konkurents “Tesla Model X” un tas oficiāli tiks prezentēts šā gada turpinājumā.
Obligati aizmugurei jabut tikpat divainai ka BMW i3 :D
spriežot pēc murmuļketinga materiāliem, jaunais idiņš tiks vispirms ķīnai, pēc tam eiropai – jaunā realitāte, pierodiet.
Jaunais ID izskatās kā vecais Dacia.
Elektrodace (Dacia Spring) jau drīz būšot. Tikai tur baterija nu tāda.
Kāpēc elektriskam auto jāizskatās kā sodam par to, ka esi to nopircis?
tāpēc, ka ev ir pārvietošanās līdzeklis, nevis mākslas objekts – pietiek ka tas ir ekonomisks un izturīgs.
Kur tu rāvi, ka elektro, tas ir ekonomiski?!?
Nedaudz dīvainas proporcijas. Kopumā lielas pa garu un par zemu. Liekas, ka vienu vai otru vajadzētu samazināt vai palielināt
Lai ir garāks ar 7 vietām, būs apsvēršanas vērts auto.
pārsteidzoši nesmuks
Izskatās pēc 1996.gada konceptauto foto
Izskatās, ka niša pa vidu ir piekabju sakabes sistēma sadarbībā ar Ringfeder… :D