Pazīstamais biznesa medijs “CNBC” ziņo, ka korejiešu autoražotājs “Hyundai” tuvojas darījumam ar “Apple”, kura rezultātā “Hyundai” ražotu “Apple” elektrisko automašīnu. Kā medijam atklājuši tuvu stāvoši avoti, darījums jau ir noslēguma fāzē.
Lai gan medija avoti nesteidz apgalvot, ka darījums tik tiešām tiks pabeigts, visas pazīmes liecina, ka tuvāko mēnešu laikā uz dokumentiem tiks likti abu pušu paraksti. Tas varētu rezultēties pilnībā autonomā automašīnā, kas tirgū varētu nonākt ap 2024. gadu.
Arī Dienvidkorejas mediji iepriekš ziņojuši, ka darījums starp abām kompānijām tuvojas un tas varētu tikt noslēgts 17. februārī. Kā vēsta “CNBC”, “Hyundai” lielākais pluss ir tā pieredze un stabilitāte tirgū, kā arī elektroauto ražošanai paredzēta platforma, kuru iespējams salikt Ziemeļamerikā. “Apple” šajā projektā atbildēs par mašīnas programmatūru.
Icar.
IcarUS.
Ja Tycan maksā ap 150 000 EUR nu tad šim vajadzētu būt ap 200 000 EUR, jo būt dārgākajam tirgū ir stilīgi :)
Mja, ja Hyndai skaitas pie labo auto kvalitates, tad di3mzhel tas neliecina neko labu par Apple kvalitati.
Vēl pāragri spriest, taču varētu būt vēl drūmāks scenārijs kā, piemēram, ar Teslas “dilstošo” daļu eMMC.
https://insideevs.com/news/485717/tesla-vp-tells-nhtsa-mcus-wear-parts/
Gan jau, ka šim arī būs uzlādes štekeris, kas nebūs savietojams ne ar vienu citu standartu. Ar iespēju iegādāties oriģinālos Apple adapterus pa 9999 EUR.
Gan jau ka nē. Pat Tesla Eiropai ražo ar CCS ligzdu. Ja ir runa par Ābolu, tad šie ieviesa savu spraudni telefonam tad, kad pārējie vēl lādēja ar apaļo spraudni. Pirmajiem Iphoniem tas bija patapināts no Ipodiem. Vēlāk uztaisīja lighning, kuru spraužot nebija jādomā, kurā virzienā to spraust. Tad vēl USB C nebija apritē.