Reklāma

Gemius laiž klajā jaunu interneta kampaņu monitoringa rīku – AdReal

Jaunākie raksti

“Walmart” krietni izvērš preču piegādes ar droniem

Preču piegādes lēnām, bet mērķtiecīgi pārņem roboti un droni. Tas īpaši novērojams ASV, kur mazumtirdzniecības gigants "Walmart" kopš pērnā...

Jauno Harley-Davidson elektrisko moci pilnībā iztirgo 18 minūšu laikā

Motociklu ražotāja Harley-Davidson elektriskais apakšzīmols LiveWire nesen prezentēja otro elektriskā motocikla modeli, kas ir mazāks un lētāks nekā pirmais...

“Dyson” izstrādā robotus, kas veiks mājsaimniecības darbus

Elektronikas ražotājs "Dyson", kas vislabāk pazīstams ar saviem matu veidotājiem un putekļu sūcējiem, paziņojis par plāniem tuvāko gadu laikā...

Amazfit T-Rex 2 viedpulkstenis piedāvās vēl ilgāku darbības laiku ar vienu uzlādi

Amazfit izziņojis otrās paaudzes T-Rex 2 viedpulksteni, kas saņēmis augstākas izšķirtspējas ekrānu un vairāk nekā 150 dažādus sporta veidus....

Arī Kanāda liedz izmantot Huawei un ZTE 5G tehnoloģijas

Kanāda pievienojusies tām valstīm, kas izvēlas liegt Huawei 5G tehnoloģiju izmantošanu. Arī šajā gadījumā tiek runāts par nacionālo drošību,...

No 1. februāra Latvijā oficiāli palaists interneta reklāmas monitoringa rīks Gemius Adreal. Tas ļauj atlasīt un analizēt tirgū esošo reklāmdevēju tiešsaistes kampaņas un digitālās stratēģijas, pamatojoties uz to displeja un video reklāmām, kuras interneta lietotājus sasniedz dažādos medijos (portāli, sociālās vietnes, video atskaņotāji u.c.) PC vidē. Oficiālie dati pieejami sākot ar 2021. gada 1. janvāri, taču sistēmā pieejami arī plaši vēsturiskie dati sākot ar 2020. gada jūliju.

AdReal pieejams plašs iespēju klāsts, kādā iespējams analizēt reklāmas kampaņas un to materiālus – sākot no datiem par katru kampaņas vizuālo materiālu (video vai baneri) atsevišķi, līdz ar plašu statistiku par kampaņām kopumā, kā arī nozares kopējajiem rādītājiem. Sistēmā pieejami tādi kritēriji kā Real Users, ekspozīciju skaits, reklāmas materiāla redzamība ekrānā (viability), frekvence, sasniedzamība (Reach) konkrētā mērķa grupā u.c.  Dati par reklāmām sistēmā pieejami jau nākamajā dienā, un tos iespējams analizēt dažādos laika griezumos – dienas, nedēļas un mēneša griezumā, kā arī brīvi izvēlētos periodos. Sistēma ļauj izvērtēt katra reklāmas kanāla efektivitāti un tā ietekmi auditorijas sasniedzamības veicināšanā (Reach building).

Gemius AdReal sistēmā katru dienu tiek apstrādāti ap 4 miljoni video reklāmu un 54 miljoni displeja reklāmu, tostarp ik dienu sistēmā ienāk aptuveni 100 000 jaunas displeja un 6 000 video reklāmas. Reklāmas tiek kategorizētas 18 nozarēs – telekomunikācijas, apģērbs un aksesuāri, tirdzniecība, pārtika, finanses, farmācija, mājsaimniecības preces un citās, ko iespējams skatīt detalizēti arī virknē apakšnozaru. Tās iespējams izdalīt pēc zīmola īpašnieka, zīmola, medija īpašnieka, medija kanāla vai nozares.

Pētījuma pamatā ir aptuveni 3800 interneta lietotāju liels panelis mēnesī (2500 panelistu dienā) vecuma grupā no 7 līdz 74 gadiem – reprezentatīva interneta lietotāju grupa, kas savās interneta pārlūkprogrammās datoros ir lejupielādējusi spraudni, ar kura palīdzību iespējams mērīt tiešsaistes reklāmas iedarbību uz lietotāju. Ievāktie dati tiek kategorizēti un svērti, lai iegūtu kopējo tiešsaistes reklāmas tirgus ainu.

Latvija ir pirmā Baltijas valsts, kur ir ieviests AdReal tiešsaistes reklāmas monitorings. Šobrīd rīks pieejams jau 9 valstīs, tostarp Polijā, Vācijā, Francijā, Ungārijā, Rumānijā, Turcijā, Krievijā un Ukrainā, un ir plaši izmantots reklāmdevēju un reklāmas aģentūru vidū.   AdReal metodoloģija ir starptautiski atzīta un godalgota ar IAB Research pētījumu balvām vairākās kategorijās. AdReal dati pieejami tiešsaistē vietnē https://adreal.gemius.com.

Vairāk datu par interneta veikalu reklāmas nozari janvārī – Gemius mājas lapā.

Lai uzzinātu vairāk un iegūtu pieeju Gemius AdReal, aicinām sazināties ar Gemius, rakstot uz contact@gemius.lv.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma