Reklāma

Medijs: “Apple” un “Hyundai” tuvojas darījumam par elektroauto ražošanu

Jaunākie raksti

BISSELL CrossWave Cordless mazgājošā slotas tipa putekļu sūcēja apskats

Nu jau esmu kļuvis par oficiālo tīrības un spodrības ziņnesi, šajā pavasarī turpinām dažādu mājsoļa palīgu apskatus ar vienu...

Latvijā vadošais ielu mākslinieks KIWIE izlicis pārdošanā pasaules mērogā unikālus NFT

KIWIE ir viens no pazīstmākajiem ielu māksliniekiem Latvijā, kura vārds izskanējis tālu aiz mūsu valsts robežām. Viņa firmas zīme,...

Hakatonā pētīs, vai elektroauto var uzlādēt pie apgaismojuma staba, kā arī citas idejas

Lādēt elektroauto pie apgaismojuma staba un ieviest metrobusa līniju Teikas virzienā. Pie kā strādās hakatonā? No 15. līdz 17....

Eiropas Parlaments vēlas slēgt pirātiskās sporta pārraides 30 minūšu laikā

Eiropas Parlaments strādā pie lēmuma, kas varētu pieprasīt slēgt pirātiskās sporta pārraides vien pusstundas laikā. Lai to spētu īstenot...

Parādās ziņas, ka varētu kavēties jauno iPad un MacBook portatīvo datoru ražošana

Jau 2020. gads bija izaicinājumu pilns elektronikas ražošanā, jo radās problēmas ar dažādu detaļu izgatavošanu, piegādi un produktu salikšanu,...

Pazīstamais biznesa medijs “CNBC” ziņo, ka korejiešu autoražotājs “Hyundai” tuvojas darījumam ar “Apple”, kura rezultātā “Hyundai” ražotu “Apple” elektrisko automašīnu. Kā medijam atklājuši tuvu stāvoši avoti, darījums jau ir noslēguma fāzē.

Lai gan medija avoti nesteidz apgalvot, ka darījums tik tiešām tiks pabeigts, visas pazīmes liecina, ka tuvāko mēnešu laikā uz dokumentiem tiks likti abu pušu paraksti. Tas varētu rezultēties pilnībā autonomā automašīnā, kas tirgū varētu nonākt ap 2024. gadu.

Arī Dienvidkorejas mediji iepriekš ziņojuši, ka darījums starp abām kompānijām tuvojas un tas varētu tikt noslēgts 17. februārī. Kā vēsta “CNBC”, “Hyundai” lielākais pluss ir tā pieredze un stabilitāte tirgū, kā arī elektroauto ražošanai paredzēta platforma, kuru iespējams salikt Ziemeļamerikā. “Apple” šajā projektā atbildēs par mašīnas programmatūru.

Reklāma

7 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
7 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
fosīls

Icar.

digitalk

IcarUS.

K. Johansons

Ja Tycan maksā ap 150 000 EUR nu tad šim vajadzētu būt ap 200 000 EUR, jo būt dārgākajam tirgū ir stilīgi :)

Oskars

Mja, ja Hyndai skaitas pie labo auto kvalitates, tad di3mzhel tas neliecina neko labu par Apple kvalitati.

LAN

Vēl pāragri spriest, taču varētu būt vēl drūmāks scenārijs kā, piemēram, ar Teslas “dilstošo” daļu eMMC.
https://insideevs.com/news/485717/tesla-vp-tells-nhtsa-mcus-wear-parts/

Schrödinger's Dog

Gan jau, ka šim arī būs uzlādes štekeris, kas nebūs savietojams ne ar vienu citu standartu. Ar iespēju iegādāties oriģinālos Apple adapterus pa 9999 EUR.

Elektriķis

Gan jau ka nē. Pat Tesla Eiropai ražo ar CCS ligzdu. Ja ir runa par Ābolu, tad šie ieviesa savu spraudni telefonam tad, kad pārējie vēl lādēja ar apaļo spraudni. Pirmajiem Iphoniem tas bija patapināts no Ipodiem. Vēlāk uztaisīja lighning, kuru spraužot nebija jādomā, kurā virzienā to spraust. Tad vēl USB C nebija apritē.

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: